globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 23:34 | Nahoru | #196591

djanus píše: Jo ale kolik z nich zakukalo samo od sebe a kolik z nich leželo atd to těžko říct. Každopádně 1098 je i na poměry Ducatek problémová a trpí na motor. Můj mechanik tam teď má rozhozené SF1098 motor úplně na kaši. Ale taky ta motorka ležela poslední roky 2x ročně na zemi...



Asi platí,ze si to nesmí lehnout na levej bok

Milovníci Italských krásek

6.6.2023 v 23:53 | Nahoru | #196592
A teď se dívám na Sidecar Race1
100tý start
Úterý od 21:00 do 22:00hid

Naposledy editováno 06.06.2023 23:55:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 05:48 | Nahoru | #196593

Ivos píše: Kdo má O2TV/SPORT premiéra- tak včera v pondělí v 20:00 hod je hodinový závod TT a komentuje Joska Kubíček



"MASIVNÍ HAJSAJDR"

Ještě to furt říká (každej závod při každém highsideru)?

Naposledy editováno 07.06.2023 05:52:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 06:14 | Nahoru | #196594

djanus píše: t_freedom> jednotlivé převody asi ne ne?



Nechci to tvrdit šmahem protože jsem nestudoval superbiky...ale obě hřídele s kolama vypadají stejně od 9kila po 999... ale zuby jsem nepočítal
Podle mě se to řeší poměrem od kliky k převodce...
Vím že na 999 se dělá sada převodky s 1. A 2. stupněm do rychla, na drom... zbytek je stejnej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 06:56 | Nahoru | #196595

t_freedom píše: Nechci to tvrdit šmahem protože jsem nestudoval superbiky...ale obě hřídele s kolama vypadají stejně od 9kila po 999... ale zuby jsem nepočítal
Podle mě se to řeší poměrem od kliky k převodce...
Vím že na 999 se dělá sada převodky s 1. A 2. stupněm do rychla, na drom... zbytek je stejnej.



podobnej postup pouzila ducati kdyz delala motor 1098, taky je s 999 skoro stejnej, ale ma vetsi objem a vykon ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 06:58 | Nahoru | #196596
Stev> tam asi ne...tam se dělalo dost novýho...

Ale TS byla docela revoluce... u TS evoluzione se dávalo dost hořčíkovejch dílů a valce i hlavy byly jiný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 07:06 | Nahoru | #196597
t_freedom> formuluj přesně... evoluce Ad převody jo může být taky jsem to nějak extra nestudoval.

E: pětistý příspěvek a já ho vyplácám na freedoma

Naposledy editováno 07.06.2023 07:20:32

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 07:07 | Nahoru | #196598
t_freedom> mam pocit ze blok motoru byl stejnej, mozna i valce

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 07:16 | Nahoru | #196599
djanus> ..já myslel mojí TS...že byla docela revoluce, nový hlavy, zaměnitelný válceatd.... to tvoje už jen hrálo ze slávy mýho motoru

Stev> nejsem už pak tolik v detailu... skříň byla určitě jiná, nezaměnitelná s mou. Válce to už nevím...určitě byl jinej vršek, vačky atd.

Naposledy editováno 07.06.2023 07:19:26

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 07:27 | Nahoru | #196600
t_freedom> Zaměnitelný válce nejsou vynález z testastretty. Podle mě to maj vodníky od začátku (851?) A jdou prohazovat i hlavy.

Naposledy editováno 07.06.2023 07:32:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 07:55 | Nahoru | #196601
t_freedom> to ze skrin neni nove vyvinuta pro vetsi vykonnejsi motor neznamena ze hned pujde zamenit se starsim :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 08:01 | Nahoru | #196602
Stev> Jak je to testrastretta vs, testastretta evo nevím ale tuším že desmoquattro vs testastretta se měnila rozteč svorníků...(a nejspíš i průměr díry pro válec (větší vrtání))
E: Kdysi jsem četl pěknej článek o tom, jak ke konstrukci motorů přistupuje Ducati (italská konstrukční škola) a třeba japonci. Zkoušel jsem ho dohledat ale už to nejde. V podstatě šlo o to, že taloši při změně výkonu (objemu) posílí nejslabší část předchozí konstrukce a jede se dál. Naproti tomu japonci udělají všechno znovu. Proto ty ducati kartery vypadaj pořád stejně ( až do deep sump určitě). V tomhle přístupu bych viděl i problém těch 1098 motorů... To, co na devítkách drží, tady už nestačí. Netvrdím, že namáhání klikovýho čepu nikdo nekontroloval ale dokážu si představit tu diskuzi ve fabrice...

Konstrukce: Musíme předělat klikovku. Nevychází nám maximální tlaky na ojničním ložisku...
Ekonomický: Jak je to zlý?
Konstrukce: No při plným výkonu se to zadře.
Ekonomický: Kolik lidí využívá pravidelně plnej výkon?
Konstrukce: Tak 10%
Ekonomický: Zapomeňte...


Naposledy editováno 07.06.2023 08:16:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 08:11 | Nahoru | #196603
honzabiker> 999 i 1098 maj stejny vrtani 104 mm. Coz jsem teda netusil ze je 999 tak kratkozdvihova proti 998 i 1098.

e: ale tim ze jednu chvili zavodila 999 se 4v litrama v superbajkach to dava smysl

Naposledy editováno 07.06.2023 08:13:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 08:20 | Nahoru | #196604

Stev píše: honzabiker> 999 i 1098 maj stejny vrtani 104 mm. Coz jsem teda netusil ze je 999 tak kratkozdvihova proti 998 i 1098.

e: ale tim ze jednu chvili zavodila 999 se 4v litrama v superbajkach to dava smysl



standardní 999 má vrtání 100 mm. 104 je až 999R

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 08:31 | Nahoru | #196605
honzabiker> ano, diky za upresneni, moc casu sem tomu nedal :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 09:34 | Nahoru | #196606

zmulin píše: Asi platí,ze si to nesmí lehnout na levej bok



To furt ani 1098 nemá pádový čidlo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 09:39 | Nahoru | #196607
z.a.j.o.c.h> zbytečná zátěž

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 09:41 | Nahoru | #196608
djanus> ...no hlavně se třen motor pak zastaví sám...po chvíli.... bez mazání

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 09:46 | Nahoru | #196609

t_freedom píše: djanus> ...no hlavně se třen motor pak zastaví sám...po chvíli.... bez mazání



Presne , tak na co cidlo

Edit: Uplne zbytecny kurvitko, kdyz u ducati je to zkurveny uz od vyroby

Naposledy editováno 07.06.2023 09:49:28

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 09:58 | Nahoru | #196610
...pojedu do Mostu spočítat kolik tam těch mrdek dnes zařve...to přeci nemůže při tý kumulaci na Ducati dni ( když každá druhá se hned vysype) bejt bez rozsypání aspoň pěti, sedmi kusů

...jedu raději na Lavredě... abych nebyl já ten do počtu

Naposledy editováno 07.06.2023 09:59:11

Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 09:59 | Nahoru | #196611

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 10:30 | Nahoru | #196612

t_freedom píše: ...pojedu do Mostu spočítat kolik tam těch mrdek dnes zařve...to přeci nemůže při tý kumulaci na Ducati dni ( když každá druhá se hned vysype) bejt bez rozsypání aspoň pěti, sedmi kusů

...jedu raději na Lavredě... abych nebyl já ten do počtu



On je Ducati Den v Moste ? Tak to bych rekl ze se jich vic rozbije nez zadre

Edit: uz to ctu:

Jedna testovací OKRUHOVÁ jízda v předprodeji stojí 3000,-

to bych blil, o blbce uz fakt nezavadis. Jako slozit 40 papouchu zalohu na rozbiti bych nemel problem, ale dat 3 litry za 17 minut svezei na motorce, to je brutus. A urcite to clovek dostane na seriovejch gumach, a s klasickym razenim

Naposledy editováno 07.06.2023 10:35:10

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 10:41 | Nahoru | #196613

honzabiker píše: Stev> Konstrukce: Musíme předělat klikovku. Nevychází nám maximální tlaky na ojničním ložisku...
Ekonomický: Jak je to zlý?
Konstrukce: No při plným výkonu se to zadře.
Ekonomický: Kolik lidí využívá pravidelně plnej výkon?
Konstrukce: Tak 10%
Ekonomický: Zapomeňte...



Myslím, že to máš moc složité. Spíš ta diskuse vypadá tak:
Konstrukce: Stačí, když to uděláme jenom hezké?
Markteting: Stačí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 10:46 | Nahoru | #196614
Ozzy_> mas spočítané, kolik te stoji jedna dvacka na vlastni motorce? Ja myslim, ze to od te trojky nebude tak daleko…

Edit: Jinak kartery 1098 a 999 nejsou identické, ale zaklad je… proto se jim nelibi tech 30-40? koni navic a praskaj… tak ale samo, bude to údržbou

Naposledy editováno 07.06.2023 10:48:21

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 10:47 | Nahoru | #196615
assassin> Jo. Taky myslím.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 10:51 | Nahoru | #196616

assassin píše: Ozzy_> mas spočítané, kolik te stoji jedna dvacka na vlastni motorce? Ja myslim, ze to od te trojky nebude tak daleko…



Jasne ze to nebude tak daleko a V4S je drazsi motorka nez to na cem jedu, ale na druhou stranu se todle vzdycky bralo jako "marketingova akce", napriklad zaplat cas na draze a motorku ti pujcime za dekuju, ne za prachy.

A kdyz to napocitas 6x3000 je jakoze 18000 za den, ne tolik me nestala ani moje motorka, ani bawo pujcene ve spanelsku na den. To je fakt vsechno si zaplat a jeste na tobe vydelame. A rikam, urcite mi to nepujci "tak jak potrebuju abych se svezl", bawo bylo na slicku, a s otocenym razenim ....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 10:56 | Nahoru | #196617
Ozzy_> tak porad je rozdíl beznej pilot co si kde vyzkouset sériovou duc na okruhu vs ty jako okruhovej pilot….

Ono 6x3000 … pocitam, ze pri tom smetou sadu gum, to je dneska kolik? 8-9? Bude to aspon jedna výměna oleje, dost mozna zarvou i desky - amortizace takove motorky - kdyz prijedou s funglovku, za kolik prodaj motorku po okruhovem dni? Atd atd…

Ja tam taky nepojedu, ale ekonomicky mi to zas az tak nesmyslne neprijde.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 10:56 | Nahoru | #196618
Ozzy_> Tyhle motorky se na dromu konce dne většinou nedožijí. Ta motka stojí 7 kil, ne? Potenciální kupec na to 3 litry asi má. Za mě je to v pohodě.

Navíc by to Koudy stejně usmlouval.

Naposledy editováno 07.06.2023 10:57:40

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 10:57 | Nahoru | #196619

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

7.6.2023 v 11:03 | Nahoru | #196620
Ozzy_> ty prachy ti pak při koupi odečítaj... samozřejmě

Já znám Jindru Hudečka osobně, před lety jsme si na volnejch v Mostě povídali ve skupině lidí kolem něho a probíral se Ducati den. Říkal, že je to marketing co je v ČR stojí kolem mega a že nebylo nikdy moc poznat, že by se po tom dni na okruhu zvedl nějak zásadně prodej (na dva tři měsíce) ... ale že se na to nahlásilo hromada "dobrý den" v jeansech s křivákem co přijeli na chopperu, nebo bandit woe pyčo, jen aby potahali na rovince... a pak asi mohli říkat že je to raketa.

já to chápu, za 17min spálíš 5-7l béňa... ojedeš gumy, lítaj kolem tebe lidi... když koupíš, dáme ti je z ceny...když ne... užil sis...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist