rád bych využil vašich zkušeností a poprosil o názor.
Nejprve něco o mně. Je mi přes 40 a už sedm let jsem neseděl na motorce. Před tím jsem přes 10 let hltal kilometry na cestovních endurech. Pak přišla rodinka a totální nedostatek času, Teď se to trochu rovná a ve mne se opět probouzejí dávné pudy. A hledám coby....něco na nepravidelné dojíždění do práce po Praze, něco na výlety kolem komína, ale i bych se rád zase podíval do milovaných Alp. To vše v poklidném tempu na něčem, co vypadá jako echt motocykl :) A kawa w se mi líbí nejvíce.
K dotazům:
1. Máte někdo výšku kolem 188cm? - a jak se dá na motorce poskládat? Co delší trasy - jaký mají kolena úhel, netuhnou.. (jo, já už musím myslet i na tohle :), odpružen (záda), nárazy vzduchu...řešili jste třeba úpravu sedla, jiná řidítka?
2. Dá se (aspoň trochu pohodlně) jezdit i ve dvou?
3. Startpáka u 650 mi přijde jako taková sympatická "frajeřinka" - a je to snad jediný důvod proč preferuji 650 před 800..no a používáte jí vůbec? :)
4. Kupovali jste někdo W v zahraničí? Máte solidního dovozce?
5. Jak je to s údržbou? Garáž nemám a nic moc neumím, tak napnout řetěz a vyměnit žárovku. Vyžaduje W nějaké větší rozmazlování?
Možná jsou to takový blbý dotazy, spíše takové pocitové - četl jsem dost recenzí, takže mám trochu představu, na stojící W jsem seděl, ale vím, že od uživatelů získám nejlepší info. I třeba nekritické :)
Díky moc, marsio
Snad nic brutálního...Nevím jak při technický - ta je ale až za 2 roky.
Zbývá doplnit nosič včetně držáku na boční brašny, padací rám (taky chrom), vyhřívání heftů, rozšíření zrcátek a po servise u autoriz. prodejce uložit na zimu...
Mohu se zeptat, zda mate take spojku zabirajici az na konci?
Slysel jsem od par majitelu (w800) ze to je u W caste a nemusi to znamenat blizici se konec spojky...
A druhy dotaz - jsem jelen z toho, jak merit olej. Je nejaky spešl figl (nahnuti moto atp), nebo opravdu jen rovne stojici moto na obou kolech (ne na centralu)...?
Pokud jo, jezdim bez oleje i kratce po vymene...
Davam 10 w40
Dekuji, O.
Co se tyka oleje, tak v okenku by mel byt olej mezi riskami když stoji motocykl bez za tizeni na rovine. To znamena podrzis si motorku za riditko aby byla vyvazena a podivas se do kontrolního okenka. Pokud si nejsi jistej ze ti moto neupadne, pak je dobře když jeden motocykl narovna a podrzi a druhej se podiva...
Za týden jedu na dovolenou a s dodávkami Bridgestonu jsou podle pneu krámů už měsíce trable...zatím jsem nic skladem neobjevil..díky moc, Ondřej
EDIT: uz jsem sehnal Dunlopy
Naposledy editováno 14.09.2018 23:22:05
Černý motor bych snesl. Ale na matné lakování nádrže, zadní kotoučovou brzdu s vytrčenými hadicemi, hnusná tenká černá řídítka a hlavně malý černý přední reflektor a černé blinkry byl opravdu smutný pohled.
Ze svodu výfuku trčí nějaká sonda a nad ní klakson...
Těšil jsem se, ale takto fakt ne. Jediné, co bylo opravdu pěkné bylo sedlo. Tvar i prošití je pěkné.
Jak Vám se líbí nová W800?
Moto je 2011. Nevíte k čemu to je? Děkuji
13/11- Originál ze svazku , při zapnutém klíčku 5-5,1V. Jinak bez napětí. Takže asi nabíječka pro USB,mobil,...
Naposledy editováno 13.11.2021 23:07:41
Strasne rad bych dal nejakou tu dunlopu co delaji na HD s bilou stenou, ale nedelaji (loni kdyz sem to resil nedelali) oba rozmery co by sedly na Wcko.
A když už jsem se rozjel s těmi dotazy, tak kdyby měl někdo tip na nákup náhrady řídítek, sem s ním. Chtěl bych vyměnit moje vysoké za nízké. Snad mi nezbyde jen koupit originál.
Moc děkuju!
Naposledy editováno 09.03.2022 10:48:56
Existuji i kity, ktere to cely odpoji protoze spatne fungujici KCA muze pry delat neplechu. Ono i v manualu je popsany ze by se tam ty klapky nejak mely kontrolovat, ale nevim zda to nekdo dela.
Tady je popsany, jak se to da odstanit. Nepocitam ze by to na STK nekdo poznal.
https://www.advrider...age-50#post-18794095