Vážně se vám nová Kawasaki Z650RS líbí, nebo máte nějaké výhrady?
Mně se líbí málo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
Nová stála cca 320 tisíc (a to před 20 lety měly peníze jinou cenu).
Dobrý no - ale je nesmysl dávat tuhle motorku vedle nové Z650RS.
Dej sem nějakou novou mašinu za cca 200 tisíc, která je podle tebe mnohem hezčí, lepší, ... Jsem zvědavý, s čím přijdeš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
assassin píše: 650ccm> tak o tom to asi bylo, ze pri dnesni cene prace/materialu/energii za 200tis zadnej zazrak nevyrobis...
Jj - o tom to je.
Ono celý to vlákno je ale pak nesmysl - brečet nad jedním konkrétním bikem (mimochodem ve své kategorii povedeným), předvádět dávení při pohledu na něj ... a neumět říct, že to tak dneska prostě je všude.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
Takže si myslím, že to ostatní co jsme tady naznačili, že by třeba mohlo vypadat jinak, by ten projekt finančně nijak nezatížilo. Stačilo by jenom nerazit tvrdošíjně ten aktuální "Kawasaki design", svěřit dohled nad celým projektem někomu s větším citem pro krásu a sáhnout do regálu pro jiné existující komponenty. Takhle to vypadá, že každý, kdo šel okolo, do toho zanesl něco svého, bez ohledu na celek.
Jako když pejsek s kočičkou vařili dort. A jak to pak komentoval velký zlý pes? "Scheisse Katze! Schweine Hund!"
Kohlstein píše: PetrL3> Tak jsem včera doma nadhodil téma ZRX 1100 a dopis ježíškovi .... No nic, byl by jsem donucen přiznat svoji sobeckou rozežranost a za trest slíbit nějakou investici do baráku.
Aby se nemuselo hledat jak klasika ZRX 1100 vypadá:
Dobrý, už se blížíš, ale ZRX má vypadat takhle a lépe 1200:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
Jak to ma ladne a navazujici krivky, tak mi to asociuje ziveho tvora.......co ma otevrenej pajsl a cumej mu ven streva. Ja bych na tom nemohl jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
Pravda, byl tu stroj s názvem Aprilia Classic, ale to bys v replice vidět nechtěl, veř mi.
Naposledy editováno 01.12.2021 17:01:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z650RS - jaká je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
Destroyer píše: (...) som rád že už nikto nerobí tie katastrofálne hrubé trojlúče z 90-tych.
A vieš ty o koľko menej pucovania je na tých 3lúčových?
milonovo píše: (...) doteď mám (...) kulatý Scorpio
Toto auto doba nepochopila. Môžeš byť hrdý majiteľ rarity.
Kohlstein píše: (...) Malá koláž a voila!, Z650 RS s motorem a výfukem ze čtyřstovky, nebo Z400RS? (...)
Pozri sa o koľko vyššie by musela byť pravá zadná stupačka. Jedna z výhod týchto súčasných výfukov popri nižšom ťažisku, možno nižšej hmotnosti keď sú tam kde sú, je že neprekážajú spolujazdcovi. Ich obdivovateľom samozrejme nie som
Kohlstein píše: (...) Zadní blatník zvaný kačení rypák bych musel ukopnout hned. (...)
Ty barbar, to je kawiarenská klasika, kultúrne motodedičstvo!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
Jinak ten Zephyr od PetraL3 je . Lepší jak Lawson.
ed: na Zephyru (stejně jako třeba na CB 750 nebo na prvních Banďourech) mi neseděj ty strašný mohutný prdele s tim jawím hranatým blatníkem, to je typickej produkt devadesátek. Ale jinak souhlas, krom tohoto detailu jsou to krásný klasický naháče, skoro nadčasový.
Naposledy editováno 01.12.2021 20:16:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
Na RS ti šupáci nechali tu hadici jít na drzo venkem rámu a chladič se svou šířkou z profilu motorky taky nějak moc vyčuhuje. Další prohřešek A z druhé strany podobně - víčko chladiče na rohu a hadice k expanzce vně rámu.
To je naháč, tam tie črevá má byť vidieť...
Ale dobre, niekde na začiatku bola otázka ktoré moto je naj a naj. Tuho som sa musel zamyslieť, tak mám rád vzhľad XJR 1200. A za málo príťažlivú som dlho považoval Suzuki GSX 600/750, tú neskoršiu s oblými veľkoplošnými kapotami, ale nakoniec som aj pri nej zistil, že má netušené vnútorné kvality a svojím spôsobom keď nie krásu, tak originalitu. Má okrem iného vzduchom chladený motor a bandit 750 sa sem nevozil, takže tá GSX 750 nie je vôbec taká zlá voľba, a cenovo je veľmi prístupná.
Môžem ináč prehlásiť, že viackrát som sa strašne dobre povozil a zžil s motorkami, ku ktorých vzhľadu som najprv mal výhrady. Isto si vybavíte aj paralelu so ženami
A táto Z650 RS? Skoro všetky snahy o retro v motorkách vítam, a Kawa čo na tomto poli stvorila býva zárukou spokojnosti.
vladokolnik píše: Hondnotiť krásu motorky, na ktorej nevidieť motor je ako hodnotiť krásu ženy, ktorá má zakrytú tvár! Motor nevidieť! To je hrôôôza….
A ako hodnotíš Ducati 916? Lebo pre mnohých z nás je to antický ideál krásy na poli motocyklizmu. No zlé jazyky tvrdia, že keď dáš kapoty dole, motor má pôvab ako zadok (automatickej!) práčky Tak to pravidlo vyššie by som prehodnotil.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z650RS - jaká je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
Narazil jsem na parametr, zvaný objem nádrže. Zed má 15L, RS pouhých 12L. Při spotřebě 4,5L/100km je potřeba po 200km začít směřovat k nejbližší benzínce. Nic moc pro cestovatele a výletníky do neznáma.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z650RS - jaká je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Z650RS - jaká je
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z650RS - jaká je
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
navigace turn-by-turn Kawasaki Z650RS | jk73 | 6 | 27.7.2022 v 12:49 MAJK_TORTELINA |
cafe racer [1, 2] Kawasaki Z650RS | Sisounek | 40 | 2.12.2021 v 19:18 marna |