Děje se za tepla i studena,zcela nepravidelně,na semaforech ve městě je docela vopruz.Na garančním sevisu (1000km) přešli mlčením s tim, že je motorka ok.Stavá se nekomu taky a má to tak být?..díky za rady.
https://www.motorkari.cz/tema/?t=135506
Naposledy editováno 04.08.2023 17:34:15
Mbeki píše: je to nepravidelně, nemohu to předvést na počkání, jak jsem uvedl v sevisu jsem řešil, tvrdí moto je v pořádku, proto se ptám..třeba to tak může být a je to normální
Co přidělat GoPro na motorku a jezdit, dokud to neudělá? Kravina?
Naposledy editováno 04.08.2023 22:10:35
1 reakcí na tento příspěvek CRF300L střílí a chcípne
ThomasDRZ píše: Jestli ty s tím nejezdíš jak pantáta, asi ten motor moc dusíš a ani navytáčíš na stanovené otáčky při zajíždění.
Zadny stanoveny otacky pro zajizdeni nejsou (tedy u tohoto modelu, ani v manualu to neni),... Jen mi bylo doporuceno nejezdit zezacatku na plny plyn.
Treba ja se snazim motor zbytecne nepodtacet ani netocim az do omezovace, ale popisovany problem se mi nestal ani jednou.
Tohle je nepříjemný když se to nedá navodit :(. Tak snad v servisu časem pochodíš nebo to zmízí
1 reakcí na tento příspěvek CRF300L střílí a chcípne
Varan96 píše: Ale mě se to dělo při rychlým přidání plynu na semaforech nebo když sem si jen tak brnkal na plyn a z ničeho nic to vystrelilo a chciplo přišlo mi jak kdyby někdy po tom co pustis plyn to spadne az moc do nizkejch otáček než jindy a do toho když sem přidal plyn tak to vystrelo a chciplo no strašně blbě se to popisuje ale od ty doby mi to nedělá.
Něco podobného se ti snadno stane i se šoupátkovým karburátorem. Když se motor točí velmi pomalu a prudce otevřeš plyn, sání motoru se zahltí vzduchem, aníž by si to podtlakem nasálo dost benzínu, protože motor tolik vzduchu neodebírá. U rovnotlakkých karburátorů tomu brání šoupátko ovládané podtlakem, které se prostě nikdy prudce neotevře..
Podobná věc se může stát se vstřikováním s lankem ovládanou klapkou. Pokud se motor otáčí velmi pomalu, vstřikování nemusí zareagovat správně na prudké otevření klapky a nacpat tam dostatek benzínu. Vůbec výpočet nasávaného množství vzduchu může být problém v extrémních situacích a s omezenou přesností čidel v těch krajních podmínkách.
Elektronický plyn to řeší tím, že klapku nikdy tak prudce neotevře.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
teplota rámu, stupaček a šroubů Honda CRF 300L | rarasek78 | 22 | 19.8.2024 v 08:00 rarasek78 |
TET Slovinsko + HR 10 -18 8 Honda CRF 300L | Deadman | 0 | 3.8.2024 v 11:36 Deadman |
podvozek CRF 300l [1 ... 4, 5] Honda CRF 300L | Fridex_01 | 146 | 13.6.2024 v 16:00 MedWed |
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... | TomasNBK | 0 | 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK |
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L | BmwPatrik | 1 | 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM |