kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Takže dvě zprávy za tisíc slov...
Naposledy editováno 27.04.2024 14:00:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: To už ani nevím, jestli jsme se o tom bavili.
Každopádně na foto je speciál týmu Kagayama (mimochodem zradil, od letoška mají Ducati ) z japonského mistrovství superbiků JSB - s pár úpravami s tím jezdili i 8h Suzuku. Je to skoro identický factory stroj s Yoshimurou. Rok 2017 a novější.
K mým úpravám. Vyloženě Factory díly na GSXR se téměř nedají sehnat. Na WSBK Alstare to ještě trošku dříve šlo, teď už velice špatně a nebo přesný kopie od jednoho nadšence. Factory díly z tehdejšího EWC SERTu nebo Yoshimury pro 8h Suzuku jsem nikdy nikde neviděl. Některé díly teda byly z katalogu racing dílů Yoshimury, některé společné s tím WSBK. Ale ty tovární endurance díly nejsou.
Snažil jsem se tomu přiblížit v mých možnostech co nejvíc. Ale třeba 16,5 palcový hořčíkový kola jsem nechtěl, stejně tak factory Showa podvozek. Obecně když dáš nějakej factory díl, tak na něho navazuje další upravenej díl. A tak pořád dál. A s nedostupností těch dílů by bylo téměř nereálný to dostavět. A i kdyby se to podařilo, nedalo by se na tom jezdit. To, co v dílech mám je výsledek dlouhýho přemýšlení, vymýšlení a shánění a su spokojenej.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 27.04.2024 15:19:02
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: 16,5" kola z K5 jezdím na TL Ale nejsou hořčíkový, to bych se na našich silnicích bál, ale ty mám taky do výstavky z MotoGP od Hiroshiho Aoyamy , lehký neskutečně, Marchesini Racing, je k nim i průvodka, že již nesmí být použity od techniků Marchesini, guma je těžší než ráfek s ložiskama
V dnešní době fakt spíš na výstavku, však ty gumy si sháníš, tak to víš nejlíp. No závodní gumy mají hodně materiálu...
Mohl jsem mít dokonce i hořčíkový racing 17tky (zadní má širší náboj) ke kyvce, ale nevzal jsem je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: V dnešní době fakt spíš na výstavku, však ty gumy si sháníš, tak to víš nejlíp. No závodní gumy mají hodně materiálu...
Mohl jsem mít dokonce i hořčíkový racing 17tky (zadní má širší náboj) ke kyvce, ale nevzal jsem je.
Naposledy editováno 27.04.2024 18:03:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: What??? Ja uz od tebe Honzo jednu mam...
Ja se jen nedavno ozval na tu Koudyho za polovic do skutra....
Sorry, uz mi hrabe, nekomu jsem ji jeste slibil a nevim komu
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: jj, gumy jsou celkem oser, ale v Reichu na tom musej furt lítat, kupuju tam Pirelli Diablo Superbike SC1 s fungl DOT a maj furt skladem, u mě přes DHL za 3 dny Akorát cenovky cca 244€,- za zadní bez dopravy, ale celkem to vydrží, zadek dá v provozu cca 6-7 tkm, předek dá 2x tolik, tý gumy je tam neskutečně moc
Děláš si to zbytečně složitý...