kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: honzabiker> 10500 RPM
Tolik? To ti potrhá šusťákovku ne?
Naposledy editováno 01.06.2023 10:55:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.06.2023 10:59:43
assassin píše: Tifone> taky si myslim, ze by nemel byt problem kdyz se to udela dobre. V “závodním” svete se bezne ojnicni navaruji a prebrusuji tak, ze osa výsledného cepu je jinde bez byla puvodne - vetsi zdvih (stroker). Jen je potreba to cely udelat spravne i s celkovou tepelnou úpravou a je to docela draha legrace…
No to je ale úplně jiná liga ,než "pouhé" přebroušení kliky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: sejrac> To nevim. Nad 5000 nelezu Jezdím na spotřebu
Sis mel dat znacku na prani 007 BBKUM (Bratrstvo Budovacu Karbonovych Usad v Motoru)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Seš si jistej že eSko? Eska byly jen jiný podvozky...ale eRko to byly jiný komponenty v motoru
Naposledy editováno 01.06.2023 11:19:48
7 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: ... a utri si v aute prach...
To dělám 2x denně. Ale jak je to černý a zrcadlově lesklý, tak to vydrží utřený asi 2 minuty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Chudák auto...
ja kdyz to obcas ctu tak si zas rikam, chudak telo. S Tvoji zivotospravou bych neprezil ani 5 let To nechci moralizovat, jen zajimavost :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To dělám 2x denně. Ale jak je to černý a zrcadlově lesklý, tak to vydrží utřený asi 2 minuty
Tenhle klavírní lak je na údržbu to nejhorší co může bejt
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: ja kdyz to obcas ctu tak si zas rikam, chudak telo. S Tvoji zivotospravou bych neprezil ani 5 let To nechci moralizovat, jen zajimavost :)
Fpoho , já jen jak psal doktor...jestli s tím takhle jezdí pořád, tak bych "chtěl" ten motor za 5 let vidět zevnitř.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Tenhle klavírní lak je na údržbu to nejhorší co může bejt
Ta fotka to dost zvyraznuje. Ve skutecnosti to tak videt neni. Ale je to prvni, ceho si vsimnes, kdyz do toho auta sednes. Utres to, fukary rozviri prach z podlahy a mas to tam zas...
Frennky píše: Fpoho , já jen jak psal doktor...jestli s tím takhle jezdí pořád, tak bych "chtěl" ten motor za 5 let vidět zevnitř.
to ja souhlasim, mam takovej zvyk aspon 2x tydne namalovat na silnici cernou caru s peknym oblackem, najezd na dalnici je k tomu dobrej :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Fpoho , já jen jak psal doktor...jestli s tím takhle jezdí pořád, tak bych "chtěl" ten motor za 5 let vidět zevnitř.
Když už je to ve stavu, žo do něj vidíš, tak to jen oškrabeš a jezdíš dalších pět let.
Jestli necháš 10 v servisu za vyčištěni ruzných věcí nebo to utratíš za palivo může vlastně vyjít kdoví jak.