1 reakcí na tento příspěvek Koupě první nové moto
Já bych se testovačky asi nebál. Pokud je slušná cena. Každej, kdo si to půjčí na testovací jízdu, tomu dává za uši, aby zjistil, jaká to motorka doopravdy je. Nemyslím si, že by to nějak moc utrpělo. Ale nová motorka to není. To si musíš sám vyhodnotit, jestli je sleva pro tebe natolik lákavá. A nebo ten litr přidáš a koupíš si opravdu novou.
Naposledy editováno 07.01.2022 19:54:07
1 reakcí na tento příspěvek Koupě první nové moto
1 reakcí na tento příspěvek Koupě první nové moto
Jestli když si koupíte motorku po předchozím majiteli z bazaru to není větší past než tisíc kiláků na předváděcí .
Nebo tady kupujete pouze nové?
To by mě zajímalo….
E: každopádně předváděcí model by měl mít slevu v řádu několika tisíc aspoň co sleduji prodeje…
Naposledy editováno 08.01.2022 09:26:54
Jestli mám dát za předváděčku se 4000km s lehce škrábnutou nádrží 250 a nebo za funglovku 280, asi tu jednu výplatu přihodím. U té Benelli za menší peníze asi ani těch 30 tisíc nebude.
Naposledy editováno 08.01.2022 10:07:26
jinak, pokud se nemylim, tak kvuli zaruce uz nejakou dobu nemusis do autorizovaneho servisu. jen musi byt prokazatelne provedeny predepsane ukony. jine to je s nadstandardni zarukou nad ramec zakona, tam uz si vyrobce muze nastavit vlastni pravidla.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě první nové moto
Kupovať to na blink, bez obhliadky, jedine novú.
Ako sa písalo, záruku 2r musíš prežiť u autorizovaného servisu, to bude tak 1x za rok, aby nepadla záruka. Potom si kvapaliny vymeníš aj doma.
ja vozim vsechno do autorizaku, protoze je mam vsechny "za rohem". pokud bych koupil neco exotictejsiho z druheho konce republiky, klidne bych to dal do nejakeho mistniho overeneho servisu.
1 reakcí na tento příspěvek Koupě první nové moto
Naposledy editováno 08.01.2022 11:45:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě první nové moto
DrDNA01 píše: A ja se zase pridam na tu druhou stranu. Dovolim si predpovedet, ze jako uplny zacatecnik s prvni motorkou bude jezdit pomalu na konstantni a prilis nizke otacky, takze si tu motorku zajede sice sam, ale blbe…
Tak to si dovolím souhlasit…
I když jak píše MedWed spojka po 700km je už moc….ale počítám ze v rámci záruky se tohle všechno dá vyměnit, ale někdy se mašiny půjčují i na redakční “testy”
Zase tohle nejsou výkonem extra motorky tzn kdo jsou kupující ? Většinou ne zákazníci co měli silné stroje , spíš začátečníci , kteří chtějí novou za slušnou cenu a i kdyby tohle koupili piloti co už mají něco najeto, je tam předpoklad že vědí jak se k tomu chovat
Asi bych se nebál koupit….
1 reakcí na tento příspěvek Koupě první nové moto
Milan1963 píše: Předváděcí motorku jsem měl. Koupenou v roce 2008. Měla naježděno víc než 1000 km. To,že původně byla předváděcí, jsem nikdy nepoznal. Takže - předváděčky bych se vůbec nebál.
... pri vsi ucte... to, ze jsi to nepoznal... o kvalite ci opotrebeni stroje nemusi nic vypovidat...
1 reakcí na tento příspěvek Koupě první nové moto
Naposledy editováno 08.01.2022 16:16:57
Řeknu to ze svý zkušenosti: Sušická prodejna Guzzi nabízela v době, kdy sem tam bral novou V85, svou předváděcí, v té době jí bylo myslím 3/4 roku a měla najeto 12,5 tkm. Měla myslím centrál, lepší zrcátka, padáky a nějaký kufry snad taky. Sleva oproti novýmu kusu 50 k. To už stálo za zamyšlení a červík hlodal jak blazen . Nahrávalo tomu i to, že tam ta motorka fakt poctivě dostávala vše, co má dostat. Ale nakonec ne, vzal jsem novou. Protože i když je to předváděcí = je to vojetina, a s tím nikdo nic neudělá
Kanada21 píše: Mě by spíš zajímalo jestli je začátečník schopen rozeznat dobře a špatně zajetou motorku. Na co to tak asi (případné špatné zajetí) může mít vliv pro "hobby" ježdění ? Já jsem koupil předváděčku a s domněním, že je dobře zajetá se mi s ní jezdí báječně.
Myslím ze to nepozná….protože většinou nemá srovnání s jinou. Poznáš asi par mechanicky opotřebovaných věcí jako spojka, blbě seřízený spolkový lanko, zavzdušněný brzdy atd….ale jestli motor pracuje dobře….těžko říct
1 reakcí na tento příspěvek Koupě první nové moto
vsetko je o tom aka je zlava z ceny, ako to moto/auto vyzera. ak na to daju 10% REALNU zlavu, dava ta predvadzacka zmysel. Ak nie, radsej si pockat na novu alebo hladat inde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě první nové moto
Komorerth píše: dam priklad - teraz sme kupovali nove auto. Situacia je naprd, velke cakacky atd. Zobrali sme demo car, 800km na tacho. Zlava z 496 tisic na 445. K tomu to prehlasili, prezuli atd. Zlava mi davala zmysel aj napriek tomu tych 800km najazdili predajcovia na obedy, do mesta na magistrat vzdy takymi priskokmi. Takze nanic pre motor. Vymenil som hned olej, traz mame 4000km a uz sa mi ten motor pozdava.
vsetko je o tom aka je zlava z ceny, ako to moto/auto vyzera. ak na to daju 10% REALNU zlavu, dava ta predvadzacka zmysel. Ak nie, radsej si pockat na novu alebo hladat inde
pozdava = nezdá sr? Tedy, připadá ti, že už není v ideálním stavu. Není to rýpnutí, jen si bez háčků a čárek nejsem jistý významem.
mne to auto prve dve nadrze prislo celkom ospale (samozrejme v ramci zabehu). dopoval som to Tesco BA95 a Vifom a ako som pisal, po 4000km to uz jazdi pekne. bol to fakt stav noveho auta, zlava bola slusna
pravdou je, ze kazdy, kdo si predvadecku pujci, si ji chce taky poradne vyzkouset. nesetri ji (z ciziho krev netece) a jediny limit je mnohdy jen to, aby tu masinu prodejce vzal zpatky bez pozadavku na extra doplatek za poskozeni. prodejci se o to vetsinou staraji a udrzuji predvadecky v dobrem stavu. i za cenu zvyseneho servisu. Medwed mel s tim Baworem nesjpis smulu, ze si prodejce prokluzujici spojky na predvadecce proste nevsiml - rad bych teto verzi veril, protoze alternativa je, ze na to sere, protoze vi, ze se to proda tak jako tak
co se tyka debat o zajeti motoru, tak si tady pohledej nekolik poslednich diskuzi. spousta nazoru z obou stran, na "objektivni pravde" se neshodli v zadne z nich. drtiva vetsina prodejcu na te predvadecce udela aspon prvni stovku v nejakem slusnejsim jizdnim rezimu, nez to nabidne k pujceni. podle nekterych to k zajeti bohate staci, podle jinych je potreba striktne dodrzet manual (coz je zase podle jineho nazoru pouze zbytecna pojistka vyrobce). kde je skutecna pravda, si musis vybrat sam pokud si chces v tomto smeru udelat nejaky nazor, doporucuju orientovat se hlavne na lidi, kteri maji se servisem a obecne motory bohate zkusenosti. poznas je tady na diskuzi tak, ze vecne komentuji dany problem, svuj prispevek maji podlozeny technickymi fakty a jsou schopni svuj argument (mnohdy dost odborny) formulovat tak, ze to pochopi i mene technicky nadani jedinci. diky moc, kluci - uklanejici se smajlik jsem v nabidce na liste nenasel, tak aspon palec ale fakt klobouk dolu, mnohdy cumim, jake informace jste ochotni tady sdilet a pomoct ostatnim
nazor, ze jako novacek si to zajedu pomalu a blbe, a ze predvadeci masina, ktera dostala poradne nalozeno od vyjezdenych strelcu, bude na tom lip, mi osobne nezni moc presvedcive. je to muj jen nazor a uznavam, ze se muzu mylit. kazdopadne je asi minimalni pravdepodobnost, ze Benelli 502c pujde testovat (zajizdet) nekdo, kdo je zvykly trhat asfalt SuperDukem a bude brat na mladou holku ohled a pokud budes novy stroj zajizdet sam podle manualu (nebudes drzet konstantni otacky a neprekrocis doporucene maximum, coz je vetsina doporuceni v manualech), neni potreba resit, ze stejne zelezo mohlo mit o 10% vetsi vykon. pokud se casem posunes dal, stejne pujdes do jineho stroje. a smerodatne parametry pri prodeji jsou stejne jen najete km a hlavne sleva
a nakonec jeste s tim pozadavkem na autorizovany servis behem zarucni doby - podle vseho to opravdu neni potreba a muzes jezdit i jinam. na uznani pripadne reklamace to nebude mit vliv (zakonna zaruka, smluvni (nad ramec zakona) je neco jineho). pokud jsem to dobre pochopil, je to na zaklade pozadavku EU, ale budu rad, pokud to nekdo povolanejsi uvede na pravou miru.