Máte někdo dobrou zkušenost s rozumným servisem pro karbec Hondy, jeho vyčištěním, zkouknutím ? Ideálně HK a okolí. To okolí ale může být klidně celá republika, když to bude stát za to.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Kam aktuálně na čištění karburátoru Nejen HK
1 reakcí na tento příspěvek Kam aktuálně na čištění karburátoru Nejen HK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam aktuálně na čištění karburátoru Nejen HK
Karbec byl v servisu, ale nevím, kde se stala chybka, možná v komunikaci. Cena se mi zdála dost lidová - a až doma při důkladné prohlídce vidím, že karbec nebyl velmi pravděpodobně vůbec otevřený. Jen zkontrolovaný, seřízený. Tu prohlídku a seřízení nezpochybňuju, ale proběhla nejspíš jen "zvenčí".
A teď babo raď... Nevím kdy a jestli vůbec byl kdy čištěný. V jakém stavu jsou střeva. Třeba v pohodě na furt, třeba jen dočasně.
Co poradí zkušení ? Podržet se osvědčeného "Neopravuj co se nerozbilo", nasadit, neřešit, jezdit ?
Nebo ho dát znovu na zevrubnou prohlídku, případnou kontrolu těsnění, membrán a důkladné vyčištění ? Když už je teda venku a není úplná sranda ho tam narvat zpátky.
1 reakcí na tento příspěvek Kam aktuálně na čištění karburátoru Nejen HK
Měl jsem v servisu GL 1500 celý rok a nic se neudělalo, jen jsem se dozvěděl, že po dlouhém stání nefungují rarburátory. Jak je rozdělat a vyčistit. Ultrazvuk mám, ale nevím jak na rozborku. Je někde návod?
Také jsem slyšel, že lze použít nějaký sprej na čištění. Co vy zkušení na to?
U druhého Goldwingu mám spotřebu 7 litrů, což se mi nezdá normální. Mám také nechat seřídit karbce?
Dík Roman
Ahoj,
těch příčin může být hodně.
1. při rozjezdu škube, v otáčkách dobrý = špatný membrány, natrhnutý - vyměnit jedině origo
2. zvýšená spotřeba, vzduchový filtr, svíčky, posunutý rozvodový řemen o zub,
3. od Liqui Moly používám přípravek, naleju do nádrže, doplním do plna a vyjedu - vyčistí to karbec
4. synchronizace karburátorů je potřeba, pokud na volnoběch nemá plynulý chod
Vyndání karburátorů je docela práce, sundat sedadla, vrchní plasty s rádiem, vzduchový box, boční plasty, odpojit přívody - benzín, chladící kapalinu je zezadu karburátoru, lanko plynu a sytiče. Z boku dlouhým nástavcem povolit gumové objímky co drží karburátor a potom vytáhnou nahoru, jde to blbě.
Já bych osobně začal nějakým čističem karburátoru, jak jsem psal od Liqui Moly do benzínu, podle mě to pomůže.
Já mám spotřebu od 5,8 - 6,3 l/100 km a to jezdím ve dvou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přestal fungovat ukazatel teploty Honda GL1500 GoldWing | Hamasi | 2 | 5.3.2024 v 09:15 Hamasi |
Ahojky kamarádi Honda GL1500 GoldWing | MEKYcv | 8 | 16.11.2023 v 22:31 Svopet |
Reproduktory Honda GL1500 GoldWing | martingrey | 1 | 7.10.2023 v 20:50 Ppepek |
gl 1500 Honda GL1500 GoldWing | Buřťák | 0 | 1.10.2023 v 21:01 Buřťák |
Karbec - rozebrat a čistit, nebo ne Honda GL1500 GoldWing | ronda | 14 | 2.7.2023 v 05:09 hondaman1 |