kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To svetlo Duka vypada brutalne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jeste bych si teda rad pořídil “jawu” - v mem pripade tedy yamahu tdr, ale tak to nespecha … a klidne to muze zustat jen jako nesplneny sen.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Palomoto> hned to na první stránce
Nebaví mne jezdit rychle a už vůbec ne kd eje velyk provoz A ten je všude, kde je pěkný asfalt
Zátah mám rád, ale do 150 mne stačí. A to bych na tom SDR musel jezdit jen za 1 a za 2, pak uz nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Palomoto> to mas blby :) me by stacilo opravit co mam a jsem happy… ja uz jsem si ohledne motorek sny splnil.
Jeste bych si teda rad pořídil “jawu” - v mem pripade tedy yamahu tdr, ale tak to nespecha … a klidne to muze zustat jen jako nesplneny sen.
Když oni vyrábí další a další motorky, tak se sny dost mění
Jen je blbý, že když koukneme do katalogu 24, tak zajímavý jsou fakt z větší části Číňani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jasný že mám Kudy chodím, tudy vykládám, že znám (sice jen přes net) majitele toho zázraku
oioi01 píše: Palomoto> tvoje starosti....
To svetlo Duka vypada brutalne...
Je to trochu stres, ale mnohem příjemnější jak při vydělávání
Když Duke, tak mne by se celkem líbil 990. Mne se hrozně líbil už starý 990. Ale nerad hledám a jezdím jen pěkný silnice, tak čistě na silniční motorku nemám využití. Škoda, byl by mnohem větší výběr
nekdy to vybirani je beztak lepsi nez kdyz uz si to pak koupis...
Pro me byl zasadni zlom, kdyz jsem motorky zacal brat jako sport. To jsem zase zacal jezdit. predtim posledni 3 roky stalo tele venku na desti bez hnuti...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Palomoto> me se fakt libi to GS kdyby nechcalo jdu se svezt a myslim, ze pak to budu chvalit jeste vic
Není špatný, dokonce se mne líbí i na těch jejich nových, pry I do offu vhodnych liťacich. Ale stejně ke to furt 240kg a kdyz tam dáš aspin padáky, nějaký šustplech a zadní tašku, tak spíš 250kg
Ale pojede skvěle, o tom nepochybuji.
A taky se dost bojím spolehlivosti prvních modelů od BMW . Co si vybavuji, tak s tím měly skoro vždy velké problémy
assassin píše: Palomoto> to mas blby :) me by stacilo opravit co mam a jsem happy… ja uz jsem si ohledne motorek sny splnil.
Jeste bych si teda rad pořídil “jawu” - v mem pripade tedy yamahu tdr, ale tak to nespecha … a klidne to muze zustat jen jako nesplneny sen.
Tak to přesně mám. Spokojenost, max. bych jen tak k tomu na kochání bral Yoshi speciál, kterej vím, že nikdy mít nebudu...
Naposledy editováno 23.12.2023 14:53:48
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Palomoto> Do 150 bys radil i trojku. Ma to kratky kvalty. No, asi i ctverku, pac by te asi furt nebavilo mit "vytocenej motor na 150 koni".
Motorku bych si vybral hned. Asi tak 10-20 motorek.
Naposledy editováno 23.12.2023 15:28:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Nebaví mne jezdit rychle a už vůbec ne kd eje velyk provoz A ten je všude, kde je pěkný asfalt
Zátah mám rád, ale do 150 mne stačí. A to bych na tom SDR musel jezdit jen za 1 a za 2, pak uz nic
bmw urban gs by pro tebe bylo jak delany
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Nebaví mne jezdit rychle a už vůbec ne kd eje velyk provoz A ten je všude, kde je pěkný asfalt
Zátah mám rád, ale do 150 mne stačí. A to bych na tom SDR musel jezdit jen za 1 a za 2, pak uz nic
Jako musi to byt masakr mit ten motor pod prdeli, ale na uzke okresky asi fakt zbytecny....
Ja byt tebou tak asi jen prikoupim nove SMT a stridal to... Enduro, zabavny cestak na okresky a stylovku na kafe...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ten motor jede plynule od volnobehu a muzes tam diky tomu s QS cvakat kvalty sem tam i po meste...
samo, po tom co otevres plyn nadoraz a nechas to tocit ti staci par rychlosti... ale to zalezi na tobe, jestli chces prdlat na sestku od 60ti nebo litat 200+ na prvni 4 kvalty...
jo a univerzaly nikdy nejsou to nejlepsi reseni. mit motorku specializovanou na kazdy ucel na ktery ji pouzivas je super