kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: assassin> Už máš skútra?
jsem v poradi... tak skladam tele...
Naposledy editováno 04.06.2023 22:11:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Jedinej tu novou kupoval Tifáč a Libor.Prvnímu jezdí v poho a druhej tu čte posmesky od lidí,co na žádný moto nenajezdili prez 80kkm…
A PapiOsma!???!Nic????
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Je to jen technika...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
A tam mi to vychází, že kdybych si teď chtěl koupit jetou motorku, tak bych asi měl jasno.
Naposledy editováno 05.06.2023 07:42:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Já bych to zase nechtěl obracet v to, že taloši jsou výkvět spolehlivosti. Jen mě trochu štve, že PlusOne teď ve skrytu řeší nějakou tu mušku na zázraku z Bawor, stejně jako hromada lidí například s převodovkama, nebo palivoměrama na GS... a to se nějak přechází s tím, že asi na tak kvalitním motocyklu se to asi dá tolerovat...
Je to jen technika...
Opet tvoje tendencni plkani, ano ty prvni 1200gsa mely problem s palivomerem, imobilizerem a prevodovkama ale vzhledem k prodanym statisicum tech par kusu to neni zadna tragedie, starsi 1100, 1150 a LC 1200 a 1250 tyto problemy nemaji, ja jsem si tu antenu imobilizeru kdysi koupil pro jistotu a nedavno jsem ji nasel v krabici a to uz par let motorku k ni nemam pac jsem to nepotreboval a to byla 2005, 1200 zacaly v 2004. Kdyby to s tou poruchovosti byl nejaky problem tak by to lidi za ty prachy asi nekupovali, takze takove to zovseobecnovani je na prd.
NP píše: Opet tvoje tendencni plkani, ano ty prvni 1200gsa mely problem s palivomerem, imobilizerem a prevodovkama ale vzhledem k prodanym statisicum tech par kusu to neni zadna tragedie, starsi 1100, 1150 a LC 1200 a 1250 tyto problemy nemaji, ja jsem si tu antenu imobilizeru kdysi koupil pro jistotu a nedavno jsem ji nasel v krabici a to uz par let motorku k ni nemam pac jsem to nepotreboval a to byla 2005, 1200 zacaly v 2004. Kdyby to s tou poruchovosti byl nejaky problem tak by to lidi za ty prachy asi nekupovali, takze takove to zovseobecnovani je na prd .
Ano , souhlasím napříč všema značkama
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ještě to končím smírlivě že všechno je technika...
Víš co dědku, napiš něco netendenčního, třeba ze TY si nevyměnil anténu ...twl, strašně objektivní hodnocení.
To, že to kupuje miliarda lidi, nemusí v zásadě dokazovat že je to bezporuchový... nota bene, když tomu největší reklamu udělaly držaky z 90.let... dnes si s tím, přetechnizovaným zázrakem, přes Rusko, nebo Mongolsko troufne tak zbohatlík s podporou helikoptéry.
Většina majitelů zažívá s GSem extrémní edvenčr na silničních gumách po asfaltu na jedničkach a dálnicích
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: NP> takže dokud tu člověk nenapíše " Ducati je mrdka" je všechno tendenční plkání? Běž do háje...to jsem se nezmínil o PRASKLEJCH krcích a kardanech...
Ještě to končím smírlivě že všechno je technika...
Víš co dědku, napiš něco netendenčního, třeba ze TY si nevyměnil anténu ...twl, strašně objektivní hodnocení.
To, že to kupuje miliarda lidi, nemusí v zásadě dokazovat že je to bezporuchový... nota bene, když tomu největší reklamu udělaly držaky z 90.let... dnes si s tím, přetechnizovaným zázrakem, přes Rusko, nebo Mongolsko troufne tak zbohatlík s podporou helikoptéry.
Většina majitelů zažívá s GSem extrémní edvenčr na silničních gumách po asfaltu na jedničkach a dálnicích
Tohle napsat já tak mě tady baworská klika uštípe
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Tohle napsat já tak mě tady baworská klika uštípe
Klidek, on nevi o cem mluvi, gso vidi jen z dalky tak to ma vsechno takove zamlzene takhle po ranu
Evidentne nema v praci do ceho pichnout tak mudruje
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: DRČ, minule jsem si dělal prdel, že nikdo nic nepíše, asi všichni makají a od té doby jsem byl v total hellu, tak už to víckrát neudělám
meli byste neco udelat s fungovanim stranek na mobilu. Uvazoval jsem ze letos koupim mitasky, ale uz je nechci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Stev> Nevím, co s tím mají společného Mitasky, ale jakej je problém? Předpokládám, že jedeš Apple?
android, kdyz chci vlezt na forum obvyklou cestou pres hlavni stranku, automaticky me to presmeruje na reklamu mitas sportforce a nejde z toho pryc. Tak se sem musim doklikat oklikou. Uz od patku. Zily mi to netrha, ale myslel sem ze to vite :)
Stev píše: android, kdyz chci vlezt na forum obvyklou cestou pres hlavni stranku, automaticky me to presmeruje na reklamu mitas sportforce a nejde z toho pryc. Tak se sem musim doklikat oklikou. Uz od patku. Zily mi to netrha, ale myslel sem ze to vite :)
A já jsem si taky říkal, jak to spolu souvisí... Já mám na mobilu v chromu pořád otevřenou kartu Motocykly (tady na m.cz) a vždycky jen aktualizuju. Mitas se zatím neukázal. Asi jen při vstupu na server.