kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: BlackSabbath> Ne, made in Děčín/Brno
Tím Brnem myslíš Blučinu? Teď nevím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Řeším to už od června
Nj vlastne... Ja myslel jen tu ztratu...
Co Austin racing? Ten stoji kolik?
Jeden znamy ho ma na dukovy, ale prijde me to jak plechovka od koly ..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Já už mám skoro přečtenej celej manuál a motorka nikde
Ale má to teda schovaných fíčur. Fakt vymyšlená motorka. Už se na tu cenu dívám jinak
Naposledy editováno 04.11.2022 20:09:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 04.11.2022 20:22:58
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Kubák> Tak třeba ta schránka na foun s USB konektorem pod sedlem, polohovatelný řidítka vpřed/vzad, displej si můžeš naklopit dle potřeby, trn/šlapka řadičky a brzdy má tři polohy, předpřipravený kabely s fastonama na přislušenství pod trvalým proudem a další pár, co je pod proudem až po zapnutí spínačky, atd....takový technický drobnosti a vychytanosti, který se mi líbí a obdivuju, že vůbec někoho napadlo se tam s tím dělat, když to 95% majitelů nevyužije a 80% z nich ani neví, že to tam je V dnešní zkažené době, kdy se upřednostňuje zisk a kvantita.
Tobě by se líbily racing komponenty...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Ještě bez toho kloubu a péra...
Právě ten kloub a to pérko je na tom to pěkný. To navíc, co ostatní moc nemají. Pevnou stupačku umí udělat každé. Ale takhle si s tím pohrát, aby to bylo v běžným provozu stejně funkční jako originál a přitom to peckovně vypadalo, to je na tom to krásný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Právě ten kloub a to pérko je na tom to pěkný. To navíc, co ostatní moc nemají. Pevnou stupačku umí udělat každé. Ale takhle si s tím pohrát, aby to bylo v běžným provozu stejně funkční jako originál a přitom to peckovně vypadalo, to je na tom to krásný.
Je to tam jen kvůli homologaci. Většina to má pevný, protože racing... Ale chápu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: BlackSabbath> No psali, že je to určitě na RS 1250 a pod řadičku mi Honza musel přidělat malej 'odskok' aby mi neškrtala o policajta
Od GT, navíc objednaný přímo BMW, bych to čekal plug and play...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: BlackSabbath> No psali, že je to určitě na RS 1250 a pod řadičku mi Honza musel přidělat malej 'odskok' aby mi neškrtala o policajta
Zrovna u BMW bych čekal že to budou mít precizní...
Teď jsem někde četl že z BMW chtějí udělat prémiovou značku