globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supermotard vs. silniční moto
 
26.5.2008 v 13:05
čau všichni , zajímalo by mě vaše zkušenosti a poznatky, pokud jste přešli ze silnice na motárda, nebo naopak...tak trochu si pohrávam s myšlenkou, že bych měnil moje SV za něco takovýho...zkrátka pokud někdo takovej přestupo podniknul, tak jestli v tom našel to, co očekával, nebo co mu chybělo...díky

Supermotard vs. silniční moto

29.5.2008 v 21:44 | Nahoru | #31
na motardu nevydrzis jet 190, vlní se to klepe se to fouká to lehký a stabilita de v tejdle rychlosti do řiti, navíc ono to bohatě stačí do 150 někde kde neni provoz samy zatacky horizonty kde se to staví na záda to je sranda potom lol

Supermotard vs. silniční moto

29.5.2008 v 21:47 | Nahoru | #32

duch>na motardu nevydrzis jet 190, vlní se to klepe se to fouká to lehký a stabilita de v tejdle rychlosti do řiti, navíc ono to bohatě stačí do 150 někde kde neni provoz samy zatacky horizonty kde se to staví na záda to je sranda potom lol



jj, to bych od toho chtěl, ale s tim, že právě můžeš jet i někam dál, trochu svižně, cestovat....vim moje nároky jsou nesmyslný, a asi žádnej bike je nesplnuje,ale je tu diskuze, tak diskutuju, jo a dík za příspěvky

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 07:38 | Nahoru | #33
peetr> tak na ktm jsem dal zatím nejvíc 230km v kuse a prdel bolela. Možná kdybych si nastavil podvozek jinak bylo by to lepší, ale to sedlo je samo o sobě docela tvrdý. Jinak nádrž taky není moc stvořená pro cestování a pohodlí spolujezdce nemluvě, zavazadla by asi nebyly až takovej problém. Takže potom bys musel šáhnou na kompromis. To si myslím že XT660x bude nejlepší. Jednou jsem jel na R a jede to pěkně, jen je to těžší a stříkačka. A kolik to má ještě společnýho s motárdem to fakt nedokážu posoudit, prostě kompromis. Potom ještě leda jít třeba do LC8 SM ale to už je zase váha někde jinde.

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 08:04 | Nahoru | #34

Hošíček>tady jenom takový bráchovo fly- by z letiště, dávám to sem hlavně kvůli tomu zvuku(LeoVince-Saranče)


prosím prosím kde to je?

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 11:27 | Nahoru | #35
peetr> Co nevíš o motoru?

je spolehlivý a relativně výkonný. Ale cestovat s tim nepujde a spolujezdec asi taky nic moc. Já bych řekl že by tě hodně překvapila ale to co by si po ní chtěl by ti nabídnout bohužel nemohla.

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 11:53 | Nahoru | #36

Ryen-Te>peetr> Co nevíš o motoru?

je spolehlivý a relativně výkonný. Ale cestovat s tim nepujde a spolujezdec asi taky nic moc. Já bych řekl že by tě hodně překvapila ale to co by si po ní chtěl by ti nabídnout bohužel nemohla.



vim, jako daleký cestování je nesmysl...proto váham(nehodlám na motorce objet zeměkouli - i když by to bylo fajn ) a neříkam, že by pro mě byla slabá, to v žádnym případě ale spíš pořád nevim co chci a jenom tak si pohrávám s takovejma myšlenkama, co bych chtěl jako nástupce SV

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 12:34 | Nahoru | #37
peetr> Jó to nám...já si s takovejma myšlenkama pohrávám pořád až mě z toho jde hlava kolem...takže

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 12:41 | Nahoru | #38

Ryen-Te>peetr> Jó to nám...já si s takovejma myšlenkama pohrávám pořád až mě z toho jde hlava kolem...takže



zatim je to fakt jenom o myšlenkách...uvidim koncem sezóny co bude...ale aspon je o čem debatit

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 13:32 | Nahoru | #39
Jezdil jsem silnice a pred par lety presel na cestovni endura. Absolutni bomba. Pred casem jsem si poridil jeste LC4, ve verzi Prestige. Coz jsou trosku agresivnejsi nalepky a malinko jiny tlumeni. V podstate LC4.... Jako jedinej stroj bych to nechtel ani nahodou..., ale do mesta a na kratsi projizdky po Krivoklatsku nebo okolo Karlstejna je to bomba... O vikendu jsem najel cca 200km... s kamosema na Fireblade, Bandit, R6.... na rovinach ani nahodou, ale v zatackach zadnej problem a kdyz je na nich jeste bordel tak ses kral. Jezdi se na tom o dost jinak nez jsem zvyklej, takze zkousim, ucim se... Servis je po 5t km, vzduchac peru podle toho jak a kde jezdim, spotreba kolem 5l/100km. Mam tam ladacek, otevrenej, jde to krasne od spoda. Vibrace strasny, pujcil jsem to klukovi co jezdi B12 a ten nechapal jak se na tom da jezdit. Obcas mas roztreseny videni... :), ale zvyknes si. Ovladatelnost jak na kole. Je to chuliganska motorka, porad to rves... Takze ja rikam, SM ano, ale pokud se rad svezes dal, cestujes, jezdis ve dvou tak jako druhej stroj. Jsou samo lidi co na tom odjedou cokoliv. Ja ne. Stastnou ruku pri vyberu.

TL

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 15:28 | Nahoru | #40
TroyLee> díky, vyčerpávající odpověd pokud jedeš...třeba s těma klukama na zmrzlinách, jakou rychlostí se zhruba dá jet, aniž bys musel motorku rvát na doraz (píšeš, že jí rveš, ale asi ne pořád) prostě jaká je zhruba "cestovka" vítr je mi jasný, že už kolem 140 bude peklo, ale "motorově" jestli víš co myslim...
bohužel, jako druhou mašinu si to nemůžu dovolit, i když bych moc rád...a co terén? V jinym topicu jsem čet, že s tim klucí mimo silnici nejezdí, že si to nechěj zablátit...jak jsi na tom ty?

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 16:13 | Nahoru | #41
peetr> Ahoj. Co se tyka te me druhe motorky, tak je to LC8. Takze teren zkousim s ni..., strasne se mnou cvici, takze mozna koupim kola na tu LC4. Ale zase, je tak krasna, ze mne je lito s ni prasit v blate. Ma vsechny plasty lakovane, ne jak LC8, takze kdyz by padla - spatny :). Ale myslim, ze by s ni nebyl v terenu jedinej problem. Pro me schopnosti super, nekdo, kdo to v balte umi, by mozna menil prevody.
Ohledne rychlosti.Tim, ze ji dru jsem myslel, ze je porad pod plynem, ne nejaky top speed rekordy. Tech 120km/h je myslim takova mez, coz ona jde o dost dal, ale nevim jestli je to pro ni uplne OK. Vitr je jak na nahaci apod, takze co sneses :).Tady je to spis o akceleraci, vybusnosti. Takze pokud zijes nekdy kde je rovina a zadny zatacky nekupuj to :). Vlastne koukam, ze ses z Kladna, tak do toho jdi. Cesty z Kladna smer Krivoklat, Beroun, Lany.... jsou paradni.

TL

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 16:27 | Nahoru | #42
peetr: hele pokud je cesta s rovinkama tak nad 140 uz to neni prijemny zadnymu motardu a to jezdim s klukama co jezdej na soutezacich ktery tech cca 180-200 dokazou...

pokud je cesta zatackovita, tak zmrzliny nejsou ten kdo udava tempo, ja sem rad kdyz se nekde alespon na chvili udela rovinka a ja je "na vykon" aspon trochu dotahnu...

BTW motard je vec pro zabavu, kdyz je nekde rovinka kterou bys jel 140 a dloubal by ses nudou prstem v nose, tak na motardu se jezdi po zadnim...

thats all folks

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 16:31 | Nahoru | #43
assassin> ... presne tak :) Co kolo ? Na cem ted jezdis ?

TL

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 16:37 | Nahoru | #44
TroyLee: Kolo stale stejny, nehnuly se vysledky, nepotrebuju jiny kolo:) jen sem dal lehci kola, jiny pedaly a tak nejak lehce potunil komponanty...

bracha prodava Big hita, takze opravdickej sjezdak uz doma nebude zadnej, chce Reigna X, ze je na nej spesl moc tezkej....

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 16:42 | Nahoru | #45
assassin> ... spravnej pristup, znam lidi, ktery kdyz neni vysledek tak koupi drazsi kolo a myslej, ze ted to prijde... :)

Jojo, Giantik.... ja na nem od listopadu nesedel... :(, v prosinci jsem sel do LC8 a uz mam letos 9t km..., takze kolo ,,spi''( a sere mne to ). A ted jeste dalsi ,,Kacena'':)

TL

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 18:28 | Nahoru | #46
Krajoch> je to letiště v milovicích nedaleko lysý nad labem. na motarda tam existujou všechny možný i nemožný druhy vyžití, já se tam na rsv občas jen tak plendám :))

koukni sem http://www.xt660.cz/ a můžeš tam vyrazit sám nebo s bráchou a ostatníma ikstéčkářema.

[URL= je tam super asfalt !!!!!!!!!!!!

Naposledy editováno 30.05.2008 18:29:27

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 18:41 | Nahoru | #47
duch> duchoslave, jak se mi nikdy "stará" lc4 nelíbila, tak musim uznat, že ta tvoje je skutečně hodně moc pěknej a nabroušenej stroj. s tím vlněním při vyšších rychlostech to není zas tak žhavý, stačí se posunout prdelí někam k zadnímu blatníku a sichr. ačkoliv třeba tohle na tvé ktm nepomáhá, všecky mašiny jsou jiný a ta sm690 už bude při 190km/h asi taky hadovidět... noc nic, nejel jsem jí tak nemůžu soudit. do dneška nezapomenu jak jsem drtil žlutou suzu dr400sm z kopce tachákovejch 170km/h,seděl jsem nad zadním kolem a pohodička, pak jsem ze zvědavosti hodil těžište na předek a ta motorka se začala zmítat od krajnice ke krajnici jak papírovej čert, jsem si v tu chvilku připadal jako když rozjedu bmx na 120 a ještě začnu vší silou šlapat.

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 18:57 | Nahoru | #48
peetr> píťo, nevím jak seš na tom s penězma, ale pěkný xt660x koupíš ojetý už za cenu něco nad sto tisíc( a pod těch sto už pak moc klesat nebudou), což je super. navíc má xt660 absolutně perfektní nároky na údržbu a servisní intervaly vůbec... vyměnit olej tuším až po dvanácti tisících... ventilový vůle asi po dvaceti tisících, spotřeba klidně čtyři litry na sto... nádrž je tuším na patnáct litrů... motor se na jednovál nechá podtáčet a ani moc nevibruje a hlavně je tu ta do očí bijící spolehlivost která je z motorky přímo cejtit. tím chci říct, že na to zmiňovaný cestování je xtx prostě lepší než cokoliv motard- jednoválcovýho vůbec. brůdr na tom dává za den štreky 500 a víc km. i na xtx můžeš bejt na okreskách brutálně rychlej aniž by sis to vůbec uvědomoval :) kdyby tam na první tři kvalty nebylo to uškubaný vstřikování při konstantí poloze plynový rukojeti, asi bych džamahu hodnotil na 95%.

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 18:58 | Nahoru | #49
peetr> ale klidně ti prodám svoje vyvoněný rsv jestli chceš a sám půjdu do 690sm.

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 19:07 | Nahoru | #50
assassin> !! super poznamka...roniky se jehdej po zadnim aby sis je uzil...:o))) fakt me to pobavilo a tim by dostavalo este vetsi smysl...lec po zadnim jedit neumim:o))) ale zas na motardu je to tak trochu povinnost...takze bych se to musel naucit...:o)

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 19:10 | Nahoru | #51
koukám, že se to parádně rozjelo...

Hošíček> tvoje "majle" je krásná, ale na R-kovou bych asi neměl, určitě bys jí nenechal třeba za 110...ale můj problém je to,že chci všechno v poslední době sem se sklouznul na pár motorkách typu R1, RSV, TL(mam slíbenou 749 - vid Jendo )...a jsou to úžasný stroje...fakt je ten, že mě uchvátil hlavně podvozek - oproti SV šílenej rozdíl, ale taky je fakt, že jsem jel vždycky na slušný silnici, bez hrbolů a děr, který byly na takovej stroj jak dělaný...takže se tak nák potácim mezi otázkou...supersport(na kterym se v podstatě cestovat dá..), nebo motard...píšu to, jenom proto, abyste věděli, kde se mi ty mošlenky rojí...

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 19:34 | Nahoru | #52
gonza749> to jo, assassin má ale vždycky skvělý příspěvky a někdy mi dokonce připadá, že ví úplně všecko a navíc s vtipem jemu vlastním. Doufám, že se s ním osobně nikdy nesetkám neboť bych si vedle něj připadal jako úplně vygumovaná nula. Bez ironie. Moc do tohodle fóra nepřispívám, od assassina čtu ovšem takřka všecko.

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 19:48 | Nahoru | #53
peetr> bejt u nás pěkný silnice s minimem aut, tak si eresvéčko nechám až do důchodu a modlil bych se, abych měl ten měkkej typ pupku se kterym pak nádrž pěkně obteču :)
proč vlastně chceš vyměnit sv? s sv je každej spokojenej :)
fotr říká, že mám jít taky do motárda abych mu pak mohl vozit rybářský udice po pěšince k rybníku :))
víš co, tak já ti rsv nechám za 109 :))
ale koukám že už moje příspěvky přestávaj bejt přínosný, tak se pro dnešek odmlčuji. ahoj

Supermotard vs. silniční moto

30.5.2008 v 19:59 | Nahoru | #54
Hošíček> asi je to tim, že sem se svez na motorkách, který jsou technikou úplně jinde...a tak trochu sem se namlsal ale ne, kdoví, co bude na konci sezony...jako výkon mi na sv určitě nechybí...pořád se učim...ale spíš bych pak chtěl zkusit taky něco jinýho...ale nákej ten motard mě láka...docela dost...hlavně mi přijde, že u takový moto neni takovej problém, když s tim někde flákneš o zem (i když pořád si do toho nasypal dost peněz, tak nevim :\ )a celý mi to připadá takový správně "divoký"

Supermotard vs. silniční moto

31.5.2008 v 00:18 | Nahoru | #55
zkusim dat tezoste do zaddu, ale nejvic je stejne za dva v ostrej zatACCE DAT PLNEJ a uz to chce jet bokem, davam o zub mensi kolecko ve predu =endurovej prevod tak uvidime :DD kdyby nekdo vedel o trati ve volarech bach byl rad napr. cena a tzak

jinak ta rsv s tema dvema laufama je špica bud 1vál nebo 2 vál nic jinyho koule nema lol

Naposledy editováno 31.05.2008 00:21:07

Supermotard vs. silniční moto

31.5.2008 v 11:48 | Nahoru | #56
kdyz to tak sleduju tak motarda jako druhou masinu...nebo v nasem priapde (na druhou nemame:o) si ho zkusit na jednu sezonu...zablbnout...parkrat sem ted jel na enduru pres kopec za barakem apod...a netusil sem jak me to chytne...jednak se musim snazit na ty masine zase uplne jinak nez na silnici...ale hlavne jedu KUDY chci a KAM chci:o)))

Supermotard vs. silniční moto

31.5.2008 v 22:06 | Nahoru | #57
Motard je vo radosti, agresivním zaježdění a vyblbnutí - tj. nic na dýl ani na dál... Dneska jsem si na něj (Husíbrk 650SM) vlezl, jenom tak - zajet k benzínce na pitíčko. A chtěl jsem v klidu, takže jsem si radši vzal v tom děsným vedru jen tílko, kraťasy a tenisky (abych fakt neblbnul)...
No, jenomže to je prostě MOTARD, tak tě to strhne a opět to dopadlo jako většinou: od křižovatky ke křižovatce po zadním, před červenou po předním anebo každý zrychlování plnej a řadit hore dole po vteřině Takže z toho bylo 40 minut tělocviku a najeto bůhví kolik km všude možně - a teď jsem z toho visu na hrazdě celej vorvanej (ale pěkně spokojenej)

Na delší vyjížďky a už vůbec pěkný cestování ale ani náhodou: vibrace, ve fofru se vlní, motor cejtíš jak touží po neustálejch změnách režimu + tvoje prdel úpí. Takže tajnej tip: něco silnýho, sportovně cestovního s bezva brzdou a s tužším podvozkem i pohodlnějším sezením - a výrazně zkrátit celkovej převod: s tím se dá i rychle rovně daleko a i blbnout v nižších rychlostech...
Já osobně se od 4V-R1, přes 3V-Triumpha Tripla 1050 a 2V-Raptora 1000 dopracoval zpět ke 4V-GSXR 1000K5, se kterou se dá s kratším převodem teď taky pěkně blbnout a i Praha-Šumava-Praha v jednom odpoledni
Ale to je na povaze a chutích každýho z nás, co si nakonec pořídí... No ne?

P.S. Jo a jen pro srovnání: zadrandil jsem si před týdnem na letišti na Aprilce Tuonu 1000 06 s LeoVincema - a jak jsem se před tím na ní a ten prej brutal motor těšil, tak mi přišla slabá a nevýrazná... Což určitě 130ti koňovej dvouvál není, ale tak to prostě je: při přímým srovnání se silnejma motorkama motárdovýho temperamentu tam ten rozdíl ještě je

Naposledy editováno 31.05.2008 22:19:00

Supermotard vs. silniční moto

31.5.2008 v 22:22 | Nahoru | #58
Hi, taky si tou myšlenkou pohrávám. Půjčuji si 660 a 525, baví mě to... ale když pak jedu dom gsxr k4 tak se mi moc nechce měnit... serou mě ty nehody.. když ti nedaj přednost atd. ale jestli máš SV tak ho kopni do vejfuku...KTM 525 takový SV 650 spráší jak nic... ale záleží taky na jezdci... určitě ale užiješ víc zábavy...BUS

Supermotard vs. silniční moto

31.5.2008 v 22:26 | Nahoru | #59
Hey, a Husabrka si nekupuj jede ale ne dlouho...

Supermotard vs. silniční moto

31.5.2008 v 22:34 | Nahoru | #60

BUS>Hey, a Husabrka si nekupuj jede ale ne dlouho...



Vole - hodinu dycky jede jak z praku a to stačí lol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist