kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath> mi spis zustava rozum stat nad cenama vejfuku(nejen v tomhle inz)..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
tomasd. píše: rohlík 0,30 + 5 dkg Hanáckýho 0,70 Za 1Kč též kobliha. Dilema mého dětství
na střední, néé tak dlouho bylo v akci, myslím, že v Albertu(jestli se to tak jmenovalo...) pivo jménem "Pivo" za 1,90,-, "basa" za dvacku...ale tenhle extrémní sport jsme si netroufli...raději jsme koupili rybízák a pseudokolu taky za dvacku, po tom se dobře zvracelo...:D
kokonhead píše: na střední, néé tak dlouho bylo v akci, myslím, že v Albertu(jestli se to tak jmenovalo...) pivo jménem "Pivo" za 1,90,-, "basa" za dvacku...ale tenhle extrémní sport jsme si netroufli...raději jsme koupili rybízák a pseudokolu taky za dvacku, po tom se dobře zvracelo...:D
V den vysvědčení sedmé třídy,tohle bylo první moje ožrání se a poblití A to jsem vypil trošičku.
Jabčák a kofolu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Co si pamatuju, tak u nás stály hořčíkový Marchesini do 80 000,-.
Zase asi clovek musi vzit v potaz, ze jiny ceny si muzes dovolit Ty, kterej patnactiletou motorku stavis deset let a hledas slevneny dily na netu pripadne dily z jinych modelu OEM. Zatimco ten stryc ma na sobe naveseno mrte aftermarket dilu a je to rocnik 2020. To pak musis koupit od vyrobce neslevnene zbozi a penezenku to urcite vic boli..
A totez se asi da odpovedet na ty horcikovy kola na silnici. Horcik je problematickej po letech a ne kdyz je novej, ne?
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: To je krasne. Jsem si cestou z hokny zaparkoval na Žuráni a jen si tu tak v helme (hodne fuci) sedim a nikam a nic se mne nechce...zas budu muset doma tvrdit, ze jsem se zdrzel v praci, protoze toho mame moc
A tak to má být Ale tuhle pohodu ti poskytne jen spolehlivý Japonec Na MG i když jedeš z práce hned dom, stejně máš hodinu zpoždění než to vše zprovozníš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: zmulin> To byl svet jeste v poradku
BlackSabbath> mi spis zustava rozum stat nad cenama vejfuku(nejen v tomhle inz)..
Akrap je předraženej. Navíc na V4 Ducati to je vždy raketa. Ale 140 nebo kolik, to je jak za WSBK Akrapa...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
DrDNA01 píše: Zase asi clovek musi vzit v potaz, ze jiny ceny si muzes dovolit Ty, kterej patnactiletou motorku stavis deset let a hledas slevneny dily na netu pripadne dily z jinych modelu OEM. Zatimco ten stryc ma na sobe naveseno mrte aftermarket dilu a je to rocnik 2020. To pak musis koupit od vyrobce neslevnene zbozi a penezenku to urcite vic boli..
A totez se asi da odpovedet na ty horcikovy kola na silnici. Horcik je problematickej po letech a ne kdyz je novej, ne?
Pozor, já nehledám slevněný díly. Já jsem hledal daný díly a ty už nový prostě nejsou... A žádnej díl co jsem vyměnil, tak nebyl za OEM díl. Na to jsem si dával bacha...
Jj, hořčík až když stárne. Ale rentgenují se i kola na závodech, kde nejezdí starý kola. Prostě je to háklivý na praskání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: A tak to má být Ale tuhle pohodu ti poskytne jen spolehlivý Japonec Na MG i když jedeš z práce hned dom, stejně máš hodinu zpoždění než to vše zprovozníš
MG jezdi fajn. Za 22 tis. km jen tri pruzinky a vzdy jsem dojel dom. Jinak nic
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pak Stelvio, tak jsem vymekl kvůli velikosti a pak V85, to je podle mého gusta, trochu tedy větší než bych chtěl, ale to bych ještě dál, ale to jak to nejede, to už nee
Na Grisu jsem jen sedel a jsem rad, ze jsem trval na V11, i kdyz v te dobe bylo krasny Griso v Brne a za super penize. Sedi se na ni o dost lip. Nam vysokym.
Naposledy editováno 20.10.2022 16:28:36
BlackSabbath píše: Co si pamatuju, tak u nás stály hořčíkový Marchesini do 80 000,-.
…muzes zkusit poptat ty na duc v4 vsadim se, ze u nas budou dráždí nez na tom e-shopu. Lisi se cenově jak modely kol (ten model 10 vs 9 atd) a i podle motorky. Svoje bude delat i povrchovka.
Jinak hořčík a hořčík … ono se jako horcikove prodávají jine slitiny nez driv… taky se zase posunula metalurgie. My mame na aute taky horciky, 911 gt3 ma taky horciky do provozu…. Ta slitina a povrchovka je proste jina nez u závodních kol co se musely rentgenovat…
Naposledy editováno 20.10.2022 16:25:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Všichni jak je s ním sranda a taaaaaaaaaakkk Ale nikdo mu tady nepopřeje že
Všechno nejlepší k narozeninám