Téma: Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
23.1.2024 v 11:11
Na novou sezónu budu měnit svou velkou Tenere 1200 buď za KTM 1090R nebo Africu 1000 (s DCT, ať už si o něm myslíte co chcete
)
Dotaz:
Má smysl kupovat litrovou Africu model 2018 nebo před FL tedy MY2017 stačí a rozdíly nejsou podstatný? Jel jsem na starším, krom stavu konkrétního kusu mi motorka seděla dobře.
Vím o těchto změnách u novějšího modelu - Ride by Wire místo lanka, více jízdních módů, jiný displej, jiná tlačítka, drobné úpravy na motoru (měl by se líp vytáčet, nedokážu posoudit), jiná baterie a jiný výfuk - lepší zvuk. Pokud někdo z majitelů měl možnost porovnat oba ročníky CRF 1000 (tedy 2017 i 2018) a napsal mi sem svoje postřehy, budu rád. Adventure sports asi nechci, i když vyšší zdvihy, sedlo a nádrž zní zajímavě. Díky.
Naposledy editováno 23.01.2024 11:17:54

Dotaz:
Má smysl kupovat litrovou Africu model 2018 nebo před FL tedy MY2017 stačí a rozdíly nejsou podstatný? Jel jsem na starším, krom stavu konkrétního kusu mi motorka seděla dobře.
Vím o těchto změnách u novějšího modelu - Ride by Wire místo lanka, více jízdních módů, jiný displej, jiná tlačítka, drobné úpravy na motoru (měl by se líp vytáčet, nedokážu posoudit), jiná baterie a jiný výfuk - lepší zvuk. Pokud někdo z majitelů měl možnost porovnat oba ročníky CRF 1000 (tedy 2017 i 2018) a napsal mi sem svoje postřehy, budu rád. Adventure sports asi nechci, i když vyšší zdvihy, sedlo a nádrž zní zajímavě. Díky.
Naposledy editováno 23.01.2024 11:17:54
Anketa: Jaký model CRF1000 DCT?
Novější model 2018
3
Starší model 2017
0
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Já se jen zeptám, proč ne rovnou 1190?
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
starší africa má jen ABS, 3-stupně kontroly trakce, plynové lanko a jeden jízdní režim....EURO4....co není, to se nepokazí...jednu mám v garáži...
Pokud chceš elektroniku navíc, musíš sáhnout po novějších modelech...možná budou dražší, o několik tisíc....cena jedenáctistovek jde také postupně dolů,
Počkal bych na nový ATAS 2024, co to udělá s cenou starších ojetin...pokud to lidé začnou hromadně objednávat ( za 540 tisíc) a své starší modely dávat s velkou ztrátou na protiúčet, ceny půjdou dolů, výběr bude lepší

Naposledy editováno 23.01.2024 11:42:41
Pokud chceš elektroniku navíc, musíš sáhnout po novějších modelech...možná budou dražší, o několik tisíc....cena jedenáctistovek jde také postupně dolů,
Počkal bych na nový ATAS 2024, co to udělá s cenou starších ojetin...pokud to lidé začnou hromadně objednávat ( za 540 tisíc) a své starší modely dávat s velkou ztrátou na protiúčet, ceny půjdou dolů, výběr bude lepší




Naposledy editováno 23.01.2024 11:42:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
KubaLC8> Chtěl bych něco krapet novějšího, plus mínus 6 let. Nebo mi rupne v kouli a koupím funglovku jako T7 nebo Tuareg

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Jen ze zvedavosti,proc koncis s Yamahou?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
kalous72 píše: Jen ze zvedavosti,proc koncis s Yamahou?
Tak už jí mám 3 roky, a chtěl bych zase zkusit něco novějšího - ideálně s automatem kvůli začínajícím karpálům. A navíc ji po mně chce kamarád, kterýmu udělám neodolatelnou cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Slávek-TDM> tomu rozumím, mám manuál 2017 a po 5 hodinách v alpách mám toho spojkování a řazení tak akorát, domnívám se že model DCT ,na rozdíl od manuálu měl navíc 3 palivové mapy, nebo jízdní režimy....cestování, rain a sport...kdo má toto décétéčko 2017 se starým displejem, ať mne opraví , nevím o tom že by s tím měl někdo problém...
Naposledy editováno 23.01.2024 14:23:24
Naposledy editováno 23.01.2024 14:23:24
NUTELIER> starsi model s DCT mel D a S1-S3. Novejsi jsem nejezdil, ale podle displeje si muzes nastavit vsechno mozny. Ne ze bych to potreboval, na SuperTenerce jsem si vystacil s rezimy Sport a Touring (nebo po cesku Silnice a Teren
) a protiprokluz jsem vypinal jen v Albanii mimo asfalt, jinak nikdy. A udelal jsem si tlacitko na vypnuti ABS, ktery jsem pouzil jednou


1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Hoj, já mám CRF 1000 v manuálu, rok 2019 - jedna z posledních u nás prodaných. Kupoval jsem jí v lednu 2020 za 295 tis - výprodej skladu. Brácha letos kupoval jetou 2016-ku. Největší rozdíl, který jsem hned poznal je zvuk. Novější model je o poznání hlasitější. Ten zvuk je fakt bomba. Proto si brácha docela jednoduše upravil origo koncovku a už mu to taky hraje moc hezky ? (návod je na YouTube). Jinak v jízdě jsem zásadní rozdíly nepoznal. Jestli natrefis na hezký kus před faceliftem, asi bych to neřešil, ty rozdíly nejsou nijak zasadní. Jinak já taky nevím, za co bych to dnes měnil - ty tablety mě pěkně serou... Takže si jí prostě nechám - jsem z ní pořád nadšený.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Drak-09> Díky, ten zvuk je fakt u novějšího modelu jinej, všimnul jsem si toho i v testech. A rozdíl v lankovém ovládání plynu a RbW?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Slávek-TDM> driver na décétéčku byl při srovnávacím rozjezdu o půl koňské délky dál, má kratší první dva tři převody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
NUTELIER> to asi pro mě nebude úplně KO kritérium... Počítám s tím, že proti ST1200 si pohorším v dynamice, takže půl koně na čtvrtmílový drag-race nehraje roli

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Facelitf má také nerezové špice v kolech.
Já bych koupil facelift a rovnou ATASe. Máš tam v ceně vyhřívaný hefty, lepší podvozek, nějaký základní padací rámy a šusplech. Já jsem pouze doplnil spodní padáky a nechal u Procházky upravit zadní tlumič. Originál je moc měkký a kolo odskakovalo.
Já bych koupil facelift a rovnou ATASe. Máš tam v ceně vyhřívaný hefty, lepší podvozek, nějaký základní padací rámy a šusplech. Já jsem pouze doplnil spodní padáky a nechal u Procházky upravit zadní tlumič. Originál je moc měkký a kolo odskakovalo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
dave-lister> Díky. Zadní tlumič - měnil jsi jen pružinu nebo i planžety v tlumiči?
ATAS asi úplně nepotřebuju a navíc je mimo rozpočet.
Pořád ještě koketuju s tou KTM, budu si ji muset projet.
ATAS asi úplně nepotřebuju a navíc je mimo rozpočet.
Pořád ještě koketuju s tou KTM, budu si ji muset projet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Slávek-TDM> to je pravda, na šestku tomu (sterilní Hondě) chybí pružné zrychlení, gumová tenerka táhla víc, asi jako moje stará oktávka..( měl jsem jí půjčenou asi 10 minut) to bude drsný přechod...

Naposledy editováno 30.01.2024 08:09:39




Naposledy editováno 30.01.2024 08:09:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
NUTELIER> jj, já to píšu ve své recenzi mojí Tenéré- motor jak na gumičce. Skoro od volnoběhu táhne bez propadu až někam k 7tisícům, ale pak už je konec a nic až do omezovače se neděje. Žádná špička výkonu tam není. Proto ještě koketuju s myšlenkou na KTM, ale jel jsem jen na 990, takže nemám s čím srovnávat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Slávek-TDM> počkám na rozuzlení, až sem přilepíš nějaké foto...já se KTM 990 bojím, není ani gumová ani sterilní




Tak pokud chces DCT z tech duvodu, tak nebude moc z ceho jineho vybirat. ALE do DCT bych sel co nejnovejsiho, protoze ty starsi se starsim software je na zvazeni kazdeho jestli mu sedi jak se to chova. Treba na nove NT1100 je ten rezim D uplne k h...u.... , je naprosto neuveritelne jak to podtaci motor a jasne, ze ti v Honde reknou, ze to je vse v poradku a ze je to dobre vymyslene. Kdo ma aspon minimalni povedomi o funkcni motoru, tak je mu jasne, ze ten zvuk co to dela a jak se to klepe rozhodne zdravy neni
S2 mi prislo jako neco jak by se mel chovat D rezim tedy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Slávek-TDM> Já všude četl, že Tenéré má dost slabý motor, vzhledem k objemu 1200ccm. Třeba budeš s Afrikou spokojenější, ten novější motor 1100ccm prý jede skvěle.
puffybodie> rezim D je (aspon na starsi AT co jsem jezdil) nepouzitelny. Strasne motor podtacel a ten vibroval a narikal. S1 bylo lepsi, S2 uz stacilo i na svizny svezeni.
dave-lister> motor XT1200 neni ani nahodou slaby, tahne jako tank i ve 2 a s plnyma kuframa. Ale proste nema sportovni spicku, coz se ale k charakteru ty motorky spis hodi. Jedenactka AT je mimo rozpocet a uprimne, ta dotykova televize s pohyblivejma obrazkama misto budiku se mi fakt nelibi.
dave-lister> motor XT1200 neni ani nahodou slaby, tahne jako tank i ve 2 a s plnyma kuframa. Ale proste nema sportovni spicku, coz se ale k charakteru ty motorky spis hodi. Jedenactka AT je mimo rozpocet a uprimne, ta dotykova televize s pohyblivejma obrazkama misto budiku se mi fakt nelibi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
NUTELIER píše: Slávek-TDM> počkám na rozuzlení, až sem přilepíš nějaké foto...já se KTM 990 bojím, není ani gumová ani sterilní
Tak kdo se bojí, sere v síni, že jo


1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Hele to by mne samotneho zajimalo co by ti rekla Honda, kdyz se pujdes zeptat, jestli i do 2017 modelu, ale i do 2018 jsou stale k dispozici a nahrani aktualizace SW pro DCT a i palubovku pripadne. To by bylo asi zajimave.
Treba u KTM Duke model 2020 ma jen KTMMyRide nebo jak se to jmenovalo, ale ten skoncil a smolik pokud nevydaji novy SW pro motorku aby mohla pouzivat ten novy program, ktery uz jde na model 2021 a vyse.
Treba u KTM Duke model 2020 ma jen KTMMyRide nebo jak se to jmenovalo, ale ten skoncil a smolik pokud nevydaji novy SW pro motorku aby mohla pouzivat ten novy program, ktery uz jde na model 2021 a vyse.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Slávek-TDM> Od roku 2018 umí DCT poznat, zda motorka jede z kopce nebo do kopce. Od roku 2020 to snad pozná, že motorka jede do zatáčky.
Takže určitej progres tam je.
Takže určitej progres tam je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
dave-lister> díky, budu to brát v potaz při výběru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF1000 Africa model 2017 nebo raději 2018
Slávek-TDM> tady na foru je několik skrčků, kteří při představě možného pádu v lese montují na ATAS snižovací kosti nebo kratší progresivní pružiny...pokud máš krátké nožičky lepší bude obyčejná, ne.atas 
Naposledy editováno 30.01.2024 19:29:44

Naposledy editováno 30.01.2024 19:29:44
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
překódování zámků kufrů Honda CRF1000L Africa Twin | Hopppy | 7 | 15.4.2025 v 20:34 MMARTINK |
Kosovo - typy na trasy, místa k náv... Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 18 | 5.4.2025 v 12:09 -MP- |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kódy v TP Honda CRF1000L Africa Twin | Hůlis | 11 | 4.4.2025 v 12:15 TomasRA |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 70 | 14.3.2025 v 20:10 tom_nesquik |