kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Frennky> Ale já si to pustím až ráno zpětně
Nepustíš https://www.sport.c...um=sekce-z-internetu
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: mě okruh naučil jezdit všeobecné líp než jsem jezdil půl života na silnici ... naučit se kde brzdit,zatáčet,kde už tahat,nebát se proklouznutí zadního kola ale být citlivej na plyn aby nebyl Hasan..posunulo to moje ježdění úplně někam jinam ..
Hmm, to se mi libi, takhle nejak to zamyslim, pomerovat se nepotrebuji, z toho uz jsme vyrostl, staci se zdokonalit a pak to pripadne vyuzit (bezpecnost), r7 je pro me v podstate takova motoskolova prdlavka na male okruhy...:)
Za ty prachy jsem mohl mit cokoli 150 ps a vic, ale vim, ze by to dopadlo hur nez v Otvovicich, tady me to vylozene "nuti" vzit na Sosnovou apod. a samo nejaci ti instruktori probehnou, kdybych se dostal na volny, at z toho neni hned pruser...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já osobně bych koupil něco pár let starýho kolem 100hp s poladěným podvozkem a brzdama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jsem docela zvědavej na ten motor, ale myslim, ze na okresky to bude super. Podvozek bude fajn pro použití jak pouzivam motorku ja, skútr do mesta. Na okruh to nejspis po case co se Kuba vyjezdi bude chtit nejakej upgrade, ale treba ani to ne. Jako prachy co to stoji novy bych za to ja nejspis nedal, ale jestli to Kubu přestane bavit a bude to davat pryc za směšnou cenu jak je jeho zvykem, tak bych si to vzal. Fakt se mi to libi.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: mě okruh naučil jezdit všeobecné líp než jsem jezdil půl života na silnici ... naučit se kde brzdit,zatáčet,kde už tahat,nebát se proklouznutí zadního kola ale být citlivej na plyn aby nebyl Hasan..posunulo to moje ježdění úplně někam jinam ..
No vidíš a já to měl úplně obráceně asi 15 let jsem nejel na motorce po silnici a když jsem byl donucen ujet 1000km záběh byl jsem úplně marnej. Jak ztratíš ty předvídací reflexy, pak taky co si mužu dovolit na studenejch gumách .... všechno bylo najednou jinak a vyložene jsem se tím protrápil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Hmm, to se mi libi, takhle nejak to zamyslim, pomerovat se nepotrebuji, z toho uz jsme vyrostl, staci se zdokonalit a pak to pripadne vyuzit (bezpecnost), r7 je pro me v podstate takova motoskolova prdlavka na male okruhy...:)
Za ty prachy jsem mohl mit cokoli 150 ps a vic, ale vim, ze by to dopadlo hur nez v Otvovicich, tady me to vylozene "nuti" vzit na Sosnovou apod. a samo nejaci ti instruktori probehnou, kdybych se dostal na volny, at z toho neni hned pruser...
Naplanovany to mas hezky. Jen bacha na to, ze jak ti jednou zachutna jizda na okruhu, pripravenej asfalt, krasny zatacky, siroky, zadny auta v protismeru a tak Ze to ma za nasledek ze se samozrejme naucis lip jezdit na motorce, ale taky ze te to v provozu nebude vubec bavit
Naposledy editováno 26.11.2022 10:27:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: kokonhead> jinak za mě Sosnová nej maly- velký okruh na zdokonalení ježdění..
To mas fuk, vsechny sou dobry, Pisek super drzi, Mejto je moc hezky ...
Naposledy editováno 26.11.2022 10:27:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Že by počátek fandů R7 PIČO
a R6 pycodoucha píše: No vidíš a já to měl úplně obráceně asi 15 let jsem nejel na motorce po silnici a když jsem byl donucen ujet 1000km záběh byl jsem úplně marnej. Jak ztratíš ty předvídací reflexy, pak taky co si mužu dovolit na studenejch gumách .... všechno bylo najednou jinak a vyložene jsem se tím protrápil
tak já v provozu jezdím pořád sice na skútru ale téměř každý den včetně dálek..letos na 125 skútru 560 km po okreskach masakrOzzy_ píše: Naplanovany to mas hezky. Jen bacha na to, ze jak ti jednou zachutna jizda na okruhu, pripravenej asfalt, krasny zatacky, siroky, zadny auta v protismeru a tak Ze to ma za nasledek ze se samozrejme naucis lip jezdit na motorce, ale taky ze te to v provozu nebude vubec bavit
amen...2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
11 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PETARDAK píše: Tak já, slavím dvakrát
Každý někdy četl, slyšel "pohádku" o tom, jak někde ve světě, se našel zavřený obchod, sklad, garáž a v něm "zapomenuté" nové stroje a ono se to fakt může stát!!!
A tak se i stalo, že mám v garáži "stroj času" MV AGUSTU F4 1000R - CORSE č.22 z 300, nikdy nenastartovaná, s veškerým příbalem a hlavně s certifikátem pravosti, ručně podepsaným Claudiem Castaglionim a Massimem Tamburinim s nájezdem 0km!!!!!!!!!!!!!!!
Tak se podařil, další, malý krok, včera v Brně podepsal přední blatník+kopii certifikátu pravosti, legendární pilot, MV Agusty, GIACOMO AGOSTINI
Naposledy editováno 26.11.2022 11:03:53