Jezdil jsem do Sušice, ale je to celkem z ruky a jako živnostník s malýma dětma mám problém si urvat jeden den. Navíc posledně jsem tam měl termín a jel jsem za lehkého deště. Mám najeto jen něco kolem 4000 a loni jsem se vůbec nesvezl.
Děkuji všem ochotným poradit!
Naposledy editováno 02.05.2022 21:07:07
Jinak mám 2014 a pořád V7. Model 2013 měl stříbrné boční kaslíky a V7II byla stejná barva jako moje, ale II měla už tuším trochu jiný motor a hlavně ABS. To já nemám.
https://guzzitek.org/gb/ma_us_uk/750/V7Racer_062012_Atelier(GB).pdf
Tabulka pravidelných servisních úkonů je na straně 39
Doporučené oleje jsou na straně 34. Oleje většinou beru z Autodíly Pema. Mají tam toho celkem dost a skladem a většinou za rozumné ceny.
Olejový filtr třeba zde: https://www.2hmoto....SEAQYASABEgJqOfD_BwE
Vzduchový filtr zde: https://www.2hmoto....IEAQYASABEgJRTPD_BwE
Naposledy editováno 03.05.2022 15:34:31
Na guzziny už objednávám díly způsobem, kdy přesně opíšeš číslo katalogového dílu a pošleš emila do Mototrendu nebo do Sušice. Pošlou cenu, odsouhlasíš a jede to. Na partsdepotu bacha na zaměněný schémata u jednotlivých ročníků. Neříkám, že je to u V7, ale u stelvia si myslím, že jsem na to narazil. Ani nepiš ročník a model, ale opravdu si najdi číslo dílu sám.
Třeba těsnění na V7 pod ventildekle jsou u mýho modelu V7 II ve variantě se stejným rozměrem buď papír nebo plech. Takže je třeba přesně říct, co chceš.
Jinak servis V7 o ničem, ventily, svíce, vzducháč, olej motor, kardan a pro převodovku mám 50 tis, km, ale stejně po 20 vyměním. U mého modelu není na převodovku systém jak změřit množství, prostě se nalije 0,5l.
Chce to manuál opravdu přečíst, ale nic složitýho.
1 reakcí na tento příspěvek Moto Guzzi V7 racer 2014 - domácí servis
Já najedu za rok pár km, takže oleje budu měnit každé 2 roky což může být třeba jen po 1000km. Svíčky a vzduchový filtr nechám na kiliometrový nájezd nebo jednou za čas, to mě nezrujnuje. Ventily také nebudu dělat po každé výměně tedy třeba 1000 km, ale nechám to dle tabulky po 7500. Brzdové a palivové hadice po 4 letech to by mne tedy nenapadlo, to už jsem 4 roky ve skluzu
Jen ještě hloupý dotaz. Final drive oil je předpokládám kardan.
LuckyGhost píše: Jen ještě hloupý dotaz. Final drive oil je předpokládám kardan.
Ano i ne
Ono tomu říkáme blbě... Kardan aneb Kardanova hřídel je kloubová hřídel, která spojuje převodovku (Gearbox) a koncový převod (Final drive). V hřídeli je jen vazelína. Olej je v převodovce a koncovém převodu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kolik V mají nové AGM akumulátory a... [1, 2] Moto Guzzi V7 Racer | LuckyGhost | 32 | 27.2.2023 v 07:42 mito7 |
Chod motoru u MG V7 Moto Guzzi V7 Racer | LuckyGhost | 26 | 2.9.2022 v 11:49 killabees |
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... | Mates019 | 14 | 5.6.2022 v 22:09 MarioV2 |
Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Café, Moto Guzz... | matesxxx | 0 | 26.2.2020 v 11:00 chibi88 |
Moto Guzzi V7 cuká - vyřešeno Moto Guzzi V7 Racer | john-mcclane | 20 | 13.8.2018 v 19:39 dva_hrnce |