Ty kraviny dole ani nemá cenu číst, je tam dohromady tak 10 přízpěvků k věci a závěr už znáte.
Vážení, moje motorka, mastodont 701 je hrozně těžká a nedá se reálně odlehčit. Tak přemejšlím, co si pořídit lehký enduro cca 115 kilo, hodit na něj brašny, vaky s benzínem a vyrazit na něm do vzdáleností tak 1-5 tkm od baráku po silnici a na místě krosit. Navedl mě na to nejdřív Jaro a teď jeden známej mě dohlodal tím, že o podobným stroji uvažuje. Něco lehkýho na cestování, protože už je starší a 701 je na něj moc vysoká a těžká. Vysoká by nevadila, ale těžká vadí.
Téma je myšlený vážně, nedělám si srandu. Jestli to nebude znatelně horší cestovat na něm, než na 701/690 tak by to stálo za zvážení. Sice na to tyhle stroje nebudou primárně určený, ale lehce potunit se to určitě dá.
Díval jsem se a v úvahu připadá tak exc 500, nebo swm 500. 300 tisíc x 180 tisíc nové stroje. Docela pálka a rozdíl.
Případně nějaký jiný duál enduro stroj.
Jenže zatím mi nikdo neřekl, jak to pojede po dálnici v rychlosti 100-110 kmh cruise speed. Spotřeba x opotřebení motoru x intervaly oleje. Ceny za generálkování motoru. Samozřejmě bych zgelovatěl a komplet překopal sedadlo a nějak pořešil držení bagáže na nosiči cca 25 kilo nákladu + 100 kg + vaky na benzín vepředu + já s oblečením. Větrnej štítek a relý masku a super drahý extra nádrže nechci, je to zbytečný. Možná jednu 5l přídavnou na přední vidle, jako to mám teď a na ní pořádný led reflektory pro noční krosení.
Jo a vibrace do řidítek, to je pro mě neznámá a srovnat můžu tak akorát se 701 kou, nebo 690kou novou. Ne se starým vibrátorem LC4.
Jestli máte nějaký poznatky k tématu tak sem s nimi. Přízpěvky typu: že se na tom nedá jet ani z prahy do brna raději ne.
Děkuji za pozornost.
Naposledy editováno 11.06.2024 08:49:07
vilemx píše: Představ si, že brody, vysokou trávu nebo listí nesnáším a jedu to krokem, resp. snažím se to objet.
Nevím, kolik jsi toho, s kým a kde projezdil, ale zaráží mě, že nemáš zkušenost s tím, že těžký stabilní dvouvál s pomalou jedničkou a tupým spodkem je schopen projet tam, kde vysoký jednobuch s blbě dávkovatelným výkonem v nízkých otáčkách má problém, protože veze bagáž a přišel tak o výhodu hbitosti a ovladatelnosti….
jsi mi připomněl, jak hajnej na 450 nedával věci, který vyjel "s prstem v nose" na staré africe...
já to nevyjel na 690 ani na 450...na 990 jsem tam ani nejel

Tak koukám, že pán z kovošrotu se si doma běžně vyrábí vlastní lehký endura na cestování. Řeže a svařuje rámy motorek, běžně montuje různý vidlice a tlumiče, řeší jejich náklony, zdvihy a hraje s s těžištěm, aby to ve finále fungovalo. Pánové, to snad nemyslíte vážně, skládat vlastní motorku z několika jinejch a přitom si myslet, že to bude fungovat a ve 110 se na tom při prudkým brždění nerozsekáte, že budete na takovým bastlu dávat prudký kamenitý výjezdy i s bagáží vzadu a tak podobně...
To má bejt vtip ?
Jestli má pán ze šroťáku nějakej již funkční výrobek na kterým cestuje, tak bychom byli vděčni za fotky, popis a video. Určitě domá něco má, plně funkčního s stk, protože podle jeho vyjádření není složité vzít flexu a svářečku a nějakej ten rám si z pár trubek svařit. Hlavně když má materiál na dvoře zadarmo.
Takže čekáme, jak se vyjádří, slušně a bez invektiv a co nám poradí ze své praxe.
Osobně mám přístup k soustruhu, sváředlu na všechno, pásový pile, frézce, mám dokonce i flexu a starou svářečku na obalovaný elektrody, trafo samozřejmě a ve stoldole pár orezlejch trubek, takže se do stavby klidně pustím, ale rád bych plány na již funkční stroj.
Děkuji.
Naposledy editováno 31.10.2022 11:25:05
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
v čem je výhoda oproti 690/701 na cestovní využití, v ničem. Hmotnost stejná, výkon menší, zdvihy a světlá výška trošku větší, ale na tomhle to zrovna nestojí.
Dále relý čumák, ten není potřeba protože windshield háže proud vzduchu přímo do helmy a člověk se unaví dřív než bez něj. Proto ho nemám ani na 701, jinak bych už dávno montoval. Jezdím bez windshieldu úplně, ušetřím nějaké kilo a v terénu se nebojím, že ho ulomím o větev.
AJP má už v základu tablet, ten mám taky, stál 2,5 tisíce a mám ho chycenej na AL destičce (150 gramů) na řidítkách.
AJP má lepší světla než KTM, ale na noční offroud to nestačí, takže by se opět muselo doplňovat. Pro denní jezdce je to bězpředmětné.
AJP má výfuk tažený spodem, to je trest pro kamenitý trialový úseky - brody-říčky a potoky, kamenitý pole na cestě. Nemyslím proražení při skoku, ale on pokračuje za krytem motoru směrem dozadu a tam je přímo na ráně. Viděl jsem pár fotek na cizích fórech, jak to tam řešili a někdo ho dokonce dával vrchem.
KTM je oproti AJP etalon spolehlivosti a to beze sradny. Nové ktm už netrpí poruchami jako předchůdci. Znám pár jezdců co mají natočeno přes 30 tisíc a nikdo nic neřešil, kromě drobností, se kterými to ale normálně jede. Spojka, rozvody nebo co tam dřív blblo, pumpa atp. už je vyřešeno. Kdežto u AJP někdy nestartuje a chcípá ve vyšších nadmořských výškách, někdy zdechne bez důvodu sám o sobě, počítač stávkuje, přední vidlice se brzo opotřebuje a ještě pár dalších věcí, na které to celkem trpí. Mrkněte na zahraniční fórum, plno lidí tam psalo, že kvůli tomu tenhle super relý speciál šel z domu a koupili 690/701 případně šli do ostrýho.
AJP je totiž v pořátečních fázích vývoje, který už ktm i další mají za sebou.Kdyby pr7 stálo 200 tak neřeknu, ale za stejné peníze jako ktm to podle mě nemá smysl.
A znáte někoho jinýho kdo s tím dojel někam dál a neměl závažný technický problémy ?
A popravdě, kdyby ta motorka byla fakt spolehlivá a nesypala se, tak si ji Erbe nechá. Snížil by světlou vejšku, aby z toho nepadal, protože neměří standardních 180cm a byl by až do smrti svý, nebo stroje spokojenej. O tom jsem přesvědčenej. Určitě by nešel dobrovolně do vydechlýho crf250, který nejede víc jak 80km/h po rovině proti silnějšímu větru. Takovej stroj si nikdo dobrovolně nekoupí, kór na dlouhý tratě po silnici. A kdo si myslí, že kecám, tak ať si to zkusí na Jawě. Výkon stejne, hmotnost defakto stejná a stačí vyjet do větru a nedej bože do mírnýho kopečka. Konečná, leda podřadit a tůrovat a nehledět na spotřebu.
A ještě bych byl opatrnej se vším, co Erbe napsal, plno věcí si nechal pro sebe z nějakýho důvodu a nepodělil se s některými problémy, ale to sem nepatří. Zájemci můžou zabrousit na zahraniční fóra, tam se všechno řešilo.
Naposledy editováno 31.10.2022 11:46:44
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
jasně, že v některých místech se hodí krouťák i hmotnost velký motorky, to je každýmu kdo jezdí jasný. A když se o tom bavíme vážně tak dvouválec, velkej a těžkej má plno nespornejch výhod. Taky jsem jezdil, jako ostatní. Ale, my řešíme hlavně problém s vyproštěním zapadlý motorky z nějakýho bordelu typu bláto, písek, "tekutý" kamení, kde není nikdo po ruce. Spadlá motorka v né příliš příznivým terénu, třeba z kopce dolů, nebo na kluzkým povrchu, kde je problém se zapřít. Trialovej průjezd kamenitým polem, brodem, přes větve a místa, kde se motorka drží na noze, pořád chce spadnout a není možnost takový místo proskočit. Tady rozhoduje hmotnost, nic jinýho. A nedej bože, že vás motorka zavalí. Taky otočení motorky ve svahu, výjezdu, nebo sjezdu když zjistíte, že to dál nejde.
Samozřejmě, že když se do takovejch míst nebudete pouštět, nebo pojedete v tlupě minimálně dvou lidí, tak je to jiná. Tam se dá s čímkoliv, když se nebojíte trochu se zpotit a není vám až zas tak líto stroje. To je jak transalp na kozí stezce, tam kde jsem protlačil motorku z padáku dolů sám a ještě to jakš takš šlo, tak transalpa jsme tam museli dávat ve dvou, to bylo právě těch 50 kilo navíc. V místech, kde jsem zatáhl za nosič svý motorky a ona vycouvala, jsme museli alba vytahovat dva, protože nechtěl, opět hmotnost. Museli jsme vynechat několik průjezdů, protože transalb by to kvůli hmotnosti nedal. A to ho řídil zkušenej mx-enduro jezdec, ale přitom ho nechtěl dorasovat.
Prostě a jasně, na rychlou jízdu v terénu je ostrý lehký enduro, 690/701 není ani ostrý, ani lehký a jestli se s ním tak bude zacházet tak docela rychle odejde do věčných lovišť. 690/701 je dual, takže ani ryba ani rak. Lehkej terén opatrně, ale zato se dá normálně po silnici. A pro o třídu těžší stroje to platí dvojnásob. I když jsou piloti, kteří to neřeší a není jím líto stroje, pak zvládnou hodně, ale musí se počítat s výrazným opotřebením a demolicí stroje.
Naposledy editováno 31.10.2022 12:05:00
ZdendaZB píše: AJP PR7:
v čem je výhoda oproti 690/701 na cestovní využití, v ničem. Hmotnost stejná, výkon menší, zdvihy a světlá výška trošku větší, ale na tomhle to zrovna nestojí.
Dále relý čumák, ten není potřeba protože windshield háže proud vzduchu přímo do helmy a člověk se unaví dřív než bez něj. Proto ho nemám ani na 701, jinak bych už dávno montoval. Jezdím bez windshieldu úplně, ušetřím nějaké kilo a v terénu se nebojím, že ho ulomím o větev.
AJP má už v základu tablet, ten mám taky, stál 2,5 tisíce a mám ho chycenej na AL destičce (150 gramů) na řidítkách.
AJP má lepší světla než KTM, ale na noční offroud to nestačí, takže by se opět muselo doplňovat. Pro denní jezdce je to bězpředmětné.
AJP má výfuk tažený spodem, to je trest pro kamenitý trialový úseky - brody-říčky a potoky, kamenitý pole na cestě. Nemyslím proražení při skoku, ale on pokračuje za krytem motoru směrem dozadu a tam je přímo na ráně. Viděl jsem pár fotek na cizích fórech, jak to tam řešili a někdo ho dokonce dával vrchem.
KTM je oproti AJP etalon spolehlivosti a to beze sradny. Nové ktm už netrpí poruchami jako předchůdci. Znám pár jezdců co mají natočeno přes 30 tisíc a nikdo nic neřešil, kromě drobností, se kterými to ale normálně jede. Spojka, rozvody nebo co tam dřív blblo, pumpa atp. už je vyřešeno. Kdežto u AJP někdy nestartuje a chcípá ve vyšších nadmořských výškách, někdy zdechne bez důvodu sám o sobě, počítač stávkuje, přední vidlice se brzo opotřebuje a ještě pár dalších věcí, na které to celkem trpí. Mrkněte na zahraniční fórum, plno lidí tam psalo, že kvůli tomu tenhle super relý speciál šel z domu a koupili 690/701 případně šli do ostrýho.
AJP je totiž v pořátečních fázích vývoje, který už ktm i další mají za sebou.Kdyby pr7 stálo 200 tak neřeknu, ale za stejné peníze jako ktm to podle mě nemá smysl.
A znáte někoho jinýho kdo s tím dojel někam dál a neměl závažný technický problémy ?
A popravdě, kdyby ta motorka byla fakt spolehlivá a nesypala se, tak si ji Erbe nechá. Snížil by světlou vejšku, aby z toho nepadal, protože neměří standardních 180cm a byl by až do smrti svý, nebo stroje spokojenej. O tom jsem přesvědčenej. Určitě by nešel dobrovolně do vydechlýho crf250, který nejede víc jak 80km/h po rovině proti silnějšímu větru. Takovej stroj si nikdo dobrovolně nekoupí, kór na dlouhý tratě po silnici. A kdo si myslí, že kecám, tak ať si to zkusí na Jawě. Výkon stejne, hmotnost defakto stejná a stačí vyjet do větru a nedej bože do mírnýho kopečka. Konečná, leda podřadit a tůrovat a nehledět na spotřebu.
A ještě bych byl opatrnej se vším, co Erbe napsal, plno věcí si nechal pro sebe z nějakýho důvodu a nepodělil se s některými problémy, ale to sem nepatří. Zájemci můžou zabrousit na zahraniční fóra, tam se všechno řešilo.
Zdendo, tady máš přes 200 stran všech problémů, poznatků apod. www.advrider.com/f/threads/ajp-pr7.1013515/
Včetně několika borců, kteří na PR7 mají přes 70k km. Nové s palivem problém nemají, jediné, co se předělává je výfuk, resp. trubky.
Můžeš mi prosím poslat odkaz, kde řeší Tebou uvedené? Myslím u nových. Předem díky.
také jsem ještě zvažoval swm600 a crf300 ale to jsem zavrhl hned zpočátku. Hmotnost neopdpovídá obsahu. Kdyby crf300 s 30 koni vážila 120 kilo, tak bych fakt vážně uvažoval.
Nědělal jsem si poznámky, co kde psali, takže neposloužím, jen vím, že 690/701 vyšly jako nejspolehlivější a nejkvalitněji provedené, navíc ta hmotnost byla nejnižší ve své kategorii a toho co nabízely z hlediska výkonu (jezdím většinou dálnice a asfaltové silnice, to je 90% mého nájezdu).
U nových 690/700 už ani neodchází pumpy, spojky vyřešily také, a motor je spolehlivý a léty odzkoušený , což se nám v praxi potvrdilo. Jen ty detaily, které občas znepříjemní trochu život, ale na pohyblivost stroje a výkon to nemá vliv.
Mě připadá, že pr7 je všemi opěvovaná a přímo zbožňovaná, protože to je relý, se vší úctou, kdežto ktm690 a hq701 je prezentovaná jako nespolehlivej a poruchovej stroj. Já (30tkm) a Jaro(50 tkm) nemáme problémy. Znám ještě dvě 701-ky kolem 20-40 tkm a také v pohodě, až na detaily jak jsem psal. Erbe tu svojí pořád rozebíral skládal, něco nefungovalo, opravoval a není sám. Prej se mu ulomil dokonce i boční stojan jsem slyšel.
Ale osobní zkušenost s pr7 nemám, píšu jen co jsem slyšel a četl.
Naposledy editováno 31.10.2022 12:40:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
ZdendaZB píše: ........ A pro o třídu těžší stroje to platí dvojnásob. I když jsou piloti, kteří to neřeší a není jím líto stroje, pak zvládnou hodně, ale musí se počítat s výrazným opotřebením a demolicí stroje.
Motorku mám starou 31 let s 200 tisíci na hrbu a vlastním ji od roku 2002. Je více méně v originál stavu, nepočítaje spotřebák. Jednou mi prdnul drát v zadním kole, to když jsem na Bum-bác škole předváděl, jak z potoka vyjet půl metru vysoký břeh a stěna byla moc tvrdá. No a potom mi dost změknul zadní tlumič (ale nevytekl), když jsem s plnou poilní jel trochu svižněji (na Čurč Briče) jednu pistu, abych stihnul "zavíračku" v oáza service a mohl tak přivézt ND na v poušti rozbitou čtyřkolku.... To jsou asi jediné dvě "závady", co za tu dobu souvisí s jízdou mimo asfalt. Prostě se motorku snažím šetřit, takže se nepouštím do moc velkých dobrodružství.
Ne vždy platí rovnítko mezi huntováním motorky a jízdou mimo cesty.
Edit: aby nedošlo k mýlce - tímto příspěvkem nikomu nedoporučuji jet do tajgy na AT. Jen se snažím vyvrátit ty samozřejmé pravdy, Můj nároz je stále stejný. Pokud se obě pánům zdá 701 těžká a nevhodná, tak navrhuji jít cestou rozměrově menší a lehčí motorky nebo zástavbou civilního motoru do trochu snížené ostré krosky.
Naposledy editováno 31.10.2022 12:49:25
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Ale já se bavím o lidech, kteří vezmou, afriku, nebo géeso a jedou do rumunska, kde si hrajou na mx trať, čurče birče a těm motorkám tam fakt nakládají včetně drsnýho padání, takovýho ala skákání a tavení spojky. To je huntování. No a taky jsem viděl párkrát 690 na mx trati a ten s tím skákal a to je podle mě huntování, protože ta motorka na to není stavěná. Ona to párkrát vydrží, jsou tam kvalitní komponenty, ale prostě na to není dělaná.
Sám to vidíš, stačilo párkrát. Výjezd z potoka, tvrdej dopad prdnul drát. Trochu svižnější jízda, takže dakar po poušti a změkl tlumič, asi unikl plyn kolem těsnění předpokládám. Kdybys tam to samý udělal s ostrým, tak se nic nestalo a o tom mluvím. A kdybys tohle praktikoval pravidelně, tak ta motorka už neexistuje.
Naposledy editováno 31.10.2022 12:50:36
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Tak jako se nevyznám v motokrosu a ostrým endůru, případně superendůru a o nich taky nic nepíšu, kromě srandiček s čurčem, ale ten jezdí jen mega krosky

No a jak chceš zastavět civilní motor do exc500, nebo něčeho podobnýho, aby se nezvýšila hmotnost. Motor vleze do rámu, nebo tam budeš muset řezat a svařovat, a kolik bude stát homologace takový motorky ? To by mě zajímalo, když už se tady o tom bavíme. A už to někdo tady dělal a má zkušenosti ?
Naposledy editováno 31.10.2022 12:55:38
vilemx píše: Pokud se obě pánům zdá 701 těžká a nevhodná, tak navrhuji jít cestou rozměrově menší a lehčí motorky nebo zástavbou civilního motoru do trochu snížené ostré krosky.
1/ Pokud se obě pánům zdá 701 těžká a nevhodná...
Zatiaľ však nevieme o lepšej motorke. A súčasne to vylučuje úvahu o motorkách rovnako ťažkých a ťažších.
2/ tak navrhuji jít cestou rozměrově menší a lehčí motorky
BINGO.
A názov témy je? Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
3/ nebo zástavbou civilního motoru do trochu snížené ostré krosky
Nechceme to takto. Chceme sériovú motorku s prípadnou úpravou.
Pochopiť o čom je táto téma znamená prečítať si jej názov.
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Tím se nechci nějak chválit, nebo nad někoho povyšovat, ale naložený enduro není prázdný enduro. A to někteří nechtějí pochopit. Vilém a další mají praxi, tak to samozřejmě chápou a ví co je řešit technický problémy někde v tramtárii.
A čím lehčí stroj, tím menší riziko pádu a poškození stroje, když se pojede rozumně ve stejnejch podmínkách.
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
Máme zadání: motorka co uveze 100kg jezdce + 20kg vybavení + takový ty nezbytný doplňky -vyhřívání, blástry, skotoiler, nějakej držák na brašny, benzín 20 litrům a ta motorka bude vážit maximálně 135kilo natankovaná, protože jinak už ztrácí smysl. 701 má s 20l benzínu 160 kilo.
Kromě takových těch sranda závodů typu XL rally (to, jak jedou staří fotrové na GS podle roadbooku po šotolince někam na jih Čech na pivo a jako zpestření při tom přebrodí jeden potok a přejedeou travnatou louku) jsem nikdy žádný závod nejel, stejně tak jsem v životě neskočil žádnou lavici, a to ani na lehké motorce nebo na kole...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
někdo tady doporučoval kurzy trialovejch motorek, jako základ pro cestování s naloženým endurem, tak jsem to pochopil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
vilemx píše: ZdendaZB> Na ofiko stavbu zapsaou v TP zapomeň! Leda bys měl hodně dlouhé prsty na STK/registru vozidel nebo hodně velké konto v bance a šal bys do toho individuální stavbo s prohnáním přes cizinu (PL, NL, kupodivu i D, apod.), kde nejsou takoví byrokrati.
takže i kdybych to postavil, což by se asi nakonec dalo, mám přístup ke všemu potřebnýmu, tak by mi to bylo naprd, protože bych s tím stejně nemohl na silnici, natož třeba do albányje nebo do ruska
Naposledy editováno 31.10.2022 13:17:03
a papíry by zůstaly původní, takže by to bylo třeba exc500 ale jinej motor
poslední dobou na hranicích ani nekontrolujou vin čísla na rámu, jen to opisujou z techničáku, už je to přestalo bavit,
předminule jsme hledali 5 minut číslo a nějak jsme ho nenašli, vůbec jsem netušil kde je, tak jsem napsal, že tam byla samolepka a odlepila se horkem od motoru
Naposledy editováno 31.10.2022 13:27:23
GASGAS kdysi dělal pamperu 400 - což bylo trochu nižší enduro s vahou cca 118 kg. Motor nápadně připomínal suzuki DRZ, dokonce se v některých zdrojích uvádělo, že je to přímo motor od suzuki - to by možná byla cesta. Ale jsou to samozřejmě všechno 15 let staré motorky, takže je to spíš pro fandu na dlouhé zimní večery...
Legálně to udělat samozřejmě nejde, ale udělat to tak, aby to nikdo nepoznal by neměl být problém..
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
to už mi příde jako lepší řešení koupit asiawing a jednou za rok až dva generálkovat motor, když je to tak levný - díly samozřejmě
Naposledy editováno 31.10.2022 13:47:14
1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
s tím se dá zajet úplně všude a uveze to 130 kilo, což je tak akorát
https://www.minibike...ce&orderway=desc
assassin píše: Legálně se dá kde co, kamarad ma na papirech yz450f - zadna leva.
Já měl na papírech YZ 426. Ale to jsem si vysvětloval tím, že to byl dovoz z říše pravděpodobně se sportovním průkazem - a jen úředník nevěděl co s tím. Dnes už by asi s takovým strojem byl problém - mělo to jen přední a zadní světlo (ani tlumené, ani dálkové, žádné brzdové, blinkry, spínací skřínku, tachometr - prostě MX s notama

1 reakcí na tento příspěvek Lehké enduro na expedice, včetně přesunu po dálnici
A ten šatůn je taky dobrej, ale to na dálnici moc nebude . Sice ho řídí amatér, protože jede pomalu a tlačí.
Assassin by to tam asi proskočil na svým mx stroji i s báglama, ale to sem nepatří, že ne.
Naposledy editováno 31.10.2022 14:32:04
Nebyla by pro tebe cesta si to kupit tam a nechávat to na místě? Asi by ti to tam musel někdo koupit, ale tak možná tam nějaký známí máš...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s 500EXC KTM EXC 500 F | Propiska7 | 27 | 25.4.2025 v 09:18 ZdendaZB |
exc500, řetězový kolečko a rozeta -... KTM EXC 500 F | ZdendaZB | 11 | 17.4.2025 v 19:34 ZdendaZB |
WR250F x EXC500 hlučnost, vibrace Yamaha WR 250F, KTM EXC 500 F | ZdendaZB | 15 | 13.4.2025 v 21:37 ZdendaZB |
EXC 500, CRF 300 L coby cestovní st... [1 ... 13, 14] KTM EXC 500 F, Honda CRF 300L, KTM EXC 500 Six Days | Eso_Rimmer | 392 | 7.10.2024 v 13:52 ZdendaZB |
TET Srbsko KTM EXC 500 F | erbe | 5 | 6.10.2024 v 09:43 erbe |