kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.08.2023 12:21:59
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Tím skončily překvapení příjemné... jistě za to může, to číslo v občance , já mám vždy z každé motorky respekt, ale kurva, z tohohle jde strach!!! Bez ohledu na čísla/výkon/krouťák, takové to průběžné zrychlení, akcelerace, výjezdy z vinglů váááu
Na nových gumách s vysokým profilem 190/55 to zahybá pohledem , jak brzdí monobloky, na nových kotoučích +deskách, netřeba komentovat prostě BOMBA!!! Že to je naprosto pohodlné a všude je tam mrak místa i pro mou postavu je taky bájo bonus.... jen teda, při proklikávání, (na mě) kosmicky složité palubky, mě poněkud méně potěšilo číslo 10,6 u dlouhodobého průměru ... ale to sou ty banány, pro tu pověstnou opičku
Zodpovědně prohlašuji, že SP1 je čajíček
A pro pamětníky, je to dvacet let, co kolovalo DVD s filmem z prvních testu, tehdy nastupujících 4T/990 pro MGP a tuším, že to byl Neil Hodgson, když poprvé slez z RCV211... a jediné co řekl: "A KURVA...." tak přesně tak se cítím
Naposledy editováno 12.08.2023 13:38:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 12.08.2023 13:48:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: No twl nějaký davový šílenství nebo co?
Tak hlavně ta hnědka je perfiš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Já dnes prvních 130km na RC8R, po 40km jsem chtěl natankovat a dostal tam 3,5l! On tam Germán, nalil i plnou
Tím skončily překvapení příjemné... jistě za to může, to číslo v občance , já mám vždy z každé motorky respekt, ale kurva, z tohohle jde strach!!! Bez ohledu na čísla/výkon/krouťák, takové to průběžné zrychlení, akcelerace, výjezdy z vinglů váááu
Na nových gumách s vysokým profilem 190/55 to zahybá pohledem , jak brzdí monobloky, na nových kotoučích +deskách, netřeba komentovat prostě BOMBA!!! Že to je naprosto pohodlné a všude je tam mrak místa i pro mou postavu je taky bájo bonus.... jen teda, při proklikávání, (na mě) kosmicky složité palubky, mě poněkud méně potěšilo číslo 10,6 u dlouhodobého průměru ... ale to sou ty banány, pro tu pověstnou opičku
Zodpovědně prohlašuji, že SP1 je čajíček
A pro pamětníky, je to dvacet let, co kolovalo DVD s filmem z prvních testu, tehdy nastupujících 4T/990 pro MGP a tuším, že to byl Neil Hodgson, když poprvé slez z RCV211... a jediné co řekl: "A KURVA...." tak přesně tak se cítím
Skvělé Tak užívej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Tak hlavně ta hnědka je perfiš
Tak asi prselo, neee?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak, všem co jim nevadí i rozbité silnice, tak si stáhněte navigaci Tomtom a dejte klikat cesty, my tedy navíc dáváme že nevadí i nezpevnene cesty a je to většinou nejlepší cesta a navic bez provozu. Samozřejmě, že když to začneme používat všichni, tak už nebude. Tak to s tím pouzivanim neprehanejte
PETARDAK píše: Už jsem byl lehce nesvůj že dlouho nic nepřibylo v garáži... tolik omílaná BB1 by vzhledem k ne-velikosti a 50PS byla jen sbírková a ne na ježdění a taky vzhledem k vývoji a přebarvování tohoto vlákna jsem skočil po neitalském exotu.
KTM RC8R poslední vyráběný mohykán, non ABC, non TC, non antiwhellie.... ale V2 - 175PS - 127Nm... snad to bude zábava
Od prvního majitele ročník 53, moto mu prodal novou, celou dobu servisoval a včera prodal mě, jediný dealer KTM.
K moto je úplně vše, včetně orig kufru (tudíž je to skoroskutr ať sem zapadá ) sedadla+stupaček spolujezdce, které ještě nikdo nevybalil z igelitu. Solidní pán před prodejem, nechal udělat velký servis, včetně nových gum, kotoučů, desek aj.
Paráda! Konečně pořádná KTM v tomhle vlákně A v ten stav a příslušenství, to není ani možný...mazec
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Po více než dvou letech opět na motorce
Zdá se, že motorka je v pohodě. Nikde nic viditelně neteče, neklepe a zatím nic neodpadlo.
Jen ten jezdec je takovej nějakej divnej ještě... chce se to rozjezdit no... zatím furt taková křeč při jízdě
Naposledy editováno 12.08.2023 16:54:04
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Dnes už doma, fyzicky mám dost, psychicky super
Jinak, všem co jim nevadí i rozbité silnice, tak si stáhněte navigaci Tomtom a dejte klikat cesty, my tedy navíc dáváme že nevadí i nezpevnene cesty a je to většinou nejlepší cesta a navic bez provozu. Samozřejmě, že když to začneme používat všichni, tak už nebude. Tak to s tím pouzivanim neprehanejte
Zítra se přidáš nebo budeš dohánět doma?