kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: BlackSabbath> Měl tři panáky a dvě piva
Takže se unavil mluvou...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 23.03.2024 10:42:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Krásná, jen teda ukopnout ten nosič www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-gt-1000/ducati-gt-1000-sport-classic-1933208.html
Na tomhle tlumic rizeni, jako fakt?
Ja nemam ani na tunaku a to ma o 30kw vic...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Á dobrý, bude se měnit ?
Uz to spatne zacalo. Sraz jsme meli v Prostejove, ze tam si vymenime masiny a pojedem se nekam projet. No a ja si tu jizdu na Tenere do Prostejova strasne uzil. Jsem tam dojel a rikam si:"Mas paradni dobre fungujici masinu, kterou znas temer od novoty. Co bys furt chtel, ty voe". Takze to bylo prvni rozcarovani.
A pak probehla ta vymena a projizdka. Ve zkratce - 1090 ma lepsi spickovej vykon a brzdy (u tech jsem ale cekal vetsi rozdil), ale ve vsem ostatnim je lepsi Tenerka dost tvrdej podvozek bez moznosti zmen.
V inzeratech mame stejny ceny. Vymenu jsem navrhl ja a kluk, ze to zkusi projet a uvidime. No a skoncilo to tak, ze typek by menil a ja spis ne.
Takze vyzkousim 1190S s elektronickym podvozkem. Jestli tam bude ten komfortni rezim fakt komfortni. A sport fakt sport. A pak mozna jeste eRka na velkych kolech.
Asi na tom, jak tu obcas hlasam, ze Tenere je nejlepsi motorka na svete, neco bude. Aspon pro me
Naposledy editováno 23.03.2024 12:31:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jak si zvyknes na etalon pro silnicni jezdeni, tak ses v haji...
Ja bych stahl inzeraty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A tunak byl etalon pred cvrt stoletim, tak proto ho furt mam....
Naposledy editováno 23.03.2024 12:52:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Koudy01> jsem mýdlem že to ma stavitelný podvozek A brzdy bych taky čekal úplně jinde. Tak je to koncepčně asi 10let starý a asi to i tenkrát nebylo super
ESko ma jen predpeti a myslim odskok vzadu. Jinak nic. ERko ma neco i vpredu. Proste Lite verze. Zakladni model.
Ale je to jako dobra masina. Krasne se vodi. A ani na te rozbite ceste to neni nejhorsi. Jeli jsme fakt po hodne rozbite. Ale neni tak dobra, abych mel duvod vymenit.
strakon píše: Krásná, jen teda ukopnout ten nosič www.motorkari.cz/motobazar/motorky/ducati/ducati-gt-1000/ducati-gt-1000-sport-classic-1933208.html
Ale jo, na toto už se dá i dívat...