Dobrý den, mám Jawa pionýr 20 z roku 1976. Měnil jsem píst, válec a indukční cívku 8V. Pionýr mi po výměně těchto věcí jezdil chvíli ujel jsem asi 3km(nevytáčel jsem ho, jel jsem v klidu pomalu po rovince) a najednou se za jízdy začal cukat a chcípnul. Karburátor, výfuk jsem vyčistil. Vyměnil jsem asi 10 svíček N14 i N15 jsem zkoušel. Odtrh jsem měl 0,45 pak jsem i ho zkoušel zmenšit i zvětšit a stejně to nic nedělalo. Vždy když ho roztlačím tak chytne a hned chcípne. Samozřejmě dávám víc oleje do benzínu. Na indukční cívce 8V mám vývody 1 a 15 a pak vývod na fajfku ke svíčce. Na 1. vývod má jít z cívky a další 2. vývod jde na kostru. Zkoušel jsem to i přehodit, protože někde na internetu píší, že na vývodu 1 má být kostra a na 15 zase jde kabel z cívky a i opačně to píší někde, obojí jsem zkusil a nic. Nevím si už rady. Děkuji za odpovědi.