kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Pozor, už je změna...
.....v dílně ležící?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pak tam musi byt jen hromada asistentu, aby te udrzeli na silnici...
Naposledy editováno 21.07.2023 08:58:58
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: cibus> 2000. A na gume, ktera funguje stejne jako ta o 2000 drazsi. Co ti na tom unika?
Kdyby byly tak dobrý jako S22,tak na nich za ty roky jezdí už každej...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jo a i příroda je miluje
Naposledy editováno 21.07.2023 09:21:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Kdyby byly tak dobrý jako S22,tak na nich za ty roky jezdí už každej...
Ty gumy jsou docela mlady a lidi maji predsudky, protoze Mitas. Ale jezdi na nich vic a vic lidi. Coz je pro me spatne - hrozi, ze az se dostanou vic do povedomi, tak zdrazi....a pak je budete kupovat i vy, pac nebudou podezrele levny
Jen počkej, až je začnou cpát ve fabrice na SDR...to pak bude Mitas boom.
Naposledy editováno 21.07.2023 09:28:09
oioi01 píše: t_freedom> presne.... Nadlitr ma smysl jen u velkych cestaku nebo okruhy... Na normalni jezdeni po okreskach (na lehke moto) staci 800-1000 a tech 100-130koni...
Pak tam musi byt jen hromada asistentu, aby te udrzeli na silnici...
Pozor, na okruhu se jezdí max. litr. Teda jako oficiálně dle závodních pravidel. Reálně si tam můžeš zajezdit třeba na H-D...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.07.2023 09:35:55
Koudy01 píše: Ty gumy jsou docela mlady a lidi maji predsudky, protoze Mitas. Ale jezdi na nich vic a vic lidi. Coz je pro me spatne - hrozi, ze az se dostanou vic do povedomi, tak zdrazi....a pak je budete kupovat i vy, pac nebudou podezrele levny
Jen počkej, až je začnou cpát ve fabrice na SDR...to pak bude Mitas boom.
Tomu "z fabriky" jsem uvěřil jednou,když začali vyrábět GS 1200LC a 1190 ADV-R,tak na to dávali Continentaly.Obul sem je podle nich na Amazonas,první 2000 na silnici super držely,už na štěrku na hovno a v dešti průměr.Pak se oskákaly a i na hladkym asfaltu jsem měl pocit jak na starý D1.To samý potvrdili právě i kámoši,co je na těch novejch moto z prvovýroby měli..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 21.07.2023 09:47:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: oioi01> Mám nadlitr a žádný asistenty
Co kecáš? A co Jarda?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: cibus> Jj, to je asistent, pravda
...k pohledání
E: Něco jako Ráďa
Naposledy editováno 21.07.2023 09:53:50