kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: cibus> Kdykoliv se zastav u nás v garáži, najedeš si na sloupovej zvedák, razovku ti taky pujčime a k tomu ti udělám kafe a pokecáme... A to se vyplatí
jj... to je super...
šacuju
- Hranice -Praha - Hranice (tak 2000-300CZK)
- 5h (to ať si každej soudruh počítá jak chce)
+ kafe
+ 700CZK ušetřených za přezutí
a Fandova přítomnost - k nezaplacení
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Na Speedovi je teda ten odpor vzduchu taky fakt otravnej jak sviňa, to tedy na Raptoru a ani na Tuňákovi nebylo
Ballabio je v tomhle taky znatelne lepsi jak SDR. Ony ty kapotky tam asi i neco delaji.
Naposledy editováno 18.04.2023 09:59:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kdyz lehnu na nadrz ve 2kilech, tak citim vzduch jen na zadech a ramenech ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: jj... to je super...
šacuju
- Hranice -Praha - Hranice (tak 2000-300CZK)
- 5h (to ať si každej soudruh počítá jak chce)
+ kafe
+ 700CZK ušetřených za přezutí
a Fandova přítomnost - k nezaplacení
Jsi nekulturni, bosy barbar. Ja bych si rad priplatil za kavicku s Frennkym, kdyz uz musim ohybat hrbet a prezouvat si to sam. Zivot je kratkej. Musis umet promenit bezne zivotni situace a rutinni cinnosti v dobrodruzstvi..
cibus píše: Takovou ambici nemám. Zatím.
Pokud mas misto a nevadi to pamatkarum. Tak tady mas za lidovku a nemusis ohybat hrbet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 18.04.2023 10:04:07
Naposledy editováno 18.04.2023 10:11:14
DrDNA01 píše: Jsi nekulturni, bosy barbar. Ja bych si rad priplatil za kavicku s Frennkym, kdyz uz musim ohybat hrbet a prezouvat si to sam. Zivot je kratkej. Musis umet promenit bezne zivotni situace a rutinni cinnosti v dobrodruzstvi..
to je pravda... dobrodrůžo to bejt může...když tě "lapí" Fandova garáž, nemusíš se taky v Brně ukázat několik dní...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Na Speedovi je teda ten odpor vzduchu taky fakt otravnej jak sviňa, to tedy na Raptoru a ani na Tuňákovi nebylo
to vypadá že tuto zimu jsme udělali špatný rozhodnutí Nebo si zvykneme A nebo to vyměníme za jiné stroje a jede se dál
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: to vypadá že tuto zimu jsme udělali špatný rozhodnutí Nebo si zvykneme A nebo to vyměníme za jiné stroje a jede se dál
Tvůj výběr mě celkem překvapil. Přišlo mně, že je to Báwo pro tebe jízdně málo zajímavé...
strakon píše: Na Speedovi je teda ten odpor vzduchu taky fakt otravnej jak sviňa, to tedy na Raptoru a ani na Tuňákovi nebylo
Na Speedovi jsem měl jen ten origo štítek přes budíky a přišlo mi, že to funguje dobře. Trochu se přikrčit, vzduch proudil přes ramena kolem hlavy a 250 docela na pohodu (na naháče). Mám teda asi celkově menší profil než ty to je fakt.
strakon píše: oioi01>jj, tam to bylo cajk, ale třeba tomasd. tam s tím furt laboroval s plexisklama a furt se mu něco nezdálo
Mi to slo pod bradu furt, a plexi jsem mel vsechny 3, koupil jsem s malym, dal standard a pak i vysoky… vsechno nanhouby. Proto sel z domu, jinak bych nemel proc menit. Na T2 je to aspon nejak rozlozeny, ten proud vzduchu a nefuci to primo do helmy
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Paradoxně na Tuonu 1, za tou obrovskou kapličkou mi to pořád "třepalo" hlavou,tam byla aerodynamika naprd.
Ale na prťavé Brutale 910 bez jediné ochrany proti větru, bylo proudění vzduchu nejpřijatelnější Asi to dělala ta agresivní jízdní pozice (nahrbení a úzké řídítka)