kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: Jo ale kolik z nich zakukalo samo od sebe a kolik z nich leželo atd to těžko říct. Každopádně 1098 je i na poměry Ducatek problémová a trpí na motor. Můj mechanik tam teď má rozhozené SF1098 motor úplně na kaši. Ale taky ta motorka ležela poslední roky 2x ročně na zemi...
Asi platí,ze si to nesmí lehnout na levej bok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: Kdo má O2TV/SPORT premiéra- tak včera v pondělí v 20:00 hod je hodinový závod TT a komentuje Joska Kubíček
"MASIVNÍ HAJSAJDR"
Ještě to furt říká (každej závod při každém highsideru)?
Naposledy editováno 07.06.2023 05:52:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
djanus píše: t_freedom> jednotlivé převody asi ne ne?
Nechci to tvrdit šmahem protože jsem nestudoval superbiky...ale obě hřídele s kolama vypadají stejně od 9kila po 999... ale zuby jsem nepočítal
Podle mě se to řeší poměrem od kliky k převodce...
Vím že na 999 se dělá sada převodky s 1. A 2. stupněm do rychla, na drom... zbytek je stejnej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Nechci to tvrdit šmahem protože jsem nestudoval superbiky...ale obě hřídele s kolama vypadají stejně od 9kila po 999... ale zuby jsem nepočítal
Podle mě se to řeší poměrem od kliky k převodce...
Vím že na 999 se dělá sada převodky s 1. A 2. stupněm do rychla, na drom... zbytek je stejnej.
podobnej postup pouzila ducati kdyz delala motor 1098, taky je s 999 skoro stejnej, ale ma vetsi objem a vykon ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ale TS byla docela revoluce... u TS evoluzione se dávalo dost hořčíkovejch dílů a valce i hlavy byly jiný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: pětistý příspěvek a já ho vyplácám na freedoma
Naposledy editováno 07.06.2023 07:20:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev> nejsem už pak tolik v detailu... skříň byla určitě jiná, nezaměnitelná s mou. Válce to už nevím...určitě byl jinej vršek, vačky atd.
Naposledy editováno 07.06.2023 07:19:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Kdysi jsem četl pěknej článek o tom, jak ke konstrukci motorů přistupuje Ducati (italská konstrukční škola) a třeba japonci. Zkoušel jsem ho dohledat ale už to nejde. V podstatě šlo o to, že taloši při změně výkonu (objemu) posílí nejslabší část předchozí konstrukce a jede se dál. Naproti tomu japonci udělají všechno znovu. Proto ty ducati kartery vypadaj pořád stejně ( až do deep sump určitě). V tomhle přístupu bych viděl i problém těch 1098 motorů... To, co na devítkách drží, tady už nestačí. Netvrdím, že namáhání klikovýho čepu nikdo nekontroloval ale dokážu si představit tu diskuzi ve fabrice...
Konstrukce: Musíme předělat klikovku. Nevychází nám maximální tlaky na ojničním ložisku...
Ekonomický: Jak je to zlý?
Konstrukce: No při plným výkonu se to zadře.
Ekonomický: Kolik lidí využívá pravidelně plnej výkon?
Konstrukce: Tak 10%
Ekonomický: Zapomeňte...
Naposledy editováno 07.06.2023 08:16:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e: ale tim ze jednu chvili zavodila 999 se 4v litrama v superbajkach to dava smysl
Naposledy editováno 07.06.2023 08:13:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: honzabiker> 999 i 1098 maj stejny vrtani 104 mm. Coz jsem teda netusil ze je 999 tak kratkozdvihova proti 998 i 1098.
e: ale tim ze jednu chvili zavodila 999 se 4v litrama v superbajkach to dava smysl
standardní 999 má vrtání 100 mm. 104 je až 999R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Asi platí,ze si to nesmí lehnout na levej bok
To furt ani 1098 nemá pádový čidlo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: djanus> ...no hlavně se třen motor pak zastaví sám...po chvíli.... bez mazání
Presne , tak na co cidlo
Edit: Uplne zbytecny kurvitko, kdyz u ducati je to zkurveny uz od vyroby
Naposledy editováno 07.06.2023 09:49:28
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
...jedu raději na Lavredě... abych nebyl já ten do počtu
Naposledy editováno 07.06.2023 09:59:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ...pojedu do Mostu spočítat kolik tam těch mrdek dnes zařve...to přeci nemůže při tý kumulaci na Ducati dni ( když každá druhá se hned vysype) bejt bez rozsypání aspoň pěti, sedmi kusů
...jedu raději na Lavredě... abych nebyl já ten do počtu
On je Ducati Den v Moste ? Tak to bych rekl ze se jich vic rozbije nez zadre
Edit: uz to ctu:
Jedna testovací OKRUHOVÁ jízda v předprodeji stojí 3000,-
to bych blil, o blbce uz fakt nezavadis. Jako slozit 40 papouchu zalohu na rozbiti bych nemel problem, ale dat 3 litry za 17 minut svezei na motorce, to je brutus. A urcite to clovek dostane na seriovejch gumach, a s klasickym razenim
Naposledy editováno 07.06.2023 10:35:10
honzabiker píše: Stev> Konstrukce: Musíme předělat klikovku. Nevychází nám maximální tlaky na ojničním ložisku...
Ekonomický: Jak je to zlý?
Konstrukce: No při plným výkonu se to zadře.
Ekonomický: Kolik lidí využívá pravidelně plnej výkon?
Konstrukce: Tak 10%
Ekonomický: Zapomeňte...
Myslím, že to máš moc složité. Spíš ta diskuse vypadá tak:
Konstrukce: Stačí, když to uděláme jenom hezké?
Markteting: Stačí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Edit: Jinak kartery 1098 a 999 nejsou identické, ale zaklad je… proto se jim nelibi tech 30-40? koni navic a praskaj… tak ale samo, bude to údržbou
Naposledy editováno 07.06.2023 10:48:21
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ozzy_> mas spočítané, kolik te stoji jedna dvacka na vlastni motorce? Ja myslim, ze to od te trojky nebude tak daleko…
Jasne ze to nebude tak daleko a V4S je drazsi motorka nez to na cem jedu, ale na druhou stranu se todle vzdycky bralo jako "marketingova akce", napriklad zaplat cas na draze a motorku ti pujcime za dekuju, ne za prachy.
A kdyz to napocitas 6x3000 je jakoze 18000 za den, ne tolik me nestala ani moje motorka, ani bawo pujcene ve spanelsku na den. To je fakt vsechno si zaplat a jeste na tobe vydelame. A rikam, urcite mi to nepujci "tak jak potrebuju abych se svezl", bawo bylo na slicku, a s otocenym razenim ....
Ono 6x3000 … pocitam, ze pri tom smetou sadu gum, to je dneska kolik? 8-9? Bude to aspon jedna výměna oleje, dost mozna zarvou i desky - amortizace takove motorky - kdyz prijedou s funglovku, za kolik prodaj motorku po okruhovem dni? Atd atd…
Ja tam taky nepojedu, ale ekonomicky mi to zas az tak nesmyslne neprijde.
Navíc by to Koudy stejně usmlouval.
Naposledy editováno 07.06.2023 10:57:40
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já znám Jindru Hudečka osobně, před lety jsme si na volnejch v Mostě povídali ve skupině lidí kolem něho a probíral se Ducati den. Říkal, že je to marketing co je v ČR stojí kolem mega a že nebylo nikdy moc poznat, že by se po tom dni na okruhu zvedl nějak zásadně prodej (na dva tři měsíce) ... ale že se na to nahlásilo hromada "dobrý den" v jeansech s křivákem co přijeli na chopperu, nebo bandit woe pyčo, jen aby potahali na rovince... a pak asi mohli říkat že je to raketa.
já to chápu, za 17min spálíš 5-7l béňa... ojedeš gumy, lítaj kolem tebe lidi... když koupíš, dáme ti je z ceny...když ne... užil sis...