kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Fizzer a ty mas uz ten upgradovanej plyn?
Jo, koupil jsem úplně novej, tu poslední revizi, žádná změna
Naposledy editováno 03.07.2023 11:26:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tohle je mimo moje kapacity a hlavně trochu zbytečný - "plyn" - jakože to hejblátko na řidítkách - to není, i bez něj má motor běžet normálně na volnoběh. A není tomu tak. Zkoušel jsem ho odpojit, s odpojeným nastartovat a nechat to zahřát - po zahřátí pochopitelně vylezly otáčky.
A ještě si vzpomínám - když to blbne, tak se už podle startu pozná, že to bude blbnout - má to při startu víc pootevřený klapky než normálně a při startování to jakoby zakopává (i bez připojenýho heftu) - skoro jakoby jednotka neuměla nebo nechtěla načíst základní polohu klapek. (assassin dělal reset všech hodnot a nepomohlo - a po odpojení baterky nebo klapek si jednotka vždycky klapkama zacvičí, takže nějakej kontrolní cyklus tam proběhne)
Dobře. Psal si, že v začátcích pomohlo hrabat se ve štekru. Co to obnášelo? Cos musel kvůli tomu odmontovat a jaký konktory nebo kabeláž byla kolem toho, se kterou si mohl nevědomky zahejbat? Máš tam něco, co chvilku funguje, chvilku ne. Jak sem psal, nahrazovat postupně senzor tlaku, teploty... Dokud se nestane, že vždy bude volnoběh po zahřátí ok. To zvládneš? Je to otázka ochoty googlit a měřit. MAP si měnil, ok, ale to člidlo teploty by to klidně dělat mohlo sporadicky. To ještě zkus, jestli ho stačí odpojit nebo mu budeš muset dát nějakou hodnotu... (nebo opět kabely k němu).
Naposledy editováno 03.07.2023 11:38:36
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Senzory/termistory jsem měřil, i diagnostika je ukazovala (ukazovaly co měly i když to kravilo). MAP senzor nemám jak proměřit, nejsou k němu žádná data.
Kravilo to, i když jsem odpojil obě čidla teploty, čidlo teploty vzduchu a lambda sondu. Už nebylo co víc odpojit. Relé pro jednotku jsem taky prohodil.
Dráty mezi jednotkou klapek a ECU jsem taky propípal. Taky nic.
Naposledy editováno 03.07.2023 12:00:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A na konektoru do ecu pořádně zkontrolovat znovu piny D2, D3, C1, C3, H4.
Píšeš si to všechno, abys nic nevynechal? Musí se to udělat pořádně, vzhledem k tomu, cos psal o těch dřívějších potížích. Prostříkat, očistit od oxidace.
Naposledy editováno 03.07.2023 12:16:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ty dráty večer proměřím, zatím jsem měřil jen ty co souvisí s tím el plynem. Veškerý spoje a kostřící body jsem čistil už předtím, to byla jedna z prvních věcí.
Asi zkusím i tak koupit jinej svazek, akorát otázka jestli jetej bude v lepším stavu a novej stojí čtyři pětky, to radši zapálím.
Naposledy editováno 03.07.2023 12:19:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To by chtělo asi někoho, kdo umí se stroboskopem a postupně sledovat, jak se co chová.
Se stroboskopem? Na tom asi neni moc co umět ne?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
(Jinak ten plast zezadu, teda ona je to spíš guma, plast je jen tam, kde je to bez kabliku, se dá vysunout.)
Naposledy editováno 03.07.2023 12:29:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Ozzy_> ty taky nejezdíš na okruhu nic vyloženě nového a proto se svezeš Ty nové moto to jakžtakž udolaj na silnici s borcem co najede tak do 5 000km za rok. Doby kdy to co bylo na okruhu a závodilo bylo ořezaný rozpočtově na silnici je dávno pryč. Je to jednoduše vidět na cenách, moto rostou jako nikdy jak ceny tak prodeje. Výrobci maj co dělat, aby uspokojili prodeje v Evropě jak jim to rveme z ruky.
Co dneska závodí v soutěžích jsou podle mne naprostý upravený speciály. Hodně taky dělá to hofo elektroniky
Hele nevim. Viz profil, koupil sem si funglovku Suzuki, necely 2 tisice ji zajel na silnici, a od ty doby jede jen okruh (ted ma sest kkm), a jediny zavady ktery jsem resil byla moje blbost, nebo problemy po padu. Proste prijdu, krisnu, jedu, menim gumy, menim mrzdovy oblozeni, a menim olej.
A jako chapu ze ducna z kramu je dal nez suzuki z kramu, ale zas takovy svetelny roky rozdilu tam nejsou, aby to stalo za to dat za to vic jak dvojnasobek, a pak mit takovydle problemy.
A treba ty dve duc co sem ted rikal ze padali do nouzaku, to jsou zanovni masiny ktery nemaj nic odjeto. Zadny slepeny a 100x vyvaleny pasti.
JollyJoker píše: Ozzy_> To není možný,asi tě Ducati málo platí (nebo vlastně vůbec)....koukám na Bautistu a jede to rychle a vůbec se to nekazí. Prej ta motorka dělá všechno, co on chce
Asi to co ma bautista a to co koupis na krame jen stejne vypada.
Ja osobne bych cekal, ze to z kramu vydrzi VYRAZNE VIC nez to co ma Bautista, ale zda se ze opak bude pravdou
U Zavodnich Yamah (R6 napriklad) je to opacne (a tam bych to cekal), kdyz nechas R6ku v serii, je prakticky nesmrtelna. Az kdyz je nasypana do SSP stavu, tak to sem tam zakuka, nebo sou s tim problemy. Na to ze ten motor je celkem jednoduchej a toci 16 tisic, tak je neskutecny co pri zakladni udrzbe (olej menim zhruba kazde 3 okruhove dny) ty motory odjedou bez sahnuti.
A za 10 let co jezdim na yamaze se mi jednou rozsvitila kontrolka motoru, kdyz sem mel natrzenej kabilek od cidla nasavanyho vzduchu. Thats all. A vyvalel sem to uz nepocitanekrat.
Naposledy editováno 03.07.2023 14:18:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Na co tolik kramu,kdyz jsi 50km od baraku?
Pecka
Jakej je rozdil, jestli stanujes v albanii, nebo na poli u malejch prilep ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Hele nevim. Viz profil, koupil sem si funglovku Suzuki, necely 2 tisice ji zajel na silnici, a od ty doby jede jen okruh (ted ma sest kkm), a jediny zavady ktery jsem resil byla moje blbost, nebo problemy po padu. Proste prijdu, krisnu, jedu, menim gumy, menim mrzdovy oblozeni, a menim olej.
A jako chapu ze ducna z kramu je dal nez suzuki z kramu, ale zas takovy svetelny roky rozdilu tam nejsou, aby to stalo za to dat za to vic jak dvojnasobek, a pak mit takovydle problemy.
A treba ty dve duc co sem ted rikal ze padali do nouzaku, to jsou zanovni masiny ktery nemaj nic odjeto. Zadny slepeny a 100x vyvaleny pasti.
No... a je ta suzuki z krámu stejně tak zábavná jako ta duc z krámu (když zrovna funguje)?
Já teď nějak postupně zjišťuju, že už mě zas nebaví motorky. Sváděl jsem to na mrdku hondu, ale mě nebaví ani to bmw. Stejný jak předtím než jsem koupil agustu. Takže mě asi bavila akorát ta agusta. Agusta a půllitrovej čínskej brixton
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Jakej je rozdil, jestli stanujes v albanii, nebo na poli u malejch prilep ?
V bezpečnosti. U přílep jseš ráno bez motorky a bez fuseklí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: No... a je ta suzuki z krámu stejně tak zábavná jako ta duc z krámu (když zrovna funguje)?
Já teď nějak postupně zjišťuju, že už mě zas nebaví motorky. Sváděl jsem to na mrdku hondu, ale mě nebaví ani to bmw. Stejný jak předtím než jsem koupil agustu. Takže mě asi bavila akorát ta agusta. Agusta a půllitrovej čínskej brixton
Hele na V4S jsem nejel, mel sem nabidku si to zkusit, ale kdyz sem videl ty problemy, a predstavil si ze by se to stalo na draze me, tak jsem radeji s diky odmitnul. Ale jinak jsem zkusil Aprilku RSV4, Bawo S100RR dokonce 2x, a nemam pocit ze by cokoli z toho bylo nejak "jiny", vsechno ma neco do sebe a bavi me cokoli.
Ale uprimne hlavne si chci uzivat jizdu, a NE resit co a proc je zase spatne Me prave ta jizda bavi. Ale pokud jezdis jen na silnici, to se nedivim ze te neba. Kdyz jsem zase zajizdel Zuzku, tak jako ani deko, jen vypulenej jak kralik, kdo me zas kde bude chtit zabit, a naprosto bez sance se opravdu svezt.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Taky jsem se svezl na lecčems, půjčený motorce ale nebudeš dávat pod ocas jak vlastní, takže těžko říct co je jiný a co stejný. Ale celkově mě to nějak přestalo bavit a jsem vůbec znechucenej, radši naházim krámy do T5 a jedu se ženou na chalupu sekat trávník. Což žena trochu blbě nese, páč ji teď evidentně motorky baví víc než mě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Taky me uz staci natocit 150km za dva tydny....
Ale mozna to je tim, ze jezdim kazdy den na tom blbem skutru....
Naposledy editováno 03.07.2023 14:55:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A jezdíme ve dvou, občas se to dá, ale jezdit na tom štreky furt, to taky neni ono. Po epizodě s hondou mi ale nějak přestala vadit ta dvanáctka (kopírka bonevila) - najednou se to zdá jako lehká motorka ale to je zas dvěpade... to bych asi nedal ani za novýho japonce
Naposledy editováno 03.07.2023 15:00:47