1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Naposledy editováno 04.04.2024 20:50:13
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Metal_Heart píše: Kde ho mají k vyzkoušení? V mém případě je to jenom zvědavost, do takové strojovny jsem ještě nedorostl
Nevím, kde se Stelvio dá aktuálně odzkoušet, já jsem měl tu příležitost zejména díky "nadstandardním" vztahům s mým prodejcem. ale myslím, že v následujících týdnech bude demo motorek dost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
1705ol píše: Po mandelu a projetí stelvia mě přijde přemýšlení o vydechlé 85TT jako solidní úlet. Ta motorka se mi vždycky líbíla, ale to bylo asi tak všechno. Myslím si, že od stelvia je to tak daleko, že si neumím představit, že by tě uspokojila.
Jj já tyhle story o vyschlosti V85 znám moc dobře, nicméně já jsem jí měl rok a půl, najel jsem na ní skoro 18 000 km a troufám si říct, že jsem tu motorku poznal velmi dobře. Měla pár míst, kde jsem si přál zlepšení, to byla aerodynamika, kdy odstranění turbulencí od pléga se muselo řešit aftermarketovými plégy a plégo mělo nastavení jen ve sklonu, ale dalo se, dále motor ve velkém horku a pomalé jízdě občas zaklepal a samozřejmě výkonu nebyl nedbytek, nicméně o vydechlosti bych fakt nemluvil, jen to není motorka pro lenochy, co jen otočí heftem bez rozmyslu a potřebují nesmysný výkon, aby měli pocit, že to jede
Nicméně nová V85 aerodynamiku řeší zcela nově (dle testů velmi úspěšně), do horka motor nově dostal čidla klepání a variabilní časování ventilů, takže horko vyřešeno a motor byl posílen ve všech pásmech otáček, variabilní časování umožnilo výrazně zhutnit spodek a zároveň přidat výkonovou špičku, která dříve trochu chyběla (dle prvních testů ten motor jede zásadně lépe než dřív).
Vše ostatní je na V85 excelentní, prostornost, pohodlí odpružení kombinované s neskutečnou jistotou v zatáčkách a hravostí při překlápění motorky, obrovská nádrž a malá spotřeba dávají na cestách neskutečný dojezd atd atd.
Pokud to někomu přijde jako úlet OK, nemám s tím problém, ale motorku si kupuju já a vím, co od ní chci a je mi fakt jedno, co si o tom kdokoliv myslí. Osobně mezi motorkami a motorkáři vidím mnoho obrovských úletů z mého pohledu, ale tak nějak je mi to jedno. Mám nalítáno fakt dost km, vyzkoušeno fakt dost strojů a nemám potřebu nikomu nic dokazovat, chci si jen užívat motorku, která mi dá v sedle ty nejlepší pocity
Graf porovnání průbehu výkonu a točivého momentu V85 stará vs nová dost výmluvně ukazuje to, že zlepšení motoru nejsou jen marketingové kecy, jak to tak bývá
Naposledy editováno 05.04.2024 08:13:29
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
1705ol píše: Bylo to v kontextu, ze jsem mel.pocit, ze jdes po stelviu. Koupit si motorku, tak proti v85 vibrc nic nemam, Sam jsem letos prodal stelvio, na kterym jsem naskakal 30. Byl to jen muj osobni nazor, mit moznost jit do stelvia a premyslet o 85. Hodne me to u tebe prekvapilo, asi i zklamalo. Byl jsem v ocekavani dojmu z noveho stelvia. Jinak si samozrejme koupis co chces.
V pohodě, já už to beru fakt ne netu s nadhledem jsem v procesu rozhodování a vím přesně, co od motorky chci a rozhodnu se až po jízdách. Stelvio se mi líbilo hodně po projížďce, ale mám info, že ta nová V85 se taky hodně povedla a jelikož jsem s ní byl maximálně spokojen až na pár těch věcí, který při modernizaci přesně adresovali a odstranili. Takže nechci koupit motorku a pak si říkat co by kdyby a měl jsem to projet atd atd. Takže projdeu obě kandidátky a rozhodnu se dle pocitů a dojmů v sedle. Aktuálně jsem většinově rozhodnut pro Stelvio, ale jak říkám, nic mě netlačí a nechci mít pak pochybnosti
Naposledy editováno 05.04.2024 10:11:50
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
spike-cz píše: Zeptám se kacířsky ještě na tu TT85+, má odladěné i zpřevodování šestého stupně, aby se s tím dalo jezdit i dálniční přesuny? Zkoušel jsem jen E4 model a tam mi šestka přišla příliš vytáčená už v cca 130 km/h.
To bude taky jeden z bodů při projížďce Ono se na E5 dalo jezdit klidně 140-150 trvale, jen pak už, jak říkáš, to víc točilo a logicky i žralo....
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Díky za první dojmy se Stelviem. Co vibrace do řidítek, na které tady v testu upozorňoval Filip ?
Co říkal tvůj prodejce o dostupnosti nové V85TT, pořád platí že až v srpnu - září ?
TRA píše: Honzus75:
Díky za první dojmy se Stelviem. Co vibrace do řidítek, na které tady v testu upozorňoval Filip ?
Co říkal tvůj prodejce o dostupnosti nové V85TT, pořád platí že až v srpnu - září ?
Vibrace klasická Guzzi, nic, co by mně osobně vadilo, asi jako u V100, na V7 jsou vibrace větší ale prostě je to pulzování V2, takže za mne OK.
V85 se prý v Itálii snaží silně uspíšit, pokud slíbí, co tvrdí, tak by mohly první kousky na testy být v květnu a prodej od června, ale neuvěřím, dokud se na ni neposadím
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
TRA píše: Děkuji za info. S tou V85TT by to bylo fajn, ta vylepšení vypadají moc dobře. Myslím ale, že bude spíše snaha doprodat nejprve starý model. No uvidíme.
to se prý údajně celkem daří, ony E5 V85 byly (jsou) fakt za super ceny, takže jak se vyprazdňují sklady, začíná být potřeba je naplnit novou generací jedině dobře
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Já jsem ten typ, co musí mít motorku nejen funkční ale i hezkou. Proto pořád Stelvio vede-V podstatě nemá konkurenci, co se týká designu.
Naposledy editováno 08.04.2024 08:22:12
2 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Vzdyt to zkouseni a "toceni" stroju je na motorkareni taky to krasny
Koudy01 píše: Ty motorky vybirate, jakokdyby jste je meli mit na furt.
Vzdyt to zkouseni a "toceni" stroju je na motorkareni taky to krasny
jasně, že to je krásný, ale ono taky všechno má svý meze a když se podívám na své poslední tři roky, tak jsem dospěl k názoru, že tu frekvenci chci dost zásadně snížit jinak za mně je výběr motorky a projíždění ne z důvodu, že bych si myslel, že to je navěky, ale prostě proto, aby mě za dobu, kdy jí mám, vyhovovala v maximální možné míře
JAVR píše: Honzus75>Díky moc za kvalitní informace co tady dáváš, Já kupodivu taky vybírám z těhle dvou.A navíc jsem si napsal o testovačku NT 1100 a Obyč. Afriky. přesně z toho důvodu jak píšeš, abych si byl jistý, že jsem vybral dobře
Já jsem ten typ, co musí mít motorku nejen funkční ale i hezkou. Proto pořád Stelvio vede-V podstatě nemá konkurenci, co se týká designu.
JJ zkoušel jsem i jiné značky, ale bohužel (nebo bohudík ) já jsem zjistil, že jsem asi natrvalo Guzzi positive a proto už vybírám jen mezi kozama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Koudy01 píše: Ty motorky vybirate, jakokdyby jste je meli mit na furt.
Vzdyt to zkouseni a "toceni" stroju je na motorkareni taky to krasny
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Plus k tomu teda omylem přistál doma Vitpilen, což je sice na voko pjekný, ale jezdit na tom nechceš
Jen jestli ho někdo bude chtít. Sice je v plné výbavě a výtečném stavu, ale má najeto ..
Naposledy editováno 09.04.2024 11:55:13
https://m.facebook.com/MotoriPisek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
__________________
Co quickshifter? U Stelvia by měl být trochu lepší než u Mandela.
Naposledy editováno 10.04.2024 13:29:07
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi Stelvio (2024->)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto Guzzi Stelvio (2024->)
Koudy01 píše: Honzus75> A to si projel uz tu novou V85?
Novou bohužel ne, zatím nejsou žádné zprávy, ale přímo jsem jel po sobě starou (E5) a Stelvio, motor jsem nehodnotil pro ostatní pocity a dojmy je to relevantní...
Naposledy editováno 12.04.2024 13:56:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|