globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 06:37 | Nahoru | #217951
Koudy01> neni tam jen rozdíl v metodice vážení ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 06:39 | Nahoru | #217952

miki83 píše: Koudy01> no samozřejmě když to bude stát 500+ ještě aby to nejelo o chlup líp než předchozí generace


Cenovku 500+ nastavila už 3.0. Ale to zas bude taková ta KTM cenovka, za kterou to koupí jen nedočkavci a nebo líný huby. Na podzim opět +- kilo sundají. Jako každej rok....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 06:42 | Nahoru | #217953

assassin píše: Koudy01> neni tam jen rozdíl v metodice vážení ?


Hmotnost (bez pohonných hmot) 189kg vs. hmotnost (bez pohonných hmot) 200,5kg.
Takže pokud to váží jinak, mají to minimálně blbě napsaný.

e: Ale pozor! V článku píšou Ready to race weight of 201kg. To by karty otočilo. Tak teď záleží na tom, co je správně.

Naposledy editováno 29.11.2023 06:47:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 06:52 | Nahoru | #217954
Koudy01> ja prave taky nasel nejaky články kde zmiňují wet weight tak jestli to neni chyba v překladu.
Vsude totiz ohledne sasi pisou, ze je to cca stejne a pak vypisují co vse se podarilo odlehčit (svetlo 700g apod)
Co tam prida hmotnost bude ten systém variabliniho časování ventilu - ale myslim, ze to bude spis lehčí nez 3.0

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 06:55 | Nahoru | #217955
assassin> I na ofiko strankach maji v tabulce weight without fuel....tak uvidime, az se to objasni. Ale fakt nevim, kde by tech skoro 12kg meli nabrat. Takze doufam, ze to je, jak rikas.

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 07:11 | Nahoru | #217956
Mně se prostě ten novejSD líbí, i přes tu natrženou píču vepředu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 07:16 | Nahoru | #217957
strakon> me taky. Působí to tak, ze z toho sundali kazdej prebytecnej kousek plastu co neni k něčemu potreba. Jako na MX motorce. Proto se mi KTM libi…

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 07:21 | Nahoru | #217958
Je to pěkný, ale to světlo se fakt nepovedlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 07:28 | Nahoru | #217959

Palomoto píše: Nove Seny = nové Interphony. Maji stejný vnitřek, liší se jen baterkama a vzhledem. Navíc Interphone umí česky



já měl za to, že Sena je něco "premiovějšího". Nemáš zkušenost Cardo Edge ?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 07:46 | Nahoru | #217960
JollyJoker> jj, ta Suzuki má tu píču ještě rozcapenější

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 07:50 | Nahoru | #217961

strakon píše: Mně se prostě ten novejSD líbí, i přes tu natrženou píču vepředu



Už se starým světlem jsem bojoval. S tím novým už bojovat nepotřebuji. Říkám absolutní "ne".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 07:52 | Nahoru | #217962

Tifone píše: Bože to je hnus. Zlatá předchozí verze s tím pičoidním světlem.



Tifone píše: Si skoč k očnímu



Od majitele koranda to beru jako lehke pratelske popichnuti

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 07:56 | Nahoru | #217963
Když bestie, tak bestie. Na co si hrát na nějakej líbivej teploušskej vzhled. Od toho tu je Ducati

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 07:57 | Nahoru | #217964
Jasně že jak na tom pojedeš,tak poslední,co tě bude trápit je to divné světlo. Ale jak zastavíš na benzínce na kafe,tak to stejně otočíš světlem do příkopu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 07:59 | Nahoru | #217965

assassin píše: Koudy01> ja prave taky nasel nejaky články kde zmiňují wet weight tak jestli to neni chyba v překladu.
Vsude totiz ohledne sasi pisou, ze je to cca stejne a pak vypisují co vse se podarilo odlehčit (svetlo 700g apod)
Co tam prida hmotnost bude ten systém variabliniho časování ventilu - ale myslim, ze to bude spis lehčí nez 3.0



kde píšou o tom variabilním časování ventilů? To snad KTM nemá, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:00 | Nahoru | #217966
JollyJoker> A vykoukne na tebe ten vocas, co to ma jako drzak SPZ sokujici motorka ze vsech stran

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:00 | Nahoru | #217967

assassin píše: Vymenit nejde, nabiji se 2hod, predpokladam, ze s tim chtej jet zavody kde se to da odjet na jedno nabití …

Ale fakt jsem to nestudoval, enduro me moc nebere a mx zavody uz se na tom normálně jezdi…



Teedy111 měl jet "halové" SuperEnduro, to je vlastně endurovej supercross, jedou tři rozjížďky, tuším po 10minutách a s pauzama kdy má dost času na dobití.... hádám, že to nebyla sériovka a ještě to měl odlehčené menší baterkou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:03 | Nahoru | #217968
dakarista> uz nevim kde jsem to cetl, ale mela by to mit tahle 1350…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:04 | Nahoru | #217969

Koudy01 píše: Když bestie, tak bestie. Na co si hrát na nějakej líbivej teploušskej vzhled. Od toho tu je Ducati


To je muj kluk

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:09 | Nahoru | #217970

DrDNA01 píše: .. ty ceny jsou peckozni. A tohle by me asi jeste v lete ukecalo. sel bych do toho. Ale ja uz se vlastne rozhoduju jen jestli 690 nebo 701 SM a jestli k tomu vzit exc250f nebo te300. A musim rict, ze se mi ulevilo, kdyz uz nemusim premyslet a sledovat spoustu dalsich motorek a rozhodovat se, co pro me bude nej. Navic zrovna ty uvedeny motorky budou na inzerci risk. Tak holt musim prodat Surrona a pujdu do novejch. Musela by se ukazat nejaka hodne vyhodna koupe..



Pokud nechceš, vyloženě závodit v E3, tak EXC-F ve 250 fakt nedává smysl, 350 je naprosto identická motorka, stejně těžká, +/- stejně drahá, ve výkonu je rozdíl nevelký, ale v průběhu/křivce krouťáku óbr = opravdu jednoduší, příjemnější ježdění a víc zábavy

Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:10 | Nahoru | #217971
To ten pracovní den krásně začíná, 2kafe a 3 rumy

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:23 | Nahoru | #217972

Kubák píše: To je muj kluk



Už se houfují.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:30 | Nahoru | #217973

PetrL3 píše: Koudy01> hodně pomáhá kupovat gumy s výrazným přesahem toho ochranného límce - teď nevím, jek se tomu říká. Ale myslím , že to mají skoro všechny lepší gumy. Při lehkém kontaktu to opravdu dobře chrání ráfek. To už se musí vyštípnout kus gumy, aby to šlo až na ráfek.

mají označení FR, něco to ochrání, ale když je řidič jelito tak jsou lepší plecháče a vyšší guma, plecháč je navíc lehčí než kola z lehkých slitin, který tam dávaj moc a jeden disk je pomalu těžší než dva plechy. Nejlepší ALU disky se dělaly na starý BMW, vypadaly jak plechy a lehoučký byly jak pírko. Těžkýma kolama se přichází o dynamiku a handling, ale hlavně, že to dobře vypadá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:34 | Nahoru | #217974

dewwil píše: mají označení FR, něco to ochrání, ale když je řidič jelito tak jsou lepší plecháče a vyšší guma, plecháč je navíc lehčí než kola z lehkých slitin, který tam dávaj moc a jeden disk je pomalu těžší než dva plechy. Nejlepší ALU disky se dělaly na starý BMW, vypadaly jak plechy a lehoučký byly jak pírko. Těžkýma kolama se přichází o dynamiku a handling, ale hlavně, že to dobře vypadá.



Chtěl si snad napsat "když má Koudy špatnou gumu"....

Ale jo, je mi to jasný. To samozřejmě není absolutní ochrana před najížděním na obrubník. Já teda na obrubníky najíždím normálně, ale záměrně předním kolem pod větším úhlem, abych hned sjel a měl bez couvání zaparkováno až u kraje a gumy neštípu.

Naposledy editováno 29.11.2023 08:38:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:36 | Nahoru | #217975
PetrL3> Spávně! Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:36 | Nahoru | #217976

Kubák píše: Koudy> V cerny je dobrej

No nic,fasada,plot,terasa,zahrada a na duka neni,muzu byt v klidu

mě sere, že už nemá ten trubkovej podsedlovej rám, to se mi na tom líbilo nejvíc. Na světlo sere pes, hlavně, že bude svítit... Ale první SD se mi líbily víc...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:39 | Nahoru | #217977
Já kdybych si za tolik peněz koupil novýho Duka, tak si tam klidně koupím nějaký jiný přední světlo, to už není takový problém.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:41 | Nahoru | #217978

Koudy01 píše: Když bestie, tak bestie. Na co si hrát na nějakej líbivej teploušskej vzhled. Od toho tu je Ducati



Presne, zuriva bestie ma budit strach a hruzu....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:43 | Nahoru | #217979

PetrL3 píše: Já kdybych si za tolik peněz koupil novýho Duka, tak si tam klidně koupím nějaký jiný přední světlo, to už není takový problém.



Si myslim, ze by celkem byl ...
Elektronika, stk....?

Me spis vadi ty bocni odrazky na spz... To je nejaka novinka?

Naposledy editováno 29.11.2023 08:44:47

(reakce na) Milovníci Italských krásek

29.11.2023 v 08:46 | Nahoru | #217980

Koudy01 píše: PetrL3> Spávně! Díky


Se omluvuju, mělo tam být, pokud je nazuta adekvátní pneu a zvolí se správný nájezdový úhel a rychlost při parkování, za předpokladu správně seřízené geometrie bez nežádoucích vůlí na podvozkových dílech a řízení, při maximální soustředěnosti řidiče brající na zřetel záludnosti parkovacího místa a správný odhad velikosti svého vozidla. Toto vše lze snadno dodržet pokud na sedadle spolujezdce nesedí partnerka/žena řidiče, která radí a naviguje, poté jsou škody na majetku nevyhnutelné a řidič se s tím musí smířit či si najít němou partnerku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist