konečně jsem dostal z lakovny zpátky rám prašivky.
Teď musím dát do kupy kyvku. Je to hodně velký oser nebo to jde rozumně?
Počítám že nejdřív nalisovat bronzová pouzdra do rámu, železná do kyvky a pak skrz to protlačit čep s držákem motoru, podložkama a prachovkama.
Bude tam na mě čekat nějaký zádrhel, nebo to jde rozumně?
Vím že u 472 jsem to musel lisovat v manuálním lisu, jelikož svěrák už na to nestačil. A jedno pouzdro mi přišlo dojebané už z fabriky.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technický průkaz ČZ 175/477 | K-O-Z-E-L | 3 | 18.9.2024 v 21:03 KAWAHAB |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... [1, 2] ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 32 | 18.9.2024 v 20:38 TomasRA |
Výrobní číslo čezeta ČZ 175/477 | plachejD | 8 | 13.8.2024 v 16:45 FJRPEPA |
Originální tlumiče ČZ 477 ČZ 175/477 | kpant | 2 | 1.8.2024 v 15:26 kpant |
čz 175/477 nestartuje ČZ 175/477 | Da-Davor | 30 | 21.6.2024 v 17:20 Diljit |