globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Boční kufry

28.8.2022 v 10:00
Zdarec motorkáři, zvažuji na příští sezónu si opatřit hliníkové boční kufry na svého Stromka 650 od naší české firmy Big Husky EVO 3 nebo EVO 4 a chtěl jsem se zeptat je-li tady někdo kdo je má a jak je s nimi spokojený. Díky

28.8.2022 v 19:01 | Nahoru | #1
Měl jsem tu čest s bočními kufry na výlet bezmála 30 000 km australskou cestou necestou a bez jediného problému. Upřímně si myslím, že aktuálně v CZ neexistuje lepší tuzemská alternativa. Tady chybu neuděláš.

Jen doplním, že šlo o EVO4

Naposledy editováno 28.08.2022 19:02:37

28.8.2022 v 19:11 | Nahoru | #2
JwKS_Pavel> Díky, chtěl jsem se zeptat, jestli se vyplatí do nich kupovat tašky. V testu jsem četl, že ten hliník po čase špiní.

28.8.2022 v 19:18 | Nahoru | #3
Špiní. Dá se nechat vylepit fólií. Vnitřní taška zmenšuje využitelný objem, ale je praktická. Já jedu homelesáckej systém igelitek, takže buď si odnesu celý kufry anebo jen to, co potřebuju. Takže jsem ti moc nepomohl, je to věc priorit jako všecko v životě.

28.8.2022 v 20:52 | Nahoru | #4
Měl jsem Evo 3 stredni velikost a docela spokojenost.
Místo tašek jsem používal střední modrou tašku z ikea.

28.8.2022 v 21:19 | Nahoru | #5
JwKS_Pavel> pomohl, díky

28.8.2022 v 23:54 | Nahoru | #6
Neměl jsem boční, ale top od Big Husky. Problém byl, že se montoval napevno. Nešel snadno sundat. Prodal jsem ho. Pro mě velmi nepraktický. Můj názor je ten, že pokud kufry neplánuješ sundávat, neuděláš chybu. Kufry jsou opravdu kvalitní. Pokud je ale chceš sundávat, vyber něco sofistikovanějšího. Kamarád má podobný systém s puky a přestal parkovat v dílně, protože sundávání je prostě vopruz. Chce to systém na jedno cvaknutí.
Další věc je, kolik chceš mít klíčů od motorky. Například zámek od kufrů Kappa snadno předěláš na origo klíč BMW. Big Husky jsou se zámky, který předělat nelze.

Ápropos, vylepit proti špinění se to dá pěnovou gumou. Např,: https://www.stoklas...mmi-20x30-cm-x130751

Naposledy editováno 28.08.2022 23:58:10

29.8.2022 v 10:10 | Nahoru | #7
No já si u bighusky asi před 3 lety objednal kufry na afriku a po 6 týdnech jsem zjistil že výrobce na to ani nehrábnul.....komunikace vázla a z emailů jsem pochopil že čeká na nějaké polotovary....nevím co tím myslel , polotovarem bude zřejmě nějaký holý základ kufru, ten mu zřejmě dodává někdo jiný....takže se to zřejmě vyrábí někde jinde a tady se to nazdobí a nastrojí.........vše jsem vystornoval, obrátil jsem se na Milana Hejtmánka ( alu milánek ) a ten mi kufry na míru včetně kufru s výřezem na výfuk vyrobil cca v řádu 10 dnů....držáky kufrů nevyrábí, pouze plotny k držákům (givi trekker), než jsem objednal a namontoval držáky, dorazily poštou krabice s kufry...cena přijatelná. kvalita dobrá, jsem spokojen.....a komunikace s panem Hejtmánkem je také v pořádku...co se domluvilo to platilo....včetně termínů....

Naposledy editováno 29.08.2022 16:19:45

30.8.2022 v 10:52 | Nahoru | #8
CRF1000> ta komunikace ze strany Big Husky byl důvod, proč jsem do nich nešel.

Původně jsem chtěl kufry od Ramblera, ale asi ukončil výrobu, Marselus zas nenabízel řešení s výřezem, tak jak jsem to chtěl. Pak jsem po dlouhým hledání narazil na Kibex a bylo to přesně to co jsem hledal.
Dno a dekl vařený, tělo nýtovaný, což jsem né úplně chtěl, ale dává tam sedlářský podložky, tak nýty prakticky nelezou. Kufry jsou v barvě (i zevnitř) bez příplatků. Montáž byla na puky, ale lze sundat bez nářadí (to mám já), nebo na systém Givi/Kappa. Teď nově nabízí i montáž na trubkové nosiče zvenku na klíč a vypadá velice dobře.
Za mě se rozhodně řádí k top výrobcům kufrů.
Kibex

Naposledy editováno 30.08.2022 10:53:04

30.8.2022 v 11:19 | Nahoru | #9
Pridavam se z velice kladnym hodnocenim na Alu Milanek,aniz bych chtel hanet Big Husky. Chran buh! Urcite taky dobra firma,ale neprisel jsem s ni do styku.
Alu Milanek skvela komunikace a vysel me vstric opravdu na maximum,kdy jsem potreboval topcase na dovolenou a i kdyz mel naslapane terminy,tak me to stihl udelat. Opravdu obetavec a vstricny chlap!! Takze muzu doporucit!
Kufry jsem si nechal vylepit podlaharem,ktery tam dal tenky koberec. Jednou se me totiz stalo v Rumunsku,ze se me o nytek prodrela PETka s vodou a 1,5l vyteklo do kufru. Od te doby vsechny kufry necham zevnitr vylepit kobercem.

30.8.2022 v 20:22 | Nahoru | #10
Kibex a Alu Milánek, tady chybu neuděláš Jak bylo psáno výše - Big Husky mizerná komunikace. Ovšem pozor, Kibex není plátcem DPH, tak nelze odpočet.

31.8.2022 v 18:13 | Nahoru | #11
Já kupoval boční kufry Big Husky i s nosiči na 790 adventure, letos na jaře. Dodání během čtrnácti dnu.Komunikace bez problému.Ještě jsme řešily puky na uchycení,poslany detaily puku na WhatsApp.
Za mě kvalita kufru a nosiču v pořádku
Dodání a komunikace v pořádku.
Já bych doporučil.
Asi bych zapracoval na uchycení kufru. Za mě ty puky jsou nic moc. Já si asi přs zimu uchycení předělám.