chtěl bych se zeptat zda je tu někdo kdo má zkušenost nebo ví kde by se dala otevřít benelli bn 125.
Díky
2 reakcí na tento příspěvek Otevření
1 reakcí na tento příspěvek Otevření
...což bys potřeboval i na asi jedinou úpravu, kterou bys poznal a to je větší válec. Otázka je, jestli se big bore kity z ostatních á la Suzuki motorů hodí právě do toho tvýho, kterej má nestandartně čtyřventilovou hlavu (to drtivá většina ostatních kopií nemá) ??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otevření
tazatel: v číně dělaj válec 150cc, ale nepoznáš rozdíl. Možná vyndat vyvažovák pro lepší vytáčení jako má pitbike tnt 125 . Nebo přidat svíčku na 3ks jako má rkf
1 reakcí na tento příspěvek Otevření
Julip2 píše: Kua co chceč na 125 otvírat. A když posílíš motor, pojedeš na užovce. A 125 nebo 150, no kdo znás tenhle kozmetickej rozdíl pozná. Jako když místo 95 naleješ Vervu100.
Divil by ses, ale 2T -125 ccm se dá otevřít hezky a ještě dost poladit. Je dost rozdíl jet na 4T 105km/h zalehnutý, nebo na 2T 160km/h v pohodě. A zalehnutý ještě víc.
Jasně, že při těchto rychlostech to nepojede za 3 litry, ale to nepojede žádná motorka.
A nemusí to být "užovka". Viz mé motorky vše 125 ccm a přední pneu je 110/70-17 a zadní je 150/60-17. Vše dle techničáku. A s váhou 120 - 130 kg.
Naposledy editováno 26.05.2023 08:54:35
bledemon píše: callowsick> tak jsem ten motor prohnal netem a vypadá to, že už to bude "vlastní" čínsko-italský vývoj. Čtvercovost shodná s vodníkem rkf-leoncino byla dřív jen u kymco ck1 visar (ten vycházel z hondy). Poddotaz: neděláš ještě správce zdejšího motokatalogu?
tazatel: v číně dělaj válec 150cc, ale nepoznáš rozdíl. Možná vyndat vyvažovák pro lepší vytáčení jako má pitbike tnt 125 . Nebo přidat svíčku na 3ks jako má rkf
ahoj, hele práva asi ještě mám, ačkoli jsme se tomu dlouho nevěnoval - kdyžtak PM, co je potřeba.
Jestli si ten motor upravili, tak bych do něj už vůbec nesahal, protože je rozdíl kupovat díly za pár dolarů z Ali, kde je jich šest půlek, nebo to objednávat přes dovozce
Ale jinak ten větší válec u dvacky je většinou poznat. Obvykle to skoro nehne s maximálkou, ale je znát víc šťávy v kopcích, kde cejtíš doslova každej kubík v motoru. Ovšem chce to alespoň upravit bohatost směsi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cukání při rozjezdu Benelli BN 125 Benelli BN 125 | RyppyX | 0 | 10.6.2024 v 13:49 RyppyX |
Výfuk Benelli BN 125 | Benelliii | 8 | 3.4.2024 v 19:54 assassin |
dílenská příručka Benelli BN 125 | Strejda_Dave | 1 | 31.3.2024 v 09:13 kokoška. |
Stupačky Benelli BN 125 | Benelliii | 1 | 25.7.2023 v 20:42 eMnatřetí |
Motor na BN 125 Benelli BN 125 | wenda2306 | 11 | 16.1.2023 v 19:19 Ariete |