kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše:
tvoje S4R bych fakt jako mustr nebral...
Klidně můžeš, ale jako případ, kterej si popisoval předtím. Motorka, co jde z ruky do ruky, s bůhvíjakým servisem a zacházením stylem " No a co, stejně to po sezoně pošlu dál".
E: Což byl ale vlastně i můj plán ale v týhle hře jsem si vytáhnul černýho petra.
Naposledy editováno 25.08.2023 10:23:03
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
v kategorii zavodnich motorek je ale KTM nadprumerne odlna a levna na udrzbu... treba krosku mam z roku 2013 ma 150hod a v motoru nikdo nebyl (podle servisnihio manualu by mela mit za sebou 3x GO motoru)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já jsem za toho tvého Monstera děsně rád. Ten Ducati dost vylepšuje reputaci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: assassin> Dobrý den, já jsem ojnice. Těší mě. Jsem tu bohužel sama. Pan píst to vzal napřed výfukem...
to pocka na dalsiho majitele ... uz jsou v poradi asi tri...
letos ta motorka jeste nejela ...
Naposledy editováno 25.08.2023 10:28:59
na kliku cca. 110€ jedno... ty na převodku jsou o něco levnější asi 65€ ...převodku jsem sehnal z 999 za slovy 90€ ... s 16tkm (fakt jak nová...jsem asi štěstík)
V dílech to bude asi 12-15CZK... práce bude darda...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: t_freedom> KTM je jina kategorie... to vychazi ze zavodaku a provoz je tam samo taky drazsi nez u japonce.
v kategorii zavodnich motorek je ale KTM nadprumerne odlna a levna na udrzbu... treba krosku mam z roku 2013 ma 150hod a v motoru nikdo nebyl (podle servisnihio manualu by mela mit za sebou 3x GO motoru)
Oni to myslej,když to používáš jako při ostrym nasazení.Když to šudláš jak když jedeš na dovču,tak vydržej dlouho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Hele, narazil jsem na rapidbike pro můj bike za celkem zajímavou cenu. Ale nevim jak to funguje, když je ta "hlavní" jednotka adaptivní. Má to smysl pořizovat?
Já mám rapidbike. Co to je za verzi/řadu?
Tím "hlavní jednotka je adaptivní" je přesně myšleno co?
Naposledy editováno 25.08.2023 10:56:15
Ono to neni jen japonec x ital. Je tam tech faktoru vic. U japoncu to tak nehrotim, tak nejak se snazim dodrzovat intervaly a vim, ze bude jezdit. Ale u itala vsechny intervaly radeji deleno 2, aby chvilu jezdil. A pak to udela ten rozdil. Kdybych na to sral jako na japonce, tak tam ten rozdil asi moc nebude. Ale jak dlouho bude jezdit? Mozna dlouho a mozna taky ne. Zalezi na tom, jestli jsem vyhral pondelni a nebo patecni kus. U japonce neni pondeli - patek rozdil.
Naposledy editováno 25.08.2023 11:02:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Já mám rapidbike. Co to je za verzi/řadu?
Tím "hlavní jednotka je adaptivní" je přesně myšleno co?
ten rapidbike je koukám spíš bazzaz zfi jak to tak vypadá
Podle toho co jsem zaslech v meziříčí, tak ta jednotka se umí učit. Tak nevim jestli je to schopný fungovat s piggyback jednotkou, která jen mění signál co leze z té hlavní - páč ta hlavní si pak ten signál změní. Toliko selskej rozum, ale třeba mi něco uniká
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
80mth predtim najezdili dva typci co jezdi mx na slusne urovni (jeden z nich na ni mel crash kdy rozlamal vidle a vyfuk tak, ze se to muselo vyrezat flexou) a poslednich cca 20mth jsem najel ja na mx - jo to se ten motor jen prevaloval na volnobeh
Naposledy editováno 25.08.2023 11:10:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> jen převodka... jinak nový
Tak jasne, loziska jsou sice skoro dvakrat drazsi nez na Japonce, ale je to par stovek no…
Upravim to, za 15k mi doma lezi několik TL + par tisíc za nove loziska
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: ten rapidbike je koukám spíš bazzaz zfi jak to tak vypadá
Podle toho co jsem zaslech v meziříčí, tak ta jednotka se umí učit. Tak nevim jestli je to schopný fungovat s piggyback jednotkou, která jen mění signál co leze z té hlavní - páč ta hlavní si pak ten signál změní. Toliko selskej rozum, ale třeba mi něco uniká
No, ale pokud to udela zmenu na vystupu a adekvatne k tomu i zmenu na vstupu do jednotky, tak to jednotka nepozna Ale nevim, jestli to tak funguje.
Lambda emulatory jen meni vstup ne? A vystup si uz jednotka na zaklade toho "upravenyho vstupu" vyhodnoti sama.
Naposledy editováno 25.08.2023 11:13:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Do piči řekněte už někdo tomu tatarovi ať píše převodovka,když už tu vystupuje jako technik
bež do píči !
assassin píše: FiZzeR> rapidbike je v principu to same jak powercommander
Jj. S tím, že se dají měnit kabely a jednotka se může tedy případně použít v jiné motorce. A ta vyšší verze má navíc i tu jednoduchou trakci, atd. A racing verze širší možnosti nastavení a úprav (dle Vojty).
Jinak pokud dělají verzi na tvou motorku, tak to jít musí. Ale jak, tak do toho nevidím.
Naposledy editováno 25.08.2023 11:12:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: zmulin> chapu… ale za me ta motorka natočila 50mth v rezimu jak ji nejspis nedokazou trápit na mx ani mistři CR …
80mth predtim najezdili dva typci co jezdi mx na slusne urovni (jeden z nich na ni mel crash kdy rozlamal vidle a vyfuk tak, ze se to muselo vyrezat flexou) a poslednich cca 20mth jsem najel ja na mx - jo to se ten motor jen prevaloval na volnobeh
Jj. Jak říkal Zmulin. Šudlačka.