duch>na motardu nevydrzis jet 190, vlní se to klepe se to fouká to lehký a stabilita de v tejdle rychlosti do řiti, navíc ono to bohatě stačí do 150 někde kde neni provoz samy zatacky horizonty kde se to staví na záda to je sranda potom lol
jj, to bych od toho chtěl, ale s tim, že právě můžeš jet i někam dál, trochu svižně, cestovat....vim moje nároky jsou nesmyslný, a asi žádnej bike je nesplnuje,ale je tu diskuze, tak diskutuju, jo a dík za příspěvky
Ryen-Te>peetr> Co nevíš o motoru?
je spolehlivý a relativně výkonný. Ale cestovat s tim nepujde a spolujezdec asi taky nic moc. Já bych řekl že by tě hodně překvapila ale to co by si po ní chtěl by ti nabídnout bohužel nemohla.
vim, jako daleký cestování je nesmysl...proto váham(nehodlám na motorce objet zeměkouli - i když by to bylo fajn ) a neříkam, že by pro mě byla slabá, to v žádnym případě ale spíš pořád nevim co chci a jenom tak si pohrávám s takovejma myšlenkama, co bych chtěl jako nástupce SV
TL
bohužel, jako druhou mašinu si to nemůžu dovolit, i když bych moc rád...a co terén? V jinym topicu jsem čet, že s tim klucí mimo silnici nejezdí, že si to nechěj zablátit...jak jsi na tom ty?
Ohledne rychlosti.Tim, ze ji dru jsem myslel, ze je porad pod plynem, ne nejaky top speed rekordy. Tech 120km/h je myslim takova mez, coz ona jde o dost dal, ale nevim jestli je to pro ni uplne OK. Vitr je jak na nahaci apod, takze co sneses :).Tady je to spis o akceleraci, vybusnosti. Takze pokud zijes nekdy kde je rovina a zadny zatacky nekupuj to :). Vlastne koukam, ze ses z Kladna, tak do toho jdi. Cesty z Kladna smer Krivoklat, Beroun, Lany.... jsou paradni.
TL
pokud je cesta zatackovita, tak zmrzliny nejsou ten kdo udava tempo, ja sem rad kdyz se nekde alespon na chvili udela rovinka a ja je "na vykon" aspon trochu dotahnu...
BTW motard je vec pro zabavu, kdyz je nekde rovinka kterou bys jel 140 a dloubal by ses nudou prstem v nose, tak na motardu se jezdi po zadnim...
thats all folks
bracha prodava Big hita, takze opravdickej sjezdak uz doma nebude zadnej, chce Reigna X, ze je na nej spesl moc tezkej....
Jojo, Giantik.... ja na nem od listopadu nesedel... :(, v prosinci jsem sel do LC8 a uz mam letos 9t km..., takze kolo ,,spi''( a sere mne to ). A ted jeste dalsi ,,Kacena'':)
TL
koukni sem http://www.xt660.cz/ a můžeš tam vyrazit sám nebo s bráchou a ostatníma ikstéčkářema.
[URL= je tam super asfalt !!!!!!!!!!!!
Naposledy editováno 30.05.2008 18:29:27
Hošíček> tvoje "majle" je krásná, ale na R-kovou bych asi neměl, určitě bys jí nenechal třeba za 110...ale můj problém je to,že chci všechno v poslední době sem se sklouznul na pár motorkách typu R1, RSV, TL(mam slíbenou 749 - vid Jendo )...a jsou to úžasný stroje...fakt je ten, že mě uchvátil hlavně podvozek - oproti SV šílenej rozdíl, ale taky je fakt, že jsem jel vždycky na slušný silnici, bez hrbolů a děr, který byly na takovej stroj jak dělaný...takže se tak nák potácim mezi otázkou...supersport(na kterym se v podstatě cestovat dá..), nebo motard...píšu to, jenom proto, abyste věděli, kde se mi ty mošlenky rojí...
proč vlastně chceš vyměnit sv? s sv je každej spokojenej :)
fotr říká, že mám jít taky do motárda abych mu pak mohl vozit rybářský udice po pěšince k rybníku :))
víš co, tak já ti rsv nechám za 109 :))
ale koukám že už moje příspěvky přestávaj bejt přínosný, tak se pro dnešek odmlčuji. ahoj
jinak ta rsv s tema dvema laufama je špica bud 1vál nebo 2 vál nic jinyho koule nema lol
Naposledy editováno 31.05.2008 00:21:07
No, jenomže to je prostě MOTARD, tak tě to strhne a opět to dopadlo jako většinou: od křižovatky ke křižovatce po zadním, před červenou po předním anebo každý zrychlování plnej a řadit hore dole po vteřině Takže z toho bylo 40 minut tělocviku a najeto bůhví kolik km všude možně - a teď jsem z toho visu na hrazdě celej vorvanej (ale pěkně spokojenej)
Na delší vyjížďky a už vůbec pěkný cestování ale ani náhodou: vibrace, ve fofru se vlní, motor cejtíš jak touží po neustálejch změnách režimu + tvoje prdel úpí. Takže tajnej tip: něco silnýho, sportovně cestovního s bezva brzdou a s tužším podvozkem i pohodlnějším sezením - a výrazně zkrátit celkovej převod: s tím se dá i rychle rovně daleko a i blbnout v nižších rychlostech...
Já osobně se od 4V-R1, přes 3V-Triumpha Tripla 1050 a 2V-Raptora 1000 dopracoval zpět ke 4V-GSXR 1000K5, se kterou se dá s kratším převodem teď taky pěkně blbnout a i Praha-Šumava-Praha v jednom odpoledni
Ale to je na povaze a chutích každýho z nás, co si nakonec pořídí... No ne?
P.S. Jo a jen pro srovnání: zadrandil jsem si před týdnem na letišti na Aprilce Tuonu 1000 06 s LeoVincema - a jak jsem se před tím na ní a ten prej brutal motor těšil, tak mi přišla slabá a nevýrazná... Což určitě 130ti koňovej dvouvál není, ale tak to prostě je: při přímým srovnání se silnejma motorkama motárdovýho temperamentu tam ten rozdíl ještě je
Naposledy editováno 31.05.2008 22:19:00