kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: DrDNA01> neboj...na eSSu to stále trénuju...na píču spíš chodila ta 48z...
A co na ni bylo spatne? Ja o ni svyho casu taky uvazoval.. A cos tam dal ted? OEM? Barneta? TSS?..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: cibus> ...ano beru to tak ... k čemu jinýmu, bych už kurva něco podobnýho měl cítit, nostalgii, než k poslednímu Galusiho monsteru s nejvýkonnějším motorem co stále jěstě zní jak bombardér...
kdyby bylo vše ostatní ok... bylo by to tak mezi 35-40 ...
ale jak jsem psal, chladič, olejovej servis, práce komplet přehození spojky ( ta byla moje z regálu) - ta 48z od Poláška je prej shit...
když už se to rozhazovalo, chtěl jsem aby se tomu dalo co má...
Big up V čem je ta 48Z na nic? Uvažuji, že ji vezmu...
E: Doktor bych rychlejší
Naposledy editováno 22.09.2023 14:01:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: E: Doktor bych rychlejší
To slycham od zenskejch furt. Tak to beru jako pochvalu..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jak to dlouho stálo, nefungovala, nevypla... po měsíci jsem kopl za jedna a pocuk jako kráva a někdy to zhaslo i motor... (pokud si s tím neodšlapal pár kroků tam a zpět, s vystavením bez motoru abys rozhodil lamely) ... ty lamely se logicky nechtěj tak lehce rozskakovat ...
Neříkám že je to obecně vlastnost VŠECH 48zubů...ale tahle nebyla asi úplně šťastná volba ...
t_freedom píše: djanus, DrDNA01> ...to co jsme s Lumírem koupili je asi nějakej shit... najelo to cca. 10000km a koš je (oproti očekávání) docela osekanej ... stejně tak lamely...
Jak to dlouho stálo, nefungovala, nevypla... po měsíci jsem kopl za jedna a pocuk jako kráva a někdy to zhaslo i motor... (pokud si s tím neodšlapal pár kroků tam a zpět, s vystavením bez motoru abys rozhodil lamely) ... ty lamely se logicky nechtěj tak lehce rozskakovat ...
Neříkám že je to obecně vlastnost VŠECH 48zubů...ale tahle nebyla asi úplně šťastná volba ...
Dobry vedet. Dik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Ja ho vcelku chapu. Clovek ma prachy na to aby koupil nejakou rozpoctovou vonavku z rozumu, ale kdyz se rozhlidne, tak zjisti, ze ho nic neoslovuje bez tuny kompromisu. Tak vysazi prachy za repas strepu. Me pravidelne jednou za cas chytne driperoza, projdu novy motorky, co pripadaj v uvahu asi v tomhle poradi: 701, Katana, 901, Duke 890 a k tomu obcas nejakej ten Tripl) .. Chvilku o tom premyslim, co mi to prinese a pak me ze zoufalstvi prepadnou takovy Assassoviny, jako treba nakoupit na staryho Monstera vsechno v karbonu, vcetne nadrze a kol a udelat repas te stare 916.. Zatim me to nastesti vzdycky pustilo, ale bojim se recidivy..
Ale tu Katanu bys koupit teda jako mohl...
DrDNA01 píše: A co na ni bylo spatne? Ja o ni svyho casu taky uvazoval.. A cos tam dal ted? OEM? Barneta? TSS?..
Teď jsem bral OEM sadu. Třeba Newfren vyšel o dost levněji ale přišlo mi, že plech lamel je nějakej tenkej. Třeba adige ( a oem podle obrázku taky) má "zuby" tlustší...
Ale kdo ví, možná to taky byly jen ilustrativní obrázky, ne konkrétní typ.
Naposledy editováno 22.09.2023 14:41:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: ...l a udelat repas te stare 916....
Ehm....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Chces to ode mne koupit?..
Není to tak dávno, co tu někdo prodal desmoquattro, protože odhad nákladů na GO motoru dosáhl poměrně vysokých hodnot. Sice se o tom borcovi říká, že je to blázen ale i tak.
Třeba by šlo ušetřit, když válce vyhonuješ vrtačkou, hlavu srovnáš pošudláním kotoučem z brusky, kroužky necháš vytočit z "radiátorový" litiny,...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jak kucháš skříň už se to musí udělat pořádně, protože jen uložení kliky a předpětí ložisek je práce na několik hodin a omačkáváš to třeba 3x ...
Za mě je to na hraně, kdyby ses na tom chtěl svízt rok dva, nedělal bych to tak dokonale jak sis předsevzal. udělal bych "opravu" ve smyslu, nový těsnění, srovnaní hlav, polap ventilů atd. nějakej piston slap by mě asi nezajímal...po projetí sezony bych hodil inzerát a šla by...
moje situace byla jiná. ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Ja ho vcelku chapu. Clovek ma prachy na to aby koupil nejakou rozpoctovou vonavku z rozumu, ale kdyz se rozhlidne, tak zjisti, ze ho nic neoslovuje bez tuny kompromisu. Tak vysazi prachy za repas strepu. Me pravidelne jednou za cas chytne driperoza, projdu novy motorky, co pripadaj v uvahu asi v tomhle poradi: 701, Katana, 901, Duke 890 a k tomu obcas nejakej ten Tripl) .. Chvilku o tom premyslim, co mi to prinese a pak me ze zoufalstvi prepadnou takovy Assassoviny, jako treba nakoupit na staryho Monstera vsechno v karbonu, vcetne nadrze a kol a udelat repas te stare 916.. Zatim me to nastesti vzdycky pustilo, ale bojim se recidivy..
Že ty jsi se nikdy ještě nedokopal abys ty vypsány stroje projel Kdyby jo, tak už dávno sedláš něco jiného
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Že ty jsi se nikdy ještě nedokopal abys ty vypsány stroje projel Kdyby jo, tak už dávno sedláš něco jiného
Katanu jeste ne. Ale co se tyce motoru, tak kdysi jsem se vozil na K3. Tripl OK, ovladatelnost OK, vykon OK, ale ten wow faktor oproti S4 tam taky teda uplne nebyl. Jen o fous pohodlnejsi a vic bez kouli. Vahove a ovladatelnosti by mi vyhovoval spis street, nez speed. Vykonem naopak.. Nejvic jsem prave unesenej z ty 701. Jen se bojim, ze uz pak Koudymu nebudu vubec stacit. Uz takhle jsem bulvama olizoval plego, kdyz jsem se ho drzel (ale verejne to nepriznam). Me proste jeste stroj nevyrobili. Chci ovladatelnost 701, 150 kilo, pohodlnej posez na riditkach a minimalne 75KW, idealne ten kulervouci karakter menevalcu (1-2L). Jo a nad dve kila aby to melo stabilni stopu.. No a samozrejme pro ten chlapskej benzinkovej oder to musi mit minimalne plne stelovatelny WP vsude, kam se podivas, idealne Olina.. Jo a protoze mam i svy posrany dny v desti, tak cim vic KW, tim vic map.. Tim a tezkopadnosti jsem trosku ohrnul nos nas hyprosem (myslena tezkopadnost na malejch okruzich).
Jinak ja na zmenu az tak uplne nespecham. Mam na cem jezdit a musim rict, ze po Koudyho stihaci jizde z NDW jsem musel stareckovi S4 vyseknout poklonu.
BlackSabbath píše: Ale tu Katanu bys koupit teda jako mohl...
Mno, problem je, ze za misto mezi tema ostatnima muze jen tim dizajnem... musim to zkusit, ale obavam se, ze bude z nich nejmene obratnej a nejvetsi ingot na rozpoctovym podvozku...
Naposledy editováno 22.09.2023 16:16:20
DrDNA01 píše: Mno, problem je, ze za misto mezi tema ostatnima muze jen tim dizajnem... musim to zkusit, ale obavam se, ze bude z nich nejmene obratnej a nejvetsi ingot na rozpoctovym podvozku...
Design je právě ta plusová odlišnost. Ostatní věci doladíš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ja bych zkusil duka 890 nebo to moje vysnene SMT, jestli uz bolivaji zada...