1 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
On by to asi dal, ale kvůli individuálnímu dovozci se asi nebude namáhat jako u zpřáteleného bazarníka. Takže i tam by se dala hledat cesta, nechat to dovézt někoho, kdo v tom umí chodit.
3 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Bougee píše: Diky moc za rady. Asi to tak udelam. A jinak receno, v nemecku je mozne udelat s motorkou vic veci nez v cesku?
To snad všude na světě, to samé auta. Jen tady vadí i led žárovka v couvacim světle..
2 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
1 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Sigma dokonce dělala počítač, co uměl až 300km/h, právě pro moto.
Edit: Assasin o minutu přede mnou
Naposledy editováno 31.07.2022 21:41:20
Je nutné odlišit dvě věci:
- změny a úpravy motocyklu, které EU a SRN / také ČR/ legislativu plní.....ty lze převzít z německého TP....jako příkald uvádím jiné ráfky a pneu, prošlo to nemeckou technickou zkušebnou, úřad to schválil a zapsal do TP...ničemu to neodporuje...
-změny a úpravy, které neplní požadavky EU / ČR legislativy , ty neprojdou.
Vzhledem k tomu že jde o starou japonskou mrdku která má ještě výrobní číslo a nebyla schvalována podle EU legisaltivy, protože je stará, vztahují se na její případné úpravy / přestavbu/ požadvky z doby před 30 lety....
Takže bych se tech zmen a úprav moc nebál, v krajním případě to mužeš uvést do původního stavu.
Naposledy editováno 31.07.2022 22:20:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Beztak vsichni davaji na lepsi stavby motogadget. Na MX na motardech neni budik moc potreba, stejne to nema znacky, ja treba mel na MX na motardech AIM solo2 DL
1 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
Btw mě spíš trkla na ty zelený obludě ta malá SPZ - nebo je motorka tak obří? To nevypadá na legální značku dle české legislativy.
EDIT: Teď jsem si teprve všiml ceny. 200 papírů . Omg, to snad ne. Ani zadarmo bych to nechtěl. Tak to je ještě větší WOW než ta značka.
Naposledy editováno 01.08.2022 09:03:57
1 reakcí na tento příspěvek Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupe unikatu v nemecku a nasledne prihlaseni v CR
dva_hrnce píše: dewwil> ty plné přední kotouče byly na Bandasce k lepšímu nebo k horšímu?
Jako nepoznal jsem zas tak rozdíl mezi plnými a děrovanými za sucha, za mokra byly lepší děrovaný, ta voda šla rychlejš pryč oproti třem drážkám z každý strany na těch plnejch... Jinak za sucha možná brzdily líp ty plný, ale je to jen můj pocit... Třeba Beringer a i PFM si furt drzej ve výrobě drážkovaný kotouče, které převažují nad děrovanými co dělají taky.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nejede do 4000 otáček Yamaha FZR 1000 | hauerj | 7 | 16.6.2022 v 21:31 hauerj |
Protékající benzín Yamaha FZR 1000 | mirek-x | 7 | 3.7.2021 v 17:32 AttilaSlovakia |
Koupim Karburatory Yamaha FZR 1000 1991 Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 7 | 15.5.2021 v 07:23 PajdaXJR |
Jede na 3 válce Yamaha FZR 1000 | MikyxC | 13 | 1.5.2021 v 21:32 Mufiozo |
Yamaha FZR1000 exup 1991 výběr pneu Yamaha FZR 1000 | Chozac | 10 | 15.2.2020 v 09:16 Chozac |