Téma: kolik má dobíjet na volnoběh
29.7.2022 v 18:10
nechal jsem vyservisovat motorku,ZX10r 2008 ...nasazen nový regulátor...a nový stator...motorka dobíjí na volnoběh jen 12.0V, po přidání plynu roste na 13-13,5V...je to OK? myslím, že ne.....dřív dobíjela 14V....plus bliká červeně FI kontrolka stále....zkusil jsem odpojit baterku několikrat a počkat ale FI pořád bliká...co mám dělat?
12V není dobíjení nabitá baterka ma podle stavu 12,6-12,8V? (Uz nevim presne, uz jedu příliš dlouho jen lithiovy) takze bud mas mrtvou baterku a nabíjení neni schopne je dobít (mereni se ma provádět s nabitou baterkou v OK stavu)
Taky jestli mas ok multimetr…
Chybu to chce zjistit jaka tam je a opravit.
Taky jestli mas ok multimetr…
Chybu to chce zjistit jaka tam je a opravit.
ach jooo....motor běží na volnoběh se zapnutými světly, měřím na baterii....ukazuje to 11.9..12.00....baterka by měla být OK....a motorka ji má nabíjet přeci....regulátor a stator vyměněn, problem stale přítomen.....motorka nastartuje vpohodě...jen dřív na volnoběh dobíjela 14V a ted jen 12V....zdá se mi to divné, a hlavně bliká FI červeně, což je kontrolka pro více chyb v elektronice či kde...
2 reakcí na tento příspěvek kolik má dobíjet na volnoběh
a jak tu chybu zobrazit??? na display to nejde...od statoru vede konektor do regulátoru, tam není co zkoumat...vše zapojeno....
Italy777 píše: a jak tu chybu zobrazit??? na display to nejde...od statoru vede konektor do regulátoru, tam není co zkoumat...vše zapojeno....
obvykle se propojuji piny v diagnostickem konektoru a ukaze to chybu na displayi… no a nebo musis nekam kde maji diag.
Kazdopadne to nabiji malo, nebo spis nenabiji, neco je spatne… je potreba to promerit.
Minimalne nekdo tu motorku rozebiral, takze mohl nezapojit nejaky senzor…
Naposledy editováno 29.07.2022 19:35:05
Baterkou to může být. Taky jsem dlouho řešil proč mi každý rok odchází baterka a nakonec to byl regulátor ale i po výměně reglu byla ta baterka už tak odpálená , že se nedokázala nabíjet. Ikdyž mi po nabití nabíječkou ukázala 12,6. Pokud máš novou elektriku a starou baterku, tak se může tvářit ok, ale nejspíš bude po smrti.
podařilo se mi zobrazit chybu: air valve switch-ten byl rozpojen zapojil jsem a pak naskočila druhá chyba oxygen sensor-ten byl zapojen, tak jsem ho rozpojil profouk la zapojil a ejhle červené blikající oko FI zmyzelo....jaká je funkce toho vzduchoveho válce přepínače? moto ted dobíjí hned po nastartování na volnoběh 12,3 a po přidání plynu mírném a poklesu drží na volnoběh 12,5-12,6...od 2000 otáček dobíjí 13,5-14V...takže asi OK ne? až přestane pršet, pojedu na testovací jízdu....děkuji všem
me 04 nabiji 14+ furt, volnobeh ci otacky, mas tam problem na tisic procent v dobijeni ci baterii, zkusil bych novou baterii nejprve (nejlepe LiFePo4, jina ti chcipne do 2 let), pak to musi delat co pisu a jestli ne tak udelali blbe dobijeni a reklamoval bych
1 reakcí na tento příspěvek kolik má dobíjet na volnoběh
čau, problém graduje...za studena to ukazovalo s mírným přidání plynu 13-14 V ale po cca 30-60 sekundách jak se moto prohřálo, tak to ukazuje jen 12.0 V na volnoběh a ve všech otáčkách....baterka měla po poslední projíždce 3V...nyní dobita a 12,7V...na tu baterku to nastartuje vpohodě...žádná chyba jinak nesvítí, kontakty zapojeny k regulátoru atd...mám koupit novou baterii nebo to není baterií? stáří baterie cca 4 roky
Italy777> evidentne to po zahrati nedobiji ... neverim, ze to je baterii, ale spravnej postup je merit se 100% ok baterii.
mel jsi rovnou zmerit jestli dava napeti altik (AC - pred reglerem) - tim bys dokazal dost mozna urcit, jestli je KO altik nebo regler.
mel jsi rovnou zmerit jestli dava napeti altik (AC - pred reglerem) - tim bys dokazal dost mozna urcit, jestli je KO altik nebo regler.
tak jsem zmeril tri kabely v konektoru z alternatoru za chodu a ukazuje to nula...ze by zase odesel stator altiku? ted nedobiji ani za studena ani za tepla...stator jsem daval v lete novy,najeto max 500km od te doby...
Naposledy editováno 22.10.2022 10:56:59
Naposledy editováno 22.10.2022 10:56:59
2 reakcí na tento příspěvek kolik má dobíjet na volnoběh
tak jsem namontoval nový vnitřek altíku a nedobíjí...přímo na konektoru 0 A...po zapojení přes regulátor naměřeno na baterii 11,98V....co mám dělat? měřeno multimetrem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja | ab | 21 | 13.10.2024 v 10:25 combust |
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | ..Roko.. | 58 | 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK |
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja | Edye | 0 | 24.9.2024 v 15:43 Edye |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |