globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vytáčení motorky
 
27.5.2008 v 11:31
ahoj motorkáři a motorkářky, chtěl bych se jen zeptat, vadí mašině když jí moc vytáčíte? myslím až do maxima. nebo je lepší jí tak nehonit. já jezdím převážně do dvou třetin otáček.pak už mám strach abych jí nějak neublížil. co vy na to?nízké otáčky taky nejsou dobré to vím,ale vysoké? díky za rady.
Předchozí
1 2
Následující

Vytáčení motorky

27.5.2008 v 23:27 | Nahoru | #31
Plný kotel a pavouci ven,tak to má být

Vytáčení motorky

28.5.2008 v 08:43 | Nahoru | #32
písty sou na sportech nízký a při vysokých točkách dochází k jejich naklápění, čimž se hobluje matroš z pístu, pak se začnou vyglat a vyklepávat kroužky, těm se ohoblují hrany a pak to začíná odírat blok. Taky točím, ale řešit jestli se motor ničí? samozřejmě

Vytáčení motorky

28.5.2008 v 08:47 | Nahoru | #33
Pokud ohřeju motor, tak skoro každý kvalt končí těsně před omezovačem.Je pravda, že jezdím na první tři, ale někdy dám i 4. 5,6 dálnice.

Vytáčení motorky

28.5.2008 v 09:23 | Nahoru | #34
Jestli nechceš aby se ti opotřebovávala tak nejezdi

Vytáčení motorky

29.5.2008 v 20:44 | Nahoru | #35
juradu> Ja to tocim do 12tis mam 13letou babicku... nebat se... je to na to staveny jednou je to vysokootackovej motor a hotovo ale u tve masiny to opravdu nema cenu tocit buh vi kam...

Vytáčení motorky

29.5.2008 v 21:16 | Nahoru | #36
Neda se rict ze by bylo spatny jezdit ve vysokejch otackach... Spatny je drzet ji dlouhodobe na omezovaci a nebo ji podtacet. Kazda motorka je stavena na jiny otacky. Treba CBR250RR tocila 18000 takze jezdit s ni na 14000 je uplne v poradku. To samy plati treba pro R6 ktera je primo na peticiferny otacky stavena. Neco jinyho je jednovalcovy endura a choppery. Tem vadej otacky uz o nekolik tisic mensi. S kazdou motorkou se musi zachazet jinak. Kdyz se treba pri predjizdeni nebo na vyjezdu ze zatacky dostanes az na omezovac tak to taky nicemu nevadi ale neni dobry se tam drzet zbytecne dlouho. Hlavne ale nepodtacet!

Vytáčení motorky

29.5.2008 v 23:06 | Nahoru | #37

Bubrak ZX10R>ja kdybych koupil dneska sestku, tak pod 19000 nejdu, ve 12000 se to teprv sbira ne? lol lol



a to se ještě musíš odrážet nohama

Jinak já su asi trocha výjimka, ale nějak jsem si v mysli posunul červený pole ze 13000 na cca 8000 A při normální projížďce řadim už při cca 5000. Ikdyž je na to ten motor stavěnej, tak je mě ho prostě líto točit, nevím, asi ho mám moc rád...

Vytáčení motorky

29.5.2008 v 23:12 | Nahoru | #38
sunset: s takovou krasnou klasikou bych si to asi taky posunul niz

Vytáčení motorky

29.5.2008 v 23:50 | Nahoru | #39
Marvi125> Omlouvam se za OT, ale tvuj avatar me dostal jak zadnej jinej na tomhle foru lol

Vytáčení motorky

4.6.2008 v 15:24 | Nahoru | #40
vytacejte a upadne vam pazoura jako tomuhle

Vytáčení motorky

4.6.2008 v 15:51 | Nahoru | #41
Kdo to vytáčí nad 3000 otáček je ničitel motorů!

Vytáčení motorky

4.6.2008 v 16:00 | Nahoru | #42

david-haya>vytacejte a upadne vam pazoura jako tomuhle



jemu neupadla pazoura, jen mu vyběhl píst, čti dole...

Vytáčení motorky

4.6.2008 v 16:05 | Nahoru | #43
Jelikož nemám kawasaki, můžu jezdit furt v červeným

Vytáčení motorky

4.6.2008 v 16:19 | Nahoru | #44

Cowley PMR 5:05>david-haya>vytacejte a upadne vam pazoura jako tomuhle



jemu neupadla pazoura, jen mu vyběhl píst, čti dole...



Copak umim nemecky? To na zemi teda vypada jako ruka :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist