Tak zní moje otázka jak správně otočit vačku o proti zapalování?
A hlavně nebude dělat problém když použijí hlavu, válec a rozvody z 140 a vyměnim to místo původní 125?
A jestli vadí že na 140 mám olejové chlazení a na 125 je vodní?
Ale to bych asi nějak zbastlil jako každý správný kutil??
Každá rada dobrá a klasické kecy že su vůl že mě to napadá si nechte ??
2 reakcí na tento příspěvek Výměna hlavy a válce
Raziim píše: No to sice jezdí, ale mohlo by líp?? je to slabý a čekat na silnější se mi nechce tohle mi přijde jako nejlevnější způsob protože mám vše v dílně?
Vzhledem k tomu, jak si položil ten dotaz, tak pochybuju, že to potvém zásahu pojede líp
Raziim píše: No to sice jezdí, ale mohlo by líp?? je to slabý a čekat na silnější se mi nechce tohle mi přijde jako nejlevnější způsob protože mám vše v dílně?
Takové dotazy jsou tu časté ale prakticky vychází z neznalosti techniky. Taky jsem si jako malej myslel, že by šel dát velkej motor do malýho auta za víkend s pomocí lepící pásky, šak je to taky auto ne?
Pokud chceš jezdit rychleji, kup si NSR nebo jiný dvoutakt, který můžeš otevřít. Já bych ale doporučil opačnou terapii:
Zkus půl roku chodit jen pěšky a uvidíš, jak ti pak to CBRko příjde jako parádní svezení.
Pokud chceš osadit jiný válec a hlavu,bylo by fajn si nejdřív zjistit základní věci jako rozteč šroubů co drží ten válec s hlavou k bloku,orientaci mazacích kanálů a třeba jestli souhlasí pozice prostoru pro rozvodový řetěz.
A pokud si myslíš,že touhle výměnou se přivalí ohromné stádo koní,tak se dost pleteš. Neznám ten válec 140 ale pokud je to vzducháč/olejáč na rozdíl od 125 vodníka,tak je možné že výkon bude ještě horší.
Lepší jsou sady, kde se mění všechno včetně klikovky, ale to už vyžaduje půlení celého motoru a je otázkou co udělá s původní spojkou zvýšený kroutící moment.
Jinak když už to mechanický prestavis jakkoliv, tak pak nastává skutečný horor v podobě ladění (karburátoru). A bez hlubokých znalostí a vybavení to zpravidla skončí s "digitálním řízením výkonu", to znamená buď to nejede vůbec (0) nebo jen plný plyn (1).
1 reakcí na tento příspěvek Výměna hlavy a válce
Johny_Servis píše: vyladit přechodové stavy karburátoru je fakt v domácích podmínkách mimořádně složité. Musíš si uvědomit, že změnou objemu se úplně změní proudění přes karbec, abys to nějak dal dohromady, tak musíš třeba upravit vzduchovou cestu (otevřený filtr), ale tím zchudne směs, takže větší trysku, pak to zas nepůjde za plynem, jindy to začne střílet do výfuku a nakonec zjistíš, že to jede stejně jako předtím, akorát je debilnejsi reakce na plyn, tak začneš přemýšlet o jiném karbeci, zase další sada trysek, jiná příruba... no a nakonec po roce, dvou experimentů a chudší třeba o 25 000 Kč zjistíš, že nejlepší byla původní 125, kterou tam zase vrátíš.
Tento kit co poslal Ferfi je pro ročník 2007 - 2010 a tento model je samozřejmě již vybaven Vstřikováním Keihin, proto je ke kitu dodaná komplet CDI jednotka co je již přemapovaná. Samozřejmě je tam nějaká základní mapa, ale ta by se dala upravit na míru motorovou brzdou. Co se týče výměny válce či celé pístní sady. Na skůtrech jsem jich v životě už pár vyměnil a zatím všichni jezdí bez nějakých problémů. Změna vrtání je opravdu minimální, hlavní rozdíl je spíše ve tvaru pístu a hloubce horního můstku pístku. Jednou jsem přestavoval i nějakou NSR na větší objem a nárůst výkonu byl po naladění opravdu znatelný. Ale cenovka za ladění, kit, filtr apod byl opravdu vysoká, ale kluk to měl na nějaké závody tak to prostě zaplatil.
Jinak samozřejmě sdílím tvůj názor, na tyto úpravy se patří opravdu vykašlat. Má to cenu tak možná u scooteru ve městech na kterých jezdí lidé co mají řidičák skupiny B a nehodlají si dělat papíry na motorku.
zmysel ma sa v tom vrtat len v pripade ak je motor vyjazdeny
to znamena oprave sa nevyhnes a samozrejme bavi ta sa v tom vrtat
inak ako ti chlapy pisali cele to rozvrtas a nasleduju tieto
moznosti
nepojde to,
pojde to este
horsie,
v lepsom pripade rovnako,
velmi mala sanca ze to bude lepsie
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výpadek hadičky při jízdě Honda CBR 125R | lukyfrci | 3 | 27.8.2024 v 11:45 JirkaLN |
Jedna strana blinkrů přestala fungo... Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 2 | 23.8.2024 v 23:18 MrLuckyoff |
Cbr 125 2008 nepřesnost palivoměru Honda CBR 125R | sasasasa | 1 | 8.8.2024 v 10:00 Krautkopf |
Bílý dým Honda CBR 125R | Hondapcx125 | 17 | 17.7.2024 v 11:22 Medved |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 18 | 12.7.2024 v 15:24 Bo_bi_ka |