Motorku bych rád využíval jak denně třeba do práce, nebo na vyblbnutí na okreskách, tak k cestám sám nebo ve dvou na delší štreky s bagáží a komfortem proti větru a pohodlím pro prdel a tak všeobecně. Podotýkám měřím 182cm a momentálně blbnu na SV650n (výraz blbnu je adekvátní, bo to je asi jediná věc na kterou je nahaté SV bezchybné-nechápat zle, je skvělá, nicméně nepohodlná ..).tak teď do mě. hlavní věci co vidím co má která navrch oproti druhé jsou motor(vstrom) vs pletené enduro kola(honda) tak prosím o rady zkušenosti atd. otevřeně se bojím, abych z TA nebyl zklamán co se motoru týče, chci motorku na delší dobu...
Ovladatelnost je podobná, oba zatáčí lehce a ochotně. Vstrom má ale podvozek dimenzovanej na litrovej motor takže se jeví jako stabilnější a jistější i ve větších rychlostech.
Motor je u transalpa trochu výraznější kolem 2-3 tisíc. V-strom je do +-4 tisíc takovej vlažnější ale pak táhne úplně skvěle do omezovače. TA spíš vadne.
Ochrana větru je ovšem u V-stromu ultimátní! Nastavitelný vysoký široký plexi je hodně funkční. U TA bys musel zainvestovat, jinak origo posílá vzduch nekompromisně pod helmu. Měřím 170cm.
Sedlo je u Vstroma trochu tužší. Pro spolujezdce má náznak "brzdy na blážu", budíky mají obě všechny (rychlo, otáčko, palivoměr...)
Transalp: Srdeční záležitost. Kvůli němu jsem do motorek šel, i když jezdím na tom, na čem jezdím.
V-Strom: Rozum. Jak jsi psal, delší cesty s bagáží ve dvou. Má přeci jen víc výkonu. A i když i 37kW mé ER-5ky stačí, občas se výkon hodí. To už začínám zjišťovat i já a to nejsem žádná horká hlava a střelec.
V dnešní době už se můj výběr ubíhá jiným směrem. Očekávám, zkušenosti z nového báwa i nového Transalpu.
Ale tyhle dvě furt zůstávají jako záloha...
No mít dostatek lováků ta ´k jdu do báwa 800gs ale jde o 100-115K zhruba tak že ročníky 03-05 +/-.jsem víc nakloněn vstromu bo je to skoro sv halvně motorově tonebude takový propad ale mám bobky z toho že zdvihy a kola sou spíš na cestu než semtam i na šotolinku, ale fakt vede ten stromek
V-Strom dobrá cena, možnost vzít s ABS. Super malá spotřeba. Bohužel na jeho rozměry pneu nedělá Mitas gumy, tak to musíš obout alternativně. Pokud tedy nechceš valit prachy do drahých pneu. Na Stromu jsem nejel, ale mě připadá jako hodně zajímavý stroj. Obzvláš´t když se nový s ABS objevuje za 170tkč
Tot asi vše,s tímhle ti totiž nikdo jen tak nepradí.
Každý má sám pro sebe svého favorita a podle toho posuzuje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |