Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Další fotka je odsud: http://www.tiberiut...etti-dupa-27-de-ani/
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/01/660027_78cf604cd18510c3ca9d9657eb8a53f5.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Kolik šedesátikilometrových TT-kol musel / měl tento motůrek vydržet jen těžko říct ...
Každopádně musel mít ten dvoutaktní "laďák"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Naposledy editováno 18.01.2024 16:09:30
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Podle velikosti té cigáry bych to tipnul na rauch pauzu po projetí Kirk Michaelu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
A ta fotka Peteca v helmě od Jacquese Cornu je paráda. Dík moc.
rosho odkud ten článek je a ze kdy?
Naposledy editováno 20.02.2024 00:49:01
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Jinak kdo by byl řekl, že v květnu to bude už neuvěřitelných 33 let od jeho tragické nehody v posledním úseku TT
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Na Manu tam měl pomník, který byl ale před pár léty zničen při dopravní nehodě.
Ale má tam aspoň na tamním hřbitově ( vedle cílové rovinky naproti Grandstandu ) pamětní cedulku na zdi obětí tohoto nádherného ale krutého závodu TT.
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664086_97e2d5e3c66460a781018e67fbffbf69.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664085_77423bbcecf58a71ee3c56fd7772d5a4.jpg)
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
Naposledy editováno 21.02.2024 00:48:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
LAJWEC píše: DesperateDan> Tak i Petec byl zdatný obchodník a věnovaná ta Nolanka nebyla a měl ještě krásnou úplně novou kombinézu od Jeana Francoise Baldého bílomodrou Rothmansku Segura i s parádní speciální kabelou. S touto kombou jel osudnej TT Man. Jo,ještě si vzpomínám,že měl od Martina Wimmera Uvex Boss trikolóru. Toho borca je velká škoda,protože s ním byla neskutečná sranda.
Díky, ta zelená kombinéza od J.F. Baldého údajně před lety visela na ramínku na prodej v zastavárně na Lipůvce, bůh ví, jak se tam ocitla.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Lajwec se zmínil o brněnském AMK Pisárky a Štěpánovi Kučírkovi, velké postavě brněnského
roadracingu (permanentní okruhy ještě neexistovaly) , kdy se jezdilo TAKY na tom ,
co se *nějakým způsobem v ČSSR objevilo zpoza hranic imperializmu*
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Zázraky se tehdy děly především díky technickému (a ekonomickému
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
kteří ty nejrůznější , v cizině olítaný vrany , dokázali do RVHP *dostat* , často i zkompletovat ,
zprovoznit a pak léta na zdejších okruzích udržet *v chodu* ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/kiss.png)
Viz výfuky na čb fotce Petecovy RG500
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664162_b50c36c080571a41804e2decf57b8055.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664163_c57fd763ae6e004b636fadb259bf8fe6.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664164_dddba0b61e5a9a6ffa63f0a5ba20ad8e.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664165_fed24a52ed7fff84636a3f9ecc0b69fd.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664166_1de40be7fca1774658291459e80c1af3.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664167_c6644d55606e20795e99389551b63aab.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664168_c2940f24d208020790b2954fee8c990a.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664169_8f3303aa22af9a12d15edaf380bce303.jpg)
Naposledy editováno 21.02.2024 11:13:45
Jako v desítkách měst a obcí se v *těch letech* bez problému dařilo nadšencům jako byl
Štěpán Kučírek získat místní pro pořádání motocyklových(!) závodů na silnicích vedoucích
*skrz* jejich bydliště a to doslova *za poděkování a případné občerstvení*
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
Měl jsem příležitost být členem organizačního *štábu* ve dvou ročnících závodů na tomto
okruhu . Dodnes cítím uspokojení z toho, že jsme jako pořadatelé skutečně řídili veškerou
organizaci závodu . V týdnu předcházejícím víkendu závodů totiž kolem zdí kostela
v bezprostřední blízkosti trati "začalo růst* lešení pro opravu jeho fasády a museli jsme
před zahájením tréningů provést zásadní změnu trati, aby její kritické místo, *podplynová*
levá zatáčka u Vranovického kostela, nebyla doslova hazardem s bezpečností jezdců .
Jelo se proti chodu hodinových ručiček a start byl na ulici Lipová (viz mapka).
Po průjezdu kolem kostela pokračovala trať přímo ulicí Dlouhá a U hřiště , zpět na Lipovou ,
na rovinku startu a cíle .
Výstražná tabule u ústí ulice Nová informovala jezdce graficky, že za kostelem následuje
retardér *prudce vpravo a vlevo* - který byl (pro jezdce případně dlouhé na brzdách
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
zabezpečen *barikádou* z přepravních palet, obložených do výšky dvou metrů balíky slámy ,
viditelnými už z dostatečné vzdálenosti .
Toto nouzové opatření se v průběhu tréningů i závodů ukázalo jako účinné natolik, že se
žádný z jezdců se slaměnou stěnou *neseznámil blíže* ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664185_ff77841774725e4b64d6775c8bc624d2.jpg)
Naposledy editováno 21.02.2024 14:26:19
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
Díky za daleko lepší kvalitu toho výstřižku - uložím si ho místo mého původního
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
zkopírovaného *kdysi dávno* stařičkou IT přímo z ČMN .
P.S. Kalendárium mně přimělo k vyhledání mých výsledků v sezónách 1973 - 1980 (+ 1987) :
Přebor JMK 1973 - 6., 1974 - 8., JMK 1977 - 1. a Přebor Moravy(JMK+SMK) - 6., 1978 ČSR-B - 9.,
1979 ČSR-B - 27. (neobhájil licenci II.výkonnostní. třídy) , 1980 Přebor Moravy 3. ,
1981 - 1987 Suzuki T350R opět *cesťákem* , s výjimkou 18.7.1987 - zahájení AMD Brno,
Přebor Moravy(společně 55 jezdců 250+350) - 12. a na jaře 2006(!) prodej T350R do tř. Klasik 350 .
Naposledy editováno 23.02.2024 09:30:36
se 24 tisíci mil(!) na tachometru a ani jedinkrát mně nenechala *na holičkách* na okruzích
Přeborů JMK, SMK a VČK . Předcházely čtyři sezóny (tak jako u všech *tuzemských* okruhářů)
na čs. technice , 1971 na Katalogu ČZ175, potom 1972 ve třídě Cestovních do 500ccm a 1973+74
v Přeborech JMK a Moravy s motorem Jawa SixDays 350 Evropan .
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664245_2659b8d4a18359c87d27c98d337da128.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2024/08/664683_3c33ec450bc9351c8a47308928bd5391.jpg)
Jsem zvědavý, kdy m.cz koupí článek o Jawě 350 V4 od Alana Cathcarta. Zde https://www.motorra...4-eine-seltene-ehre/ je to německy ke čtení a prohlížení.
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
https://www.motorkar...ou-kolech-50889.html
Stojí za to vidět nahrát si to
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
https://www.ceskatel...muzi-na-dvou-kolech/
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
***********
Ano, je to z brněnského (silničního) okruhu GP - průjezd obcí Bosonohy, první po startu,
a pochybnosti vylućují pečlivě asfaltovou směsí zarovnané obrubníky chodníku/silnice ...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)