kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Tomu rikam poradny kafe
no ono sice jsem mu nahral s tim, ze elektronicky plyny modernich motorek maji funkce co bych neskousl ani ja... ale zase na druhou stranu jde o ducati, takze klasickej italskej engineering... kluci s bawama normalne jezdej po zadnim pres spojku a to bych rekl, ze zrovna s1000r uz ma drive by wire....
assassin píše: no ono sice jsem mu nahral s tim, ze elektronicky plyny modernich motorek maji funkce co bych neskousl ani ja... ale zase na druhou stranu jde o ducati, takze klasickej italskej engineering... kluci s bawama normalne jezdej po zadnim pres spojku a to bych rekl, ze zrovna s1000r uz ma drive by wire....
Viď
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Od 7min....
oioi01 píše: strakon> jo, však mě taky furt děsně baví...
Hrubý je právě až moc, po městě skačeš jak na koze a při rychlé jízdě s plynem nesmíš ani pohnout, takže křeč v zápěstí... Ale asi teda furt lepší a zábavnější jak elektronický....
A to pohodlí teda nevím, mě po 100km začne bolet prdel, raptor teda musí být pěkná prkenice...
U Tuona I. a u Brutale jsem se naučil držet plynovou rukojeť na konci, že jsem jakoby malíčkem držel závažíčko, abych s rukojetí ani nepohnul. Protože přes hrby, nebo ve městě to bylo poskakování jak na koze. Hlavně Brutale byla na plynu zteklá i mimo město ve vyšších rychlostech.
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: oioi01> já mám na Tuňákovi v sedle tu gelovou vložku a prdel mě teda ani po 350i km nebolela, na Raptoru ani tak nebolí prdel, ale ta jezdecká pozice je na něm dost nepohodlná, na Tuňákovi pohodička
Na motorce nedám víc jak cestovních 200km v kuse, pak už jsem ztuhlý a bolí mne všechny klouby. Nechápu, jak to děláte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: no ono sice jsem mu nahral s tim, ze elektronicky plyny modernich motorek maji funkce co bych neskousl ani ja... ale zase na druhou stranu jde o ducati, takze klasickej italskej engineering... kluci s bawama normalne jezdej po zadnim pres spojku a to bych rekl, ze zrovna s1000r uz ma drive by wire....
Drive by wire uz ma moje R6ka z roku 2008, a po zadnim umi
Naposledy editováno 24.01.2022 13:56:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Na motorce nedám víc jak cestovních 200km v kuse, pak už jsem ztuhlý a bolí mne všechny klouby. Nechápu, jak to děláte
Za 200km pět zastávek na kafíčko a cigárko...a pohoda džes . Není kam spěchat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Drive by wire uz ma moje R6ka z roku 2008, a po zadnim umi
Tomu smotanýmu drátu se ale říká lanko....
oioi01 píše: Nevíte někdo kde to je, asi nějaká část francouzských Alp? Krásná silnice....
Od 7min....
to nevim, ale prujezd nekterych slepych vinglu je dost koleda o celicko na predni sklo protijedouciho vozu. Za me teda z jedny strany skala, z druhy zidka do udoli a k tomu silnice, kterou neznam a uzka je jak ceska trojka - diky nee
E: aha, jsem akorat klinkunl na tu nejuzsi cast Tak Ok, silnice i pylot jsou v poho. Nicmene, kde to je, to vazne nevim
Naposledy editováno 24.01.2022 14:37:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Na motorce nedám víc jak cestovních 200km v kuse, pak už jsem ztuhlý a bolí mne všechny klouby. Nechápu, jak to děláte
Je to jednoduche, ti co maji kratke nohy na tom sedi jako na cenduru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Nevíte někdo kde to je, asi nějaká část francouzských Alp? Krásná silnice....
Od 7min....
Nejsou to Alpy ale cesta D2202 kolem Gorges de Daluis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Tomu smotanýmu drátu se ale říká lanko....
Ktery vede jen k potenciometru ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Ktery vede jen k potenciometru ....
který bývá na ose klapek ...
t_freedom píše: který bývá na ose klapek ...
NN, klapky ovlada elektromor ...
https://www.motorcyclistonline.com/ride-by-wire-technology-is-it-safe-mc-garage-motorcyclist-magazine/
Cituji: The next big leap was ride by wire (RBW), introduced to the mass market by Yamaha in the 2006 YZF-R6. This technology is the culmination of what the enginners had been doing mechanically.
Naposledy editováno 24.01.2022 15:17:46
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Za 200km pět zastávek na kafíčko a cigárko...a pohoda džes . Není kam spěchat
Tomu rozumim,to kafe zvladam uz i v Dc pod mostem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Ja nic nerek
Zacina me brat Triumph Scrambler 1200, tak mam zase o cem premyslet
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Tak už je zase v oběhu Brutale
Jak na tohle někdo může stále psát top stav, když už v době prodeje od toho rekordmana to mělo daleko k top stavu? Mezitím to mělo kolik lidí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Někde už psal Petarďák, bacha na něj, má proklatě vysoko těžiště
Jestli se to nejak neprojevuje na silnici, tak cajk. Bych to mel stejne jako designovku..
Stejne bych to musel projet a buhvi, jestli maji nekde tu vyssi verzi jako predvadecku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Factory issues corrected edition by Fizzer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Jak na tohle někdo může stále psát top stav, když už v době prodeje od toho rekordmana to mělo daleko k top stavu? Mezitím to mělo kolik lidí?
Uz jen ta jina vidle budi neduveru