https://www.2hmoto.c...qfzrODRoC3PYQAvD_BwE
a zkušenosti z lanka 6tky Fazeru a hydr. Ďuk 690...nově lanko na, pro mě zbytečném, litru.
1 reakcí na tento příspěvek Spojka lanko -> hydra
Jedná se o Cagivu Navigátor,takže motor Suzuki TL. Originál lanko bylo na hovno z hlavně z toho důvodu,že bylo vedeno podél výfukového svodu. V tomto konkrétním případě byla přestavba levná a jednoduchá. Jedná čínská pumpa a hadice, a originální prasátko zv SV 1000.
Osobně mám radši hydrauliku právě pro tu svobodu vedení hadice. Žádné křížení, připečení nebo reznutí lanka, jednoduchá obměna komponent. Nehrozí náhlé prasknutí, hydraulika dá většinou o problému v předstihu vědět.
Každopádně ta Magura je dost velká cenovka.
Něco podobného jsem chtěl montovat na svůj předchozí stroj, akorát od čínského bratra s cenovkou cca litr.
Naposledy editováno 09.02.2023 15:00:02
Praktický význam prerobiť to na hydrauliku má minimálny, na väčšine motocyklov problém s vedením bovdenu neni.
Na CBF 1000 som hydro mal od výroby, nejaký super-prínos som nepostrehol, dokonca mi to dole u valčeku začalo slziť...
Vymenil by som lanko a basta. Novodobé lanká s teflonovým obalom bežia ľahučko a ani mazať netreba.
Není to Jawa, kde kombinace špatné mechanické konstrukce a nekvalitní výroby způsobovala praskání lanka zhruba jednou ročně.
2 reakcí na tento příspěvek Spojka lanko -> hydra
Za me lanko lepsi. Lehčí a vic blbuvzdorny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka lanko -> hydra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Spojka lanko -> hydra
To stejné mám ovšem i u lanka - podle toho, jak se vyspím, z čeho na co přesednu, co si vezmu za rukavice, se může stát, že najednou "potřebuju", aby spojka zabírala jinde, ale její náhlé opotřebení a z toho plynoucí nutnost seřízení u mě ještě nikdy nenastalo.