Téma: Celoroční motorka na dojíždění do práce
17.10.2022 v 09:33
Zdar, jelikož je dojíždění do Prahy čím dál větší utrpení, naposledy umocněné zpoplatněním parkoviště Kotlářka, tak se koukám po motorce, na který by šlo jezdit i když není úplně ideální počasí. Nemyslím přímo sníh, ale dokud nemrzne nebo nějak šíleně nechčije. Takže nějaký cesťák s ochranou na ruce, nohy, plexi, vyhřívaný hefty.
Nějakých 80% cesty je dálnice, proto úplně nejsem příznivcem (maxi)skútrů. Něco klidně staršího, ideálně aby se to dalo dobře a relativně levně servisovat v domácích podmínkách. Rozpočet tak do kila, padly mi do oka buď poslední ročníky R1150RT nebo první R1200RT, protože jsou hezky schovaný nohy za kapotou a ruce za zrcátkama, ale nemám nic ani proti jiným značkám.
Prosím tedy o nápady/rady a ideálně pro a proti dvou výše zmíněných brambor.
Všem díky.
Nějakých 80% cesty je dálnice, proto úplně nejsem příznivcem (maxi)skútrů. Něco klidně staršího, ideálně aby se to dalo dobře a relativně levně servisovat v domácích podmínkách. Rozpočet tak do kila, padly mi do oka buď poslední ročníky R1150RT nebo první R1200RT, protože jsou hezky schovaný nohy za kapotou a ruce za zrcátkama, ale nemám nic ani proti jiným značkám.
Prosím tedy o nápady/rady a ideálně pro a proti dvou výše zmíněných brambor.
Všem díky.
to zas bude keců každý bude vychvalovat svoji mrdku....gééso s padáky válců měří na šířku snad metr, jak se tím chceš proplétat v hustém provozu...do prahy sice dojedeš ale pak tě předjede každý pikolík na padesátkovém skůtru, který se na každých světlech prodere dopředu
Naposledy editováno 17.10.2022 10:02:57
Naposledy editováno 17.10.2022 10:02:57
https://www.motorkar...rza-300-1794209.html
Viz výše….
Viz výše….
1 reakcí na tento příspěvek Celoroční motorka na dojíždění do práce
Hoší 300 kubíkovej skútr na dálnici fakt jako ne (i ta smazaná Integra je na hraně). Nejvíc zasekaný místa jsou na vícepruhovejch úsecích a tam se v klidu proplýtají borci s bočníma kuframa. Nepotřebuju zaujmout pole position na každejch světlech, stačí popojet dopředu tam, kde to vyloženě stojí. S Guzzinou jsem v klidu a to taky není nic úzkýho.
1 reakcí na tento příspěvek Celoroční motorka na dojíždění do práce
Tak zůstaň u značky a kup Norge..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celoroční motorka na dojíždění do práce
dva_hrnce píše: Tak zůstaň u značky a kup Norge..
Rád bych, ale mimo rozpočet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celoroční motorka na dojíždění do práce
Redguy> jedno gt je na inzerci za 109, ale z IT tuším, takže bych tam byl opatrnej..
A nebo Hondu debilku, to je taky prekapotovany a jezdí to za hovno a furt
A nebo Hondu debilku, to je taky prekapotovany a jezdí to za hovno a furt
1 reakcí na tento příspěvek Celoroční motorka na dojíždění do práce
připojím se k tématu. Jsou nějaké motohadry přes hadry? Na dojíždění do práce mě vždycky štvalo to převlíkání + sebou tahat ještě věci na převlečení a motohadry taky nejsou úplně skladné.. Když bych slevil ze svým zásad a v létě jezdi v normálním oblečení třeba s bundou, tak v zimě to moc nejde. Neví někdo o nějakých kalhotách, co by šly jednoduše přetáhnout přes klasické?
Skútry to řeší těma dekama, což na motorce moc nejde. Je mě jasné, že bezpečnost půjde dolů, ale řeším spíš teplotní komfort.
Skútry to řeší těma dekama, což na motorce moc nejde. Je mě jasné, že bezpečnost půjde dolů, ale řeším spíš teplotní komfort.
2 reakcí na tento příspěvek Celoroční motorka na dojíždění do práce
FJR i Pan European jsem koukal, ale z pohledu (nejel jsem) mi přijde, že ruce nejsou ničím krytý a s nohama taky žádná výhra, ale on to asi tvar kapotáže bude odrážet pryč, což se na fotkých těžko pozná.
Honda debilka je co?
Převlíkání je na prd, ale něco si můžu nechat v práci a něco vozit, stejně musím převážet noťas a další věci.
Honda debilka je co?
Převlíkání je na prd, ale něco si můžu nechat v práci a něco vozit, stejně musím převážet noťas a další věci.
Snazis se o neco co neexistuje. Pokud chces na tohle z nepochopitelneho duvodu motorku, tak se podivej na cem jezdi po svete policajti a podle toho vyber. Bezni a pracujici lide ale jezdi na necem jinem, protoze na zimu se da Termoscud a podobne znacky, sloni usi a je to
1 reakcí na tento příspěvek Celoroční motorka na dojíždění do práce
V úplný zimě jezdit nebudu, ale na naháči je mi nepříjemná teplota už pod dvacet, což je prakticky každý jarní a podzimní ráno, kdy pak odpo je i pěkně. Prosinec až únor pojedu autem, v zimě takový zácpy nejsou.
Pokud se budu řídit policajtama, tak ti naši maj právě RT a FJR, ne?
Mám rád velký motory, který i dole maj pěknej krouťák a rezervu výkonu, navíc 100 kilo a 190 cm, takže bych upřednostil něco nad litr objemu. Zatím to vidím na ty RT a FJR s tím, že dvouvál mám radši. Tím nechci říct, že mám vybráno a jen se snažím si tu výběr ospravedlnit, ale skútry mi prostě nic neříkají a cendura (ještě s malým objemem) taky ne - nejezdím ani lehký terén.
Naposledy editováno 17.10.2022 13:12:58
Pokud se budu řídit policajtama, tak ti naši maj právě RT a FJR, ne?
Mám rád velký motory, který i dole maj pěknej krouťák a rezervu výkonu, navíc 100 kilo a 190 cm, takže bych upřednostil něco nad litr objemu. Zatím to vidím na ty RT a FJR s tím, že dvouvál mám radši. Tím nechci říct, že mám vybráno a jen se snažím si tu výběr ospravedlnit, ale skútry mi prostě nic neříkají a cendura (ještě s malým objemem) taky ne - nejezdím ani lehký terén.
Naposledy editováno 17.10.2022 13:12:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celoroční motorka na dojíždění do práce
Redguy píše: Hoší 300 kubíkovej skútr na dálnici fakt jako ne (i ta smazaná Integra je na hraně).
Integra mě svezla 180km/h - to je na dojíždění málo, jo? Aby ti pak vydržely dost dlouho papíry a neskončil jsi ve vlaku
callowsick píše: Integra mě svezla 180km/h - to je na dojíždění málo, jo? Aby ti pak vydržely dost dlouho papíry a neskončil jsi ve vlaku
Z toho už jsem vyrost, jde o to, jestli se ve 130 ve dvou lidech po otočení heftem ještě něco pořádnýho děje nebo to jen víc řve
Možná ňákej Vultus nebo DN01 bych snesl už jen pro ten WTF efekt, ale jinak podlitr ne
Naposledy editováno 17.10.2022 13:27:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celoroční motorka na dojíždění do práce
mmks> Myslím, ze řešení je oblečení na moto jen o dvě čísla větší aby ses do toho vešel s normálnímu hadrama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celoroční motorka na dojíždění do práce
jetam> jasný, ale i když je to logické, tak to má spoustu nevýhod. Chrániče nebudou zbytečné, ale spíš už nebezpečné. Natahovat na kalhoty to nepůjde, protože by je to shrnulo až nad kolena. No a jen můj osobní problém, při mých 195cm/104kg už moc větších velikostí není :
Ale napadlo mě mrknout třeba na nějaké overal do dílny.
btw. u nás je to myslím zatím spíš rarita (jezdit i zimě na moto). Čuměl jsem v Paříži, konec listopadu, teplota +-5 st, milion motorek a skůtrů. Dostal mě borec, co valil po městě jen v obleku na BMW NineT a já klepal kosu v bundě s mikinou.
Ale napadlo mě mrknout třeba na nějaké overal do dílny.
btw. u nás je to myslím zatím spíš rarita (jezdit i zimě na moto). Čuměl jsem v Paříži, konec listopadu, teplota +-5 st, milion motorek a skůtrů. Dostal mě borec, co valil po městě jen v obleku na BMW NineT a já klepal kosu v bundě s mikinou.
1 reakcí na tento příspěvek Celoroční motorka na dojíždění do práce
teď jsem jezdil v Praze o víkendu jak bylo mokro a bylo to jak na mýdle. Jak pražský okruh, tak některé ulice klouzaly tak že jsem se málem vysekal. Připadalo mi to, jako kdyby to byl ten tichý asfalt s namletou gumou - je to možné?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Celoroční motorka na dojíždění do práce
Johny_Servis> Do chladu a na oslintané silnice to chce jiné obutí než na léto, např. Dunlop Mutant dobře funguje i kolem nuly, jen nemá rád teploty nad 20°.
neuvazoval si aj o
honda varadero so vstrekovanim
velka kapota,padaky,vyhrievanie ruk a chranice
zima neni problem
alebo
kawa gpz 1100 lacna spolahlivy motor
https://www.motorkar...wasaki-gpz-1100.html
https://www.motorkar...pz-1100-1780426.html
https://www.motorkar...pz-1100-1304464.html
honda varadero so vstrekovanim
velka kapota,padaky,vyhrievanie ruk a chranice
zima neni problem
alebo
kawa gpz 1100 lacna spolahlivy motor
https://www.motorkar...wasaki-gpz-1100.html
https://www.motorkar...pz-1100-1780426.html
https://www.motorkar...pz-1100-1304464.html
1 reakcí na tento příspěvek Celoroční motorka na dojíždění do práce
Chrániče na řídítkách pomáhají ale v zimě jsou téměř k ničemu, dokonce i když máš vyhřívané hefty. Ten studený luft se na ruku dostane a teplý heft ti vůbec nepomože, hřeje jenom pod rukou, nahoře ti ruka mrzne. Zásadní jsou sloní uši, pokud máš dobře padnoucí, které obepínají řídítko i ovladače a není v nich průvan, tak ani vyhřívané hefty nepotřebuješ. Pokud budeš mít vyhřívané hefty i sloní uši, tak můžeš i v mrazu jezdit s holýma rukama bez rukavic, což je ale problém bezpečnosti. co se týká nohou, spodní díl nemoků a je to vyřešeno. Co se týká bot, do jedné hodiny cesty mě stačily dvoje ponožky.
v zimě jsem vždycky nejhůř řešil viditelnost - plexi s pinlockem, nebo bez mělo dřív nebo později problémy s mlžením, když byla fakt zima, tak i s namrzáním, zkoušel jsem jezdit v MX helmě s brejlema, což bylo na viditelnost o něco lepší, ale zase to chtělo alespoň dvě kukly, protože do helmy fičí...
No a mrholení, déšť, nebo sněžení k tomu + dojíždění za tmy + houstnoucí doprava v příměstský oblasti, kde auta nemají moc pochopení, když na kluzký silnici potřebuješ zpomalit, abys to nezahodil...
To všechno vedlo postupně k tomu, že mi to přestalo stát za to i přesto, že moje dojížděcí vzdálenost je blbejch 12km. Problém s oblečením těla, nohou nebo rukou bylo asi to nejjednodušší.
Něco jinýho je si vyjet v sobotu kolem poledne, nebo se pustit na silnice s malým provozem, to se dá i v zimním období, ale každodenní pinožení ranní špičkou je už dost o zdraví.
no nic, jen osobní zkušenost, jelikož v mládí jsem dost zim projezdil dávám to jako offtopic
No a mrholení, déšť, nebo sněžení k tomu + dojíždění za tmy + houstnoucí doprava v příměstský oblasti, kde auta nemají moc pochopení, když na kluzký silnici potřebuješ zpomalit, abys to nezahodil...
To všechno vedlo postupně k tomu, že mi to přestalo stát za to i přesto, že moje dojížděcí vzdálenost je blbejch 12km. Problém s oblečením těla, nohou nebo rukou bylo asi to nejjednodušší.
Něco jinýho je si vyjet v sobotu kolem poledne, nebo se pustit na silnice s malým provozem, to se dá i v zimním období, ale každodenní pinožení ranní špičkou je už dost o zdraví.
no nic, jen osobní zkušenost, jelikož v mládí jsem dost zim projezdil dávám to jako offtopic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vůle BMW R 1200 RT | Trio | 7 | 18.7.2024 v 12:36 Trio |
Brzdove hadice metraz + koncovky : ... BMW R 1150 RT, KTM EXC 300 | oration | 4 | 28.6.2024 v 08:48 Amtk |
BMW R1150 RT odvzdušnení brzdy BMW R 1150 RT | frool | 7 | 3.6.2024 v 10:55 JMan |
Servis BMW R 1200 RT | Vlastík.2882 | 7 | 25.3.2024 v 19:37 Dr.fík |
snímač tlaku pneumatiky BMW R 1200 RT | pete47 | 1 | 18.1.2024 v 11:29 TomasNBK |