![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
PS: doporučujem aj Rekluse spojku je to paráda. Ja to nemám na moju husku to nepasuje.
Naposledy editováno 11.03.2024 19:06:38
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Stejne pokud to neni na Ukrajine, tak u nas brzy nekde narazis na nejake chytroliny a bonzaky a muze byt problem s jezdenim.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
A co se týká "začátečnictví", tak člověk nebude furt začátečníkem, řadit a tahat se člověk naučí, občas je to i zábava
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Kazdopadne bych si byt Tebou tu 350 vyzkousel…
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Ad Freeride, X-Trainer: Treba počítať s tým, že majú o niečo slabšie odpruženie a pri rýchlej jazde narazíš na limity. A spolu s Rangerom sú o niečo menšie, pokiaľ si vysoká a ťažká, tak si ich radšej predtým vyskúšaj. Plus sú to dvojtakty, čo nemusí sedieť každému.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Ta 500 podle me neni zadny zabiják jak by se mohlo zdát.
Proste je to příliš mnoho pohybu a kdyz na nejake z nich nemusi pri jízdě myslet, uci se snáz.
Me na to teda nejvic vyhovuje elektrika, tam odpadne i spojka a muzu se soustredit jen na stopu a polohu tela… ale to na enduro neni kvuli dojezdu…
2 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Report - Kilkuci zatecnici - poprve na krosce
Za mne jsem nadsenej, to ze bych se po takovem kurzu tam prohanel na krosce v pisku i hlubokem pisku a uzival si to jsem naprosto necekal Jako mazec je ten dril a informace co se na tebe hrnou, ja pole neorane kroskama . Ma to hlavu a patu a kurz je to super. Lukas Kuklik co nas ucil to ma z meho pohledu dobre metodicky zvladnute a pracuje s lidma paradne. Nejhorsi je do sebe nasoukat tu techniku za tak kratkou dobu. Ale je tam dost casu, jezdit a zkouset a zkouset. Musim uznat ze mne to opravdu bavilo i kdyz jsem na okoli mohl pusobit jak divnej zdechlej patron. To proto ze jsem si to vse snazil dostat do kebule pracek a tela. Mazec kdys si zajedes toboganek tak jak se to ma a muzes trochu zrychlit. Na krosce je obrovsky rozdil, kdyz mas tu techniku nebo za tim vlajes. Mam znacne a prevelike rezervy, ale je to jak se vsim. Trenovat trenovat jezdit a jezdit. Zajit na dalsi kurz a zase jezdit a jezdit.
Na celem kurzu jsem nespad, ani to nezahodil. Motokrosovej buh mne dopral si ty krize vyzdy nejak zaonacit a vylhat se z nich. Nejsem schopen urcit zda to ze mam neco najeto v provozu mne v necem pomohlo, to opravdu netusim. Ano nekolikrat jsem vyjel mimo trat ale za to mohlo opravdu to foceni v te zatace . Prekvapilo mne jak zasadni je tam rozlozeni vahy na te motorce to je opravdu zasadni pri te jizde v terenu, stejne jako tu motorku drzet nohama tak jak mas. Pak se s tim neperes a jede to kam ty chces. Ale ze budu valit ve stoje jako magor po rovince, pak brzdy smyk zadniho kola a hup na nadrz noha do zatacky ven toboganek v naklonu to jsem byl opravdu neskutecne spokojeny. Necekal bych ze se takovy opravdu zaklad da do cloveka narvat za 2 dny a 10jizd za to opravdu patri Lukasi Kuklikoj neskutecny dik
Varg: to je vec z jineho sveta. Neresis spojku a valis rozhodne plynuleji jak s klasickou kroskou. Vetsinu lidi co si to vyzkouselo to bavilo a byla rychlejsi nez krosce se spojkou. Mne to zaujalo a vedou se tam i dnes na dalsim kuru debaty o pro a proti. Za mne je to dospelacka motokrosova motorka jen je to elektro. Jo a jeden Varg sunda v poho jako kuzelky dve krosky v rade vedle sebe Podstatne je ze se nikomu nic nestalo.
Veliky dik patri DrDna01 a ILE za suport i to ze mne nahlodali a ja to vyzkousel. Bez nich bych to nikdy neokusil a zustal o takovy zazitky ochuzen.
Kuklikum patri velky dik ze neco takoveho poradaji a suport co tom poskytuji. Jidlo je mazec .
Resume a co dal
Motokros/endurko je super a u mne vyvstava otazka co dal. Mam velikou chut si neco takoveho koupit. Otazka zda to mit jako posezoni doplnek silnice, coz u mne v me konstelaci je super a parada. Tady v okoli Kolina bych se potreboval na nekoko nakontaktovat ohledne enduro/motokros najit trate okouknout pripadne zacit jezdit. Je to taky o financich. Nejsem vysokoprijmovka tak to je s tim jsem simrenej a vim to. Urcite bude kurz u Kukliku - Benesov, to vim. je otazky kdy. Panov je u Kukliku uz plnej a pak se tam konci sezona je to tam ptacku. Budu koukat asi po bazaru a nakoupim pomalu nejake vlastno obleceni chranice atd. To bude ten zacatek
Edit1: 350 pro mne v poho vyhovujici moto
Tot pohled muj
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2T je niečo iné, mám 250 a naozaj je to v tých nízkych otáčkach dobré tak na šolíchanie sa po rovine. 350 (4T) už nejakú silu aj v tých nízkych má a nemyslím, že by mala byť pre začiatočníka nejaký problém.
Metric, tá 500-vka, ako píše assassin, je príjemnejšia na vozenie ako 450-tka. A teraz ešte aj majú upravený plyn, síce je na lanko, ale tie dnešné potvory si dokážu v stúpaní samé pridať plyn, aby to nezdochlo. Keď pridáš ty , tak ťa to prevráti na chrbát, Tiež to mení voľnobeh, vie , aký tam máš kvalt, vie akú máš rýchlosť pri ubratí ten plyn naplno nezavrie. Na mojej to už tak je. A to je rok výroby 2012. Síce ja aj tak idem do zátačky cez spojku a brzdím a v zátačke zrýchľujem cez spojku. V každej zátačke pracujem so spojkou. Teraz veľa ľudí ( aj pretekárov ) jazdí Rakluse spojku. Ja by som ju tiež chcel, ale na mojej je spojka na kľuke, tam to nejde namontovať, ale na KTM sa v pohode dá objednať. Môžeš mať verziu aj so spojkou, alebo bez spojky a na miesto spojky máš zadnú brzdu. Je to paráda na výjazdy, hlavne na tej 500-vke, môžeš mať aj zaradený vyšší kvalt a ono ti to vykompenzuje tou spojkou. Keby som kupoval novú KTM, tak by som si tú spojku už nechal namontovať v predajni. Je to fajn, mať tú brzdu na ľavej ruke, lebo keď letíš vo vzduch a ti hnusne dvíha predné koleso , tak si pekne dokážeš pribrzdiť zadné koleso a tým si vieš meniť polohu a predok dáš dole. Mne tam trčí dekeľ spojky, pri zadnej brzde, je to blbé.
PS: a ešte si môžeš meniť aj mapy.
Naposledy editováno 11.03.2024 19:08:31
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
ja1 píše: Objem nenahradis, váhové na tom budou podobně, za mně 500
V souvislosti s "7 let jsem na tom neseděla a předtím taky ani jednou" je to ta nejlepší rada.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
pokud na enduru nejezdila ani predtim a jedina zkusenost je ten test, tak 500,450 a nejspis ani 350 nebude nejlepsi volba.
zalezi jak narostla, ale asi bych doporucil dvoutaktniho freeride (250) nebo ve vedlejsim tematu podobnou vec resila ILA a nejlip se ji nakonec jezdi na nove EXC150 s TBI....
Krautkopf píše: V souvislosti s "7 let jsem na tom neseděla a předtím taky ani jednou" je to ta nejlepší rada.
Ale ono fakt hodne zalezi, na jaky teren to je. Kdyz si ostrou poridi cendurista, vrazi na to cendurovy gumy a jezdi s tim pul na pul asfalt a polni cesty, tak je to slabucke i v te petistovce. Treba na 150/250 jsou prejezdy po polnich cestach utrpeni snecim tempem na vytocenej motor a ani to 350 neni uplne vyhra (na asfaltu uplne). Kdyz clovek vleze do sveta skutecnyho endura, potazmo hard endura, tak ty naroky na objem muzou jit rapidne dolu a kdyz po dvacaty zvedas motorku z hlubokyho pisku/blata tak cejtis kazde kilo a unavena ruka si pak az prilis lehko nestastne vrkne, kde nema. V takovem pripade by holcina mela jit spis jeste do mensiho objemu (150/250). Tazatelka ale psala cosi o polnackach, ktery jsou navic 25 minut od jejiho bydliste po asfaltu. Na to bych skoro volil XTcko nebo Tenerku .. Ostra se na to nehodi.. V podstate i na te EXC500 se slecna potahne na asfaltu s rychlejsima dodavkama..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
A teda za me jeste jedna poznamka. Dobry (mekky) gumy na enduro nejsou uplne levny a na asfaltu se spunty obrousi strasne rychle a jezdi se na nich ukrutne blbe. A kdyz na nich slecna pojede 25 km tam a zpet po asfaltu na kazdy jeden endurovy den, tak je smete za chvilku a velmi rychle si to rozmysli. Takze skonci bud na tech cendurovych gumach a lehcim terenu, nebo skonci na endurovych gumach a bude vozit motorku do terenu na voziku.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/11/666878_826d4fd85085678dfb2e311bb1bfe6cc.jpg)
DrDNA01, o tom, že na závody je vhodná 350-tka, som jej písal . No na také hoby prdkanie je lepšia 500-vka. A keď slečna vysolí cca 13 000 € za fungľovku 500 Six Days, to by som doporučil, a k tomu Rekluse spojku, cca 1000 € tiež by som doporučil tak pneu Michelin Tracker zadná za cca 70 € a predná za cca 50 € , za rok dve zadné a jednu prednú finančne zvládne. Tracker sú normálne špuntové gumy schválené na cestu. Vhodnéído blata.
kika. tie enduro gumy, teda kolesá daj staticky vyvážiť, teda aspoň predné, lebo halter v rýchlosti okolo 120 km/hod s tým kolesom robí riadne čudo, teda aj s celou motorkou. A daj tam zývažie čo sa montuje na špic. Ten halter váži okolo 75g to je dosť veľa. A keď tam bude chcieť nejaký servisák lepiť tie zinkové nálepky tak ti polepí pol kolesa . Tie, čo idú nja špic majú včšiu váhu a nedolepia ti celý ráfik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Krautkopf píše: Uvidíme, až se kika. probere ze zimního spánku. Varianta nové motorky v Prostějově je např. tohle, opovrhovaný dual sport, který je ale na "vlastivědu" až až.
Jestli dobře koukám na motor, tak ten Fantic je Yamaha za slušný peníze
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Jinak slečnu Kiku už to tady nezajímá, ale dobře je to napsané výše - 25-30 minut za offem je cca 25-30 km v jednom směru a to jí bude neskutečně štvát na jakékoliv EXC, takže je jedno jakou si koupí. Mnohem lépe by požadavku vyhovoval nějaký dual
Naposledy editováno 12.03.2024 19:40:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Kamarad ted prodaval rok starou betu a zajem nulovej… to az kdyz davas zanovni motorku za cenu 10let stare ktm tak mozna….
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
A nebo muzes udelat predepsanej servis a 50 do toho pustit…. Jezdit takhle několik let a pak ji dat pryc za odvoz…
Naposledy editováno 13.03.2024 10:22:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
krokoš píše: EXC 500 F Six Days za púhych 13 000 € v KTM Btatislava
Kúp Gasa, prihodíš bástre, šucplech, nové doštičky dopredu, možno chránič rámu a máš prakticky to isté, ale lacnejšie. Jediné rozdiely sú prepáčko (ak nie si vyjazdený, rozdiel od PDS asi nepoznáš, a je tam viac pohyblivých dielov, takže viac práce s údržbou, plus sa to zachytáva, ak ju posadíš na brucho) a hliníkový podsedlák miesto kompozitu (nové KTM vraj už majú kompozit ako Husky), čo mi príde skôr ako výhoda pre Gas.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Prodloužení přední stupačky pro pas... KTM EXC 350 F | Dejv00 | 1 | 12.6.2024 v 17:14 krokoš |
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 4 | 18.3.2024 v 14:44 Stříbo |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
KTM EXC-F 500 emulze v sání KTM EXC 500 F | Vlastik177 | 9 | 18.1.2024 v 07:50 Anti |
KTM EXC-F 350 2011 Startuje špatně KTM EXC 350 F | Vlastik177 | 18 | 17.1.2024 v 18:53 Vlastik177 |