kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
"Aktivace neznamená pouze rozsvícení diody. Airbag je sice v pohotovostním režimu, ale čeká ještě alespoň na jednu ze dvou věcí. Klasická motorka po nastartování vibruje a právě díky tomu airbag rozpozná, že se má aktivovat. Proč? Protože airbag musí zůstat aktivní i když stojím na místě, např. na světelné křižovatce. Může se totiž stát, že i v tomto případě může dojít ke srážce, např. zezadu od jiného vozidla či motorky. Bohužel tento případ aktivace nefunguje u elektrické motorky, která nikterak nevibruje. Proto ale existuje i druhý způsob, který je nutný k aktivaci, a to v momentě dosáhnutí rychlosti nad 10 km/h. Elektro moto nevibruje a tudíž airbag necítí vibrace. Když jedeme např. rychlostí 7 km/h a spadneme, airbag se nenafoukne, protože nehrozí žádné výraznější zranění při pádu."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Taky jsem si udělal grog . Teď jsem se vrátil a vzal jsem jí . Mně na tom přijde výhodný to, že jí můžeš kombinovat a nemáš to jen v jedné bundě. Nabíjet to můžeš samozřejmě z motorky. Akorát si teda nemůžu koupit elektrickou motorku
"Aktivace neznamená pouze rozsvícení diody. Airbag je sice v pohotovostním režimu, ale čeká ještě alespoň na jednu ze dvou věcí. Klasická motorka po nastartování vibruje a právě díky tomu airbag rozpozná, že se má aktivovat. Proč? Protože airbag musí zůstat aktivní i když stojím na místě, např. na světelné křižovatce. Může se totiž stát, že i v tomto případě může dojít ke srážce, např. zezadu od jiného vozidla či motorky. Bohužel tento případ aktivace nefunguje u elektrické motorky, která nikterak nevibruje. Proto ale existuje i druhý způsob, který je nutný k aktivaci, a to v momentě dosáhnutí rychlosti nad 10 km/h. Elektro moto nevibruje a tudíž airbag necítí vibrace. Když jedeme např. rychlostí 7 km/h a spadneme, airbag se nenafoukne, protože nehrozí žádné výraznější zranění při pádu."
A máš dost místa pod bundou, nebo to budeš dávat přes?
BTW rok jsem jezdil ve Furygan, což je Klim, RST a spousta dalších, tak ještě musím posbírat nějaký moudra a dát do článku / videa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: V klídku.... víceméně vše při starým. Jen Freedoma stihli kluci asi dost nasrat, takže se tu už pár dní neobjevil...
E: A ani to nebyl assassin...
Někdo jinej měl větší pravdu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.12.2021 10:54:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.12.2021 12:39:42
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/bimota-tesi-sports-tourer/
Frennky píše: Taky jsem si udělal grog . Teď jsem se vrátil a vzal jsem jí . Mně na tom přijde výhodný to, že jí můžeš kombinovat a nemáš to jen v jedné bundě. Nabíjet to můžeš samozřejmě z motorky. Akorát si teda nemůžu koupit elektrickou motorku
"Aktivace neznamená pouze rozsvícení diody. Airbag je sice v pohotovostním režimu, ale čeká ještě alespoň na jednu ze dvou věcí. Klasická motorka po nastartování vibruje a právě díky tomu airbag rozpozná, že se má aktivovat. Proč? Protože airbag musí zůstat aktivní i když stojím na místě, např. na světelné křižovatce. Může se totiž stát, že i v tomto případě může dojít ke srážce, např. zezadu od jiného vozidla či motorky. Bohužel tento případ aktivace nefunguje u elektrické motorky, která nikterak nevibruje. Proto ale existuje i druhý způsob, který je nutný k aktivaci, a to v momentě dosáhnutí rychlosti nad 10 km/h. Elektro moto nevibruje a tudíž airbag necítí vibrace. Když jedeme např. rychlostí 7 km/h a spadneme, airbag se nenafoukne, protože nehrozí žádné výraznější zranění při pádu."
Tak kurva tfujtfujtfuj Ať ju vozíš zbytečně
Šuty píše: Šéf Bimoty potvrdil vývoj a uvedení do dvou let jejich Tesi toureru na motoru Kawasaki H2 SX.
www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/bimota-tesi-sports-tourer/
Noooooo To by mohlo být fajn