kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Tifone> Stejně jako tady
Tys napsal názor, Assa napsal názor, Oioi napsal názor, on napsal názor - takže je to nastejno. Proč hned nadávat do pičusů
A i když jsem strojírenský jelito, tak jsem ještě neviděl a ani neslyšel u moderních aut mazat šrouby na kola. Možná tak u starých pleček...
E: Jo...a taťka je taky mazal
Přesněeeeeeeeeee......Fandooooooo........ Každý dělá to své A to je SUPER PERFIŠ.
Z náklaďáku jsem to přestal dělat.Mazat.
Protože šrouby byly vždy zasraný od prachu a tak, že hanba.A když někde na cestě děláš defekt,no a každou matici musíš točit klíčem,tak tě to nasere.
A od té doby to tak dělám.
Suchý čistý šroub, byť na osobáku je schovaný
Naposledy editováno 19.04.2023 16:19:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: DrDNA01> Nezapomínej, že pak ještě stahuješ patky vidlic čtyřma šroubama M8. Kdybys tu matku nakonec odšrouboval, tak se nic nestane.
A hadej, co je u tech napsany v tabulce momentu Ducati... GREASE, sequence 1-2-1...
...ale uz nebudu vysirat. Stejne mam prace nad hlavu a sem jsem vlezl jen proto, ze nemam tuseni, jak to vsechno stihnout..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Dosedací plochy jsou bez debat. Zase...o tom nebyla řeč...
Takže to, co postoval Oioi v #191601 nakonec psal pičus?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: Ale zase...pokud je reč o nových moderních autech...
E: Ale už na to seru. Jako doktor - mám práce nad hlavu
Naposledy editováno 19.04.2023 15:11:45
Jinak všechny ocelový šrouby do hliníkovýho "závitu" mažu. Už jsem zažil tenhle spoj, kterej se hvízdnul, protože byl sestavenej nasucho.
Kolový šrouby a všechny dosedací plochy mažu taky.
E: Vím, co je v manuálu. Nedávno jsem to dělal a tak jsem nakouknul.
Naposledy editováno 19.04.2023 15:18:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: honzabiker> Sorry - četl jsem jen zvýrazněnou větu.
E: Ale zase...pokud je reč o nových moderních autech...
E: Ale už na to seru. Jako doktor - mám práce nad hlavu
Pokud nový moderní auto stojí v zimě v garáži, tak pak je asi jedno, jestli se někdo zabejval nějakou ochranou proti korozi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: ...Ale už na to seru. Jako doktor - mám práce nad hlavu
Neutíkej....přijde jedenáctá večer a budeš smutnej, že si tu sám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Pokud nový moderní auto stojí v zimě v garáži, tak pak je asi jedno, jestli se někdo zabejval nějakou ochranou proti korozi...
Pokud měníš dvakrát ročně kola (ne plecháče), tak i když stojí venku, tak asi v našich podmínkách to jedno je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Neutíkej....přijde jedenáctá večer a budeš smutnej, že si tu sám.
V jedenáct večer budu mít jiný starosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Pokud měníš dvakrát ročně kola (ne plecháče), tak i když stojí venku, tak asi v našich podmínkách to jedno je.
asi už toho nechme,ale tvoje podmínky nejsou např. moje podmínky. Tady jezdíš celou zimu v rozsolených sračkách, tak bez namazání máš na jaře hoňku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Frennky> Ty nejsi v hokně?
...byl jsem předevčírem blázínku
assassin píše: Frennky>
Tak na modernich autech se 5let neresi nic … a pak je z toho stara plecka a proda se to
Jinak ze strojarskeho hlediska se sroub utahuje na moment z duvodu vytvoreni predepnuteho spoje = cilem je vytvorit v tom spojeni nejakou silu ktera vysla z vypoctu. U nenamazaneho srouboveho spoje neni zadna zaruka, ze tam pri dotazeni na moment vznikne pozadovana sila = podle me by se sroubove spoje dotahovane na moment mely mazat.
Tzn jedinej problem kterej muze vzniknout je, ze moment udavanej na utazeni pocita s tim, ze spoj bude bez maziva… to ale vetsine smrtelniku nemusi vadit, protoze beztak nemaj momentak a dotahuji to na furt, stejne jako ja…
U starsich aut uz jsou vsechny kontaktni plochy tak ko, ze bejva obcas docela legrace kola sundat ikdyz uz je srouby nedrzi… uz jsme jezdili i po ulici s autem s povolenejma sroubama stylem full gas, plny brzdy a kola ne a ne odskocit - fintu na sundani jsem zjistil teprve par let zpatky
A zase Jaká finta to je???
Už jsem četl
Naposledy editováno 19.04.2023 16:22:07
DrDNA01 píše: Nez jsem zacal mazat srouby a dosedaci plochy plechacu A0 vazelinou, tak jsem skakal po klici, jak freedom a pouzival metrovy 10x10 tramek a poradne se rozmachnout. Jinak ta soli zarostla kola z auta neslo dostat..
Já čistím, škrábu a v pohodě.Mazat nic NEBUDU Ale uznávám, že každá metoda každého je TA SPRÁVNÁ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> Hlavně, že mažeš šrouby, ale na motory zapomínáš
dobře tyyyyyyy
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: To mi trošku připomnělo...
Az budes v noci na dalnici zapasit se zarezlejma sroubama na kole, tak te humor prejde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Já spis viděl kluky striknout takovou měděnkou středy,aby “nezarostly” hliniky k tomu středu a nemuselo se do toho kopat,aby šlo sundat kolo.Šrouby možná taky,ale nejsem si jistej.Sám když menim,tak na to kašlu.
Na dilne ... jak srouby, tak presne okolo naboje MOSem, ale kdyz ho nemam po ruce, liznout to libovolnym mazivem je lepsi nez to nechat zareznout.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Ja srouby taky nemazu, ale pred montazi poradne otru hadrem spolecne s dosedacima plochama na kolech. Utahuju pak na +/- moment momentakem a problem nikdy nebyl.
Velkej rozdil, kdyz to prezouvas 2x do roka, a kdyz to mas na vozejku kterej jezdi i v zime a v soli poslednich 10 let a pak pichnes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jaké se vůbec dávají od výroby???