1 reakcí na tento příspěvek Identifikace Akrapoviče KTM SMT
Na těch 10koni přišels jak?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT
foxdive píše: Zdarec jak svina úpravou tlumivky to nebude
Na těch 10koni přišels jak?
Že to jde na 3 na prdel plynem, s tlumivkama sotva na 2.
Ty tlumivky jsou dost postelovany
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT
KubaLC8 píše: Že to jde na 3 na prdel plynem, s tlumivkama sotva na 2.
Ty tlumivky jsou dost postelovany
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT
KubaLC8 píše: Že to jde na 3 na prdel plynem, s tlumivkama sotva na 2.
Ty tlumivky jsou dost postelovany
selkie píše: to ale sedíš na plotně, ne.? :)) já mám problém ji dostat na zadní, když mám plnou nádrž...ale to bude nejspíš rukama
Normálně v poloze pilota. A to mám v předu 17Z kolečko, byla tam 16ka, ale šel jsem na standard
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT
foxdive píše: podle mě normální stav,ty tlumivky má teď víc otevřené, origo budou ještě min průchozí
Ne né, tady je dost amatérsky zaslepená ta tlumivka
Originál asi bude průchozí s 8 dírama na bocích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT
KubaLC8 píše: Ne né, tady je dost amatérsky zaslepená ta tlumivka
Originál asi bude průchozí s 8 dírama na bocích
Naposledy editováno 19.07.2022 19:52:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT
Ariete píše: KubaLC8> Průchozí dBkiller není killer a nemusí tam být vůbec. Možná je malý prostor mezi tím dBkillerem a zbytkem tlumiče a pak by stálo za úvahu průměr toho dBkilleru zmenšit.
Má to jsi přišel jak? Hromada DB killeru je pruchozich jen na bázi zúžení výstupu
1 reakcí na tento příspěvek Identifikace Akrapoviče KTM SMT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT
Problém jsou nízké frekvence - do nějakých 200-250Hz je absorbční tlumič téměř neúčinný a útlum expanzí v malém objemu tlumiče taky není velký. Ta přepážka je jediná záchrana, která má na ty nízké frekvence vliv.
1 reakcí na tento příspěvek Identifikace Akrapoviče KTM SMT
1 reakcí na tento příspěvek Identifikace Akrapoviče KTM SMT
Ariete píše: KubaLC8> Aby to byl killer, musí mít tu přepážku. Bez ní to není ono. Nějaký útlum díky škrcení tam je, ale málo.
Problém jsou nízké frekvence - do nějakých 200-250Hz je absorbční tlumič téměř neúčinný a útlum expanzí v malém objemu tlumiče taky není velký. Ta přepážka je jediná záchrana, která má na ty nízké frekvence vliv.
Nemusí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT
Ariete píše: KubaLC8> Aby to byl killer, musí mít tu přepážku. Bez ní to není ono. Nějaký útlum díky škrcení tam je, ale málo.
Problém jsou nízké frekvence - do nějakých 200-250Hz je absorbční tlumič téměř neúčinný a útlum expanzí v malém objemu tlumiče taky není velký. Ta přepážka je jediná záchrana, která má na ty nízké frekvence vliv.
Aby to byl killer musí utisit výfuk. A jde to i bez přepážky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Identifikace Akrapoviče KTM SMT
Ariete píše: foxdive> Ještě bys mohl dodat o jakou motorku se jedná, s jakými hlukovými emisemi je homologovaná a s jakými čísly to nechal schválit Akrap.
měl jsem to same na 1290 A-R s vejfuckem remus
ten DB killer "nejde" vyndat, protoze tam je nabodovanej svar, takze otazka minuty s minimbruskou
KubaLC8 píše: měl jsem to same na 1290 A-R s vejfuckem remus
ten DB killer "nejde" vyndat, protoze tam je nabodovanej svar, takze otazka minuty s minimbruskou
Tohle asi není ze stejného typu, ale lišit se to moc nebude:
Nechci, aby diskuse přešla do nějakých ohavností, každý může mít názor, co je a co už není dB killer. V tomto případě dochází k útlumu na kapku jiném principu, než u těch špuntů z úvodu. Koncovka - trubka nějaké délky a průřezu - zasunutá do objemu absobčního tlumiče vytváří rezonátor. Když jsou ty trubky dvě, každá jiné délky nebo s jiným průměrem, každá vytváří rezonátor s jinou vlastní frekvencí. Na výstupu z výfuku se tlakové (zvukové) vlny z obou koncovek ovlivňují a díky interferenci se utlumí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 990 SMT zkušenosti z provozu KTM 990 SMT | Vesi350 | 20 | 26.6.2024 v 20:22 Koudy01 |
SAS KTM 990 SM | selkie | 7 | 15.6.2024 v 12:10 ZdendaZB |
Vadný imobilizér KTM 990 SM R | kawar125 | 7 | 19.4.2024 v 08:40 kawar125 |
Ktm 990 smt KTM 990 SM-T | pavoukczech | 22 | 25.8.2023 v 11:32 jara. |
Stojan pro KTM 990 SM R KTM 990 SM R | RED-MAN | 3 | 9.7.2023 v 22:19 RED-MAN |