Nastal čas změny a já bych chtěl moje věrné DR-Z (momentálně v inzerci na prodej) vyměnit za něco jinýho, nejlépe lepšího!
Přemýšlím nad 2T i 4T, rozum říká 4T ale kdoví jak to dopadne, na všem se svezu a budu vědět.
Spíš by mě zajímaly konkrétní nabídky, inzerci mám relativně prolezlou, ale třeba mě nějaká dobrá nabídka unikla.
Takže jestli někdo prodáváte nebo víte o motorkách typu WR 450,250, CRF-X, EXC 400, 300, 200, gas gas, TM enduro, Husaberg a husqwarna spíše ne, ale kdoví..
Čím novější tím líp, peněz mám cca 150 ale nemusím to nutně utratit všechno
díky moc :)
Naposledy editováno 18.05.2008 23:04:25
Přesně tak, protože když jsem jezdil na MX/enduro trati společně na DRZ a TM300, tak DRZ fungovala o 100% lépe. Na TM300 EN (zánovní) byly tlumiče jak na supercross.........
Naposledy editováno 19.05.2008 19:33:20
Vizuálně jsou stejný jako všechny ostatní DR-Z, jen spodky mají světlejší barvu než 07 S, ale to asi nic neznamená...
Každopádně ať dělám co dělám, tlumení je moc silný. Mohl bych je poslat nějakému ladičovi, ale to znamená objednat se půl roku dopředu a pak měsíc nebo víc nejezdit
Myslíš,že je to i s papíry?
http://www.tipmoto.c...450-f-blue-2008.html
RSWR>prackarr> je to bez CZ TP, ale ten za příplatek (myslím 7.000,-Kč) dostaneš.
Vespator: já porovnávám sériové (original) tlumiče, ne laděné
Já si chci CRFX nechat tak t tři rok apak uvidíme,ale pokud se situace nezmění,tak půjdu buď znova do Crf,nebo WR.Ale každopádně do 450.
Mě to 250 prostě nejde...
Vespa>já už sem na KTM třístovce kousek odjel a i párkrát startoval a šlo to na můj vkus těžko, sice u DR-Z je ta procedůra komplikovanější ale síla na páku je třeba menší a obvykle chytne napoprvý, ta KTM vždycky tak napodruhý..
už jsem to psal, já měl třístovky dvě a ze všech motorek co jsem kdy jezdil chytaly jednoznačně nejlíp, prakticky vždy na první šlápnutí, a podobnou zkušenost mají i další majitelé třístovek co znám. Možná jsi měl nějaký špatně nastavený nebo vadný kus
ovšem ten šestikvalt na 300EXC opravdu chyběl
Když bych něco hledal, tak s váhou 100 kilo a míň, abych se mohl pěkně vyblbnout. To je ale věc kompromisů, který tu řeší všichni :o
Ale na druhou stranu chápu, že už je to 7 let stará motorka
Kámoš zrovna něco shání, tak mu zkusim doporučit ten tvuj kousek co prodáváš
nebo ti to vymění za Husku 410 s rozebranou převodovkou- čtyřkilo jako čtyřkilo ne
mikulas-JJ>Taky jsem už párkrát uvažoval něčem novějšim, ale pak jsem si znovu porovnal parametry, plusy a minusy ostatních 450 a zustal jsem u Zetka. Žádnej japonec 6ku stejně nemá, váha je na 4T taky OK (zvlášť u tvojí verze).
Když bych něco hledal, tak s váhou 100 kilo a míň, abych se mohl pěkně vyblbnout. To je ale věc kompromisů, který tu řeší všichni :o
Ale na druhou stranu chápu, že už je to 7 let stará motorka
Kámoš zrovna něco shání, tak mu zkusim doporučit ten tvuj kousek co prodáváš
nebo ti to vymění za Husku 410 s rozebranou převodovkou- čtyřkilo jako čtyřkilo ne
Kdopak prodává? Káťu nechce? Podívej se do PM
Přesně tak, protože když jsem jezdil na MX/enduro trati společně na DRZ a TM300, tak DRZ fungovala o 100% lépe. Na TM300 EN (zánovní) byly tlumiče jak na supercross.........
K tomu TM - vozil sem se na Joraellovým TM125 s Vöhlinsama a byl to rozdíl hodně velkej, i když říkal že je ještě bude nějak ladit
http://www.countrycr...cia=view&id=8993
http://www.countrycr...cia=view&id=9014
Ked to prepocitac na CZ tak je to pomaly zadara - ak nepotrebujes papiere.
Tak ako je to s vykonom WR 250 F, ak do nej chcem ist po DR 350. Alebo radsej 450?
Vdaka
Dusii>A co tieto funglovky z USA??
http://www.countrycr...cia=view&id=8993
http://www.countrycr...cia=view&id=9014
Ked to prepocitac na CZ tak je to pomaly zadara - ak nepotrebujes papiere.
Tak ako je to s vykonom WR 250 F, ak do nej chcem ist po DR 350. Alebo radsej 450?
Vdaka
nebo tady ale Vespa už má stejně všechno prolezlý
http://www.sauto.cz/...ilter_car_id=6279082
ale ten inzerát se mi nezdá moc objektivní.
na stránkách prodejce ani zmínka
Teď to neberu z pohledu, že SPZka v lese je platná jak mrtvému zimník, ale spíš pro případ, že někde uděláš škodu nebo se jednoduše do něčeho připleteš a ani to nemusí být tvá vina. V takových případech pak bývá pojistka a platné doklady k nezaplacení. O řidičáku se ani nebavím
Já si motky vozím z A či D a tam není problém. Přihlášení vyjde na necelé 3tisíce a vše lze udělat legální cestou bez nějakého potvrzování vyjímek od výrobce atd.
CRF-X super podvozek, asi bude držák, ale krátká převodovka, chudá "civilní" výbava (např. není termostat) drahá (nemůžu si ju dovolit)
WR450F slušnej podvozek, levná, trvanlivá ale ucukaná odspoda, z výběru nejtěžší a těžká spojka a řazení mě přišlo, zatím mě to nikdo nevyvrátil
KTM 450 - nejel sem
KTM 400 - neznám, ale slibuju si od ní hodně, líbí se mě šestikvalt
KTM 300 - asi dobrej kompromis, malá spotřeba na 2T + možno koupit větší nádrž ale vibrace a těžší nakopávání
KTM 200 - nejlehčí a nejvíc hárd, ale nejhorší na cestování (velká spotřeba)
TM 300 - nejostřejší, prej ale velký vibrace, malá nádrž, ale zase hodně levná
GasGas 300 - moc ho tady v diskuzi nevychválili, neznám, malá nádrž, ale potenciálně nejlepší jízdní vlastnosti z 300 dvoutaktů
ty wespo je mě tě, ty už musíš mít hlavu nafouklou jako kopačák
RadiXS>Hmm, je to možné. Opravdu s dovozem z USA nemám zkušenosti. Jen vím, že tak lehké jak koupit moto z EU to není. A jak vidím, že je třeba něco chtít po taliánech tak brrr lol S těma klukama pracovitýma radši nechci nic mít
Pokud koupíš u autorizovaného dealera original EU Yamahu, tak kupuješ za cca 245.000,-Kč Yamahu, která je naprosto shodná s Americkou verzí. V Itálii firma R.G.P. na motorku napastí "homologační kit" a dodá dealerovi v Evropské unii. Na rám vyrazí VIN a originál VIN na krku řízení přelepí štítkem R.G.P. Italy.
U WR 450 F rok 2008 dávají Katalyzátor.