globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Alpy v září

22.8.2022 v 21:32
Ahoj, plánuji vyjet do Alp v září. Kdo by se chtěl přidat? Zatím mám dle nějaké chytré knížky naplánovanou tuto trasu.

23.8.2022 v 09:08 | Nahoru | #1

23.8.2022 v 14:38 | Nahoru | #2

KubaLC8 píše: Nevím na jak dlouho to máš naplánovaný ale teda trasa nic moc. Najdi si Seikosovu mapu pass v alpách a udělej nějakej okruh

souhlas, tady passa od seikose souhrnne i s popisem, urcite to naplanujes lepe, jsou tam krasny silnice
www.motorkari.cz/tema/

23.8.2022 v 15:18 | Nahoru | #3

Naposledy editováno 23.08.2022 15:18:36

23.8.2022 v 16:27 | Nahoru | #5

Animals21 píše: Určitě to víš, ale byl jsem tam v tu dobu 3x a z toho jednou chcalo, jednou chcalo jak svině a jednou to byl absolutně brutální slejvák a tím nemyslím přeháňky. Tak snad ti to klapne lépe.

já zase byl v alpách 4x co roka ani jendou nechcalo

23.8.2022 v 20:17 | Nahoru | #6

23.8.2022 v 20:43 | Nahoru | #7
A na Maltakraftwerk se večer neplatí.........jen nevím od kolika hodin. Byl jsem tam někdy k večeru a měl průjezd okolo závory grátis . Byl jsem tam jednou i v květnu, ale to zase byl zavřený tunel........sice jsem jej při cestě tam objel z levé strany starým tunelem, ale stejně jsem si to netroufl pokračovat dál, protože tam pořád jezdili správci elektrárny ve služebních autech..........bylo ale krásné počasí, tak jsem se tam u toho starého tunelu povaloval v trávě a slunil . Dalo se tam sejít i dolů k řece - jen tam byly všude nápisy, aby si člověk dal pozor, že se může pohybovat hladina - podle toho, jak nahoře odpouští - takže tam byl zákaz koupání..........což mě opravdu v květnu moc nevadilo
U města Werfen - je tam soutěska, ale ta mě nepřišla nějak moc zajímavá - nicméně je nad hradem ledová jeskyně a nejprudší lanovka v Rakousku. Eisriesenwelt. To opravdu stojí za to vidět............jen je to na půl dne a dost schodů jen při procházení jeskyně. Kdyby jsi tam šel, tak klidně projdi zkratkou přes Erikastollen - kdyby jsi šel okolo, tak o nic moc nepřijdeš. To budeš mít ale až na cestě od parkoviště nahoru k jeskyni. Je tam toho všede milion věcí ke shlédnutí - solné doly a jízda po klouzačce, keltská vesnice i s prohlídkou (vše v češtině přes chytrý tel.) - Hallstatt - jedna z nejhezčích vesnic, Bad Ischl - zámek kde pobýval Franta Pepík se svou Sisi...........a to by jsi se motal jen okolo Salzburgu.............tak ať svítí a nepadá. To jsou potom ty Alpy překrásné.

Naposledy editováno 23.08.2022 21:11:11

23.8.2022 v 22:30 | Nahoru | #8

KubaLC8 píše: Pokud čas dovolí, jedu v září toto

Přesně jak píše Brůča, opačně je to lepší

24.8.2022 v 13:11 | Nahoru | #9

Brůča. píše: Jo a v Umhausenu odboč a zajeď se podívat na vodopády. Je to kousíček a ani to není velké zdržení. Stuibenfall. A kdyby byla chvilka na Stelviu, tak si projeď Umbrallpass - klidně tam a zpět. Je už pod asfaltem - já ho jel ještě v dobách, kdy byl šotolinový - a je to sice pomalé, ale také pěkné. Ona není rychlá ani Gavia. Slušně se svezeš na Stelviu ale pouze od západu na východ..........z východu na západ (tak jak to máš v plánu) tam budeš mít hodně zatáček "kolem nohy" a i méně vhodných úseků na bezpečné předjetí cyklistů - ti budou bohužel všude. A passo Stalle je pod semaforama. Z Rakouska dolů vždy v celou a otevřeno 15min, z Itálie nahoru v půl, a také otevřeno 15min. Dole v Itálii se čeká blbě - je to v lesíku a není moc kam jít...........v Rakousku je to lepší - je tam jezero a nebo hospoda u čarodějnice (Hexenschenke).

no passo stalle je hlavne pod 20m sesuvu a je zavreny ... urcite to odstranuji, ale zjistil bych si aktualni stav

24.8.2022 v 13:26 | Nahoru | #10

KubaLC8 píše: Pokud čas dovolí, jedu v září toto

podel trasy jsou jeste 2 krasny passa a to Stoderzinken Alpenstrasse (tady je na upati kopce obrovske lancentrum a z kopce dolu pak vede dlouhatanska ziplajna, ale i ta cesta nahoru je pekna) a Solker pass (klasika)

24.8.2022 v 15:22 | Nahoru | #11
xylem> Dobré info - já už tudy nejezdím - jedu rovnou na Lienz, a tam se rozhoduji zda vlevo Julské Alpy, nebo vpravo Dolomity. Já byl letos na severu, ale přes Alpy se budu přesouvat v září také - pojedu někam k Mentonu..........tam se mě líbí. Bába se ještě v září vykoupe v moři, a já si zajezdím na RZ rallye Monte Carlo......takže budeme spokojení oba

A to asi pojedu stejně jinudy........asi Švýcarskem na Itálii. Občas to bývá v tomto období loterie.........před cca pěti lety jsem čekal u Mořice až povolí na silnici námraza. Na motorce to nešlo.....a to jsem se den před tím koupal v Comu

24.8.2022 v 16:17 | Nahoru | #12

Brůča. píše: Trasa pěkná, ale po zkušenostech bych asi otočil směr. Alespoň mě by se to jelo tak lépe. Pokud bych chtěl svezení na motorce - pokud chceš focení, tak to by bylo asi cajk. Já už se ale raději svezu, než abych furt někde stál a fotil.............tak to ber jako informaci, není to dogma.

já to jel minulý rok, mě to vyhovuje, jen na tu Maltu jsem nedojel

24.8.2022 v 16:21 | Nahoru | #13

foxdive píše: Přesně jak píše Brůča, opačně je to lepší

A v čem?

Alpy v září

24.8.2022 v 20:30 | Nahoru | #14
Jízdne mě to přijde lepší a i na pohled

24.8.2022 v 21:12 | Nahoru | #15

KubaLC8 píše: já to jel minulý rok, mě to vyhovuje, jen na tu Maltu jsem nedojel

Tak právě proto, že už jsi to jednou jel. Každá cesta je úplně jiná jak pocitově, tak i okolím. Nikdy bych nevěřil, že jsem se nikdy nevšimnul věcí okolo cesty, když jsem jezdil jen jedním směrem. Když projedeš známou cestu, kterou jezdíš jen jednosměrně, opačně, budeš si myslet, že jsi tamtudy nikdy nejel. A pokaždé budeš mít z té samé trasy jiný pocit. A já prostě měl lepší pocit jako řidič motorky z obráceného směru..........a asi ne sám. To ale vůbec nehraje žádnou roli. Krásná místa uvidíš na obě strany......jen se prostě na jednu stranu jede lépe, a na druhou hůře - to je prostě holý a neoddiskutovatelný fakt. Tak jsme jen chtěli sdělit, že v obráceném gardu se to alespoň nám jelo lépe. Rozhodnout se budeš muset sám - nikdo to za tebe neodřídí a osobní zkušenosti jsou nepřenositelné. Tak ať se líbí.