Jake jsou vyhody a nevyhody,jak je to s hmotnosti ramu.
Pokud nekdo zkoumal treba zda jit do starsi motorky s ocelovym ramem nebo novejsi s hlinikovym.
Jde me o prestavbu takze je to opravdu cilena otazka hlavne asi na hmotnost,pevnost.
Jasne ocel svarim doma ale musim dat pak komaxit
Hlinik zas nic nepotrebuje ale......
Milagros píše: Njn ale samotnej ram je me k nicemu.
Spis cele moto bez motoru,elektriky,vyfuku,chladicu a karbecu.
Protoze kdybych to skladal z dilu tak se nedoplatim a vubec by nemelo smysl neco stavet.
proto sem se ptal na tu blatu, protoze jsou mensi, jsou relativne progresivni, a videl bych v tom urcite potencial (samozrejme nevim zda by o to stali, to uz je na nem a na nich..)
1 reakcí na tento příspěvek Hlinikovy ram vs ocelovy ram
Nestoji to skoro nic a je to super na fyzicku a ovladani motorky.
A jezdim kazdej vikend i ted.....mam v pneu vruty takze vyjedu vsechno
1 reakcí na tento příspěvek Hlinikovy ram vs ocelovy ram
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlinikovy ram vs ocelovy ram
Naposledy editováno 28.01.2022 21:44:14
Trakce super,je to potreba protoze zapadli ulaby jsou zmrzli dlouho.....a lesni cesty taky....obcas hrabes na kamenech atd.....liraji od toho i pekny jiskry ?
Milagros> pekne, asi uz vim, co budu delat pristi zimu. Na ty BLDC motory jsem uz na Aliexpresu parkrat koukal, ale vzdycky mi to prislo jako cinska pohadka - to vypraveni o dvoj az trojnasobnem pretizeni 5kW motoru. Asi to budu muset zkusit. Jakou tam mas baterku na ty 2 hodiny endura?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlinikovy ram vs ocelovy ram
Gazda4 píše: Milagros> Jak dlouho si to pneu "vyráběl"???
Ćau, nenapísal ti ako to vyrábal, teda tie pneu. Podľa mojej mienky a podľa teórie, kde som to jazdenie vyčítal, tak mu tie hroty trčia veľmi z tých pneu. Teória a aj moja prax hovorí, že tie hroty majú trčať max 3 mm. Lebo ako to nafotil tak mu to trčí veľmi . Teória a aj moja prax, jazdil som s hrotmi asi 5 sezón hovorí, že pneu sa prehrabe k tvrdému podkladu potom zaberie v zamrznutom podloží. Pohneš sa a a pri rýchlosti cca 50 km/hod zaberie už v snehu drapák. Nechcem nikoho uraziť , ale na takých vyčnievajúcich šrúboch neprejde ani 1 km po asfalte. No zas americký vedci tvrdia , že čmeliak nemôže lietať a on lieta, lebo o tom nevie. Ja som s tým jazdil aj v lete a bolo to fajn na koreňoch a na trvdej hline, z zime na ľade a snehu paráda. Po asfalte to hučalo ako keď ide vlak.
To hlavné, čo ti Milagros nenapísal , o výrobe kúpiš vruty do dreva a odštikneš hlavičku. Potom to naskrutkuješ do pneu teda do štupľov. Upneš ten vrut do skľučovadla. Teda ja som to robil takto. A foto.
PS: ešte k výrobe, ja som to dával do pneu na motorke, čiže sadneš na štokrlík ku kolesu si a skrutkuješ. Bez demontáže. Ešte raz pozor nech to vyčnieva max 3 mm, radšej menej ako vidno na foto. Tie vruty sa opotrebia na asfalte. Teraz to už nepoužívam, lebo tu nie je v zime sneh a keď je tak len trošku. Na východe som s tým jazdil j pri mínus dvadsač stupňov celzia.
Naposledy editováno 29.01.2022 13:16:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlinikovy ram vs ocelovy ram
Naposledy editováno 29.01.2022 13:43:54
Keď píšeš o kombinácii ľad a blato to už normálne jazdím aj tu bez hrotov. Tie malinkaté hroty bola paráda hlavne na ceste po ujazdenom snehu, autá sa šmýkali , ja som sa domov dostal len s reťazami, teda, keď to neposypali , býval som na kopci. Tie pidi hroty nebolo ani vidno, iba z blízka, a keby si videl tie užasnuté pohľady susedkov , keď som pálil 90 km/hod po ceste a nedalo sa ani pešo ísť. Jazdiť som mohol, len som nesmel zastaviť, lebo sa mi šmýkali čižmy a by som sa zdrbal.
Čo tu nafotil autor , neviem ako to má namontované( nenapísal), chalani si to robili skrz gumu, ja som to len naskrutkoval do gumy , do štupľov , ako som už napísal. Čiže montáž priamo na motorke.
Tiež autor, keď som sa pýtal na cenu tých elektročačiek tak mi dal cenu celej motorky.
Fuj, beh neznášam, naposledy, keď som asi pred desiatimi rokmi bežal na vlak, tak som s hrôzou zistil, že mi skáču kozy. Odvtedy už takúto činnosť nevykonávam.
A uvnitr pneu mousse.
Samo hlavicky je pak nutno seriznout aby to nebylo tak ostry.....ale tak 1cm je ideal.
Pokud se jezdi casto jako ja tak se sjednou.....nesetrim to.
Jezdim vsude i po asfaltu.....ty vruty te stoji 200kc takze se pak meni jen ty uprostred,na boku vydrzi klidne i 5 let.
Cena elektrodilu je hrozne specificka.
Ja volil to nejlepsi,coz vyslo na 120tis.
Pokud ti bude stacit vykon o 1/3 mensi a vse slabsi da se vyrobit i za polovinu.
Hrozne se to nascita drobnostma,komaxit,bms jednotka baterie,el.plyn,prepinace,silikonove kabely,konektory,prepinace......pak praci svarecu,materiealu na jaslik baterie,antivybracni pena,yvareni baterie,nikl......je toho strasne moc.
Neni to jen o motoru......
Zalezi esi chces vykon nebo dojezd
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jakou opravnou sadu na vidlice Honda CR 250 | pospa5 | 19 | 4.3.2024 v 14:39 Krautkopf |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Poptávka GO motoru honda cr 250 Honda CR 250 | milosxxx | 5 | 27.8.2022 v 10:27 Ariete |
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | Olihňos | 2 | 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB |
Legalizace krosky [1, 2] Kawasaki KX 250, KTM 450 SX, Honda CR 250, KTM EXC 2... | topol123 | 31 | 21.11.2020 v 13:54 kerut |