Téma: Sháním ostrý enduro
 
18.5.2008 v 23:00
Čau enduráci :)
Nastal čas změny a já bych chtěl moje věrné DR-Z (momentálně v inzerci na prodej) vyměnit za něco jinýho, nejlépe lepšího!
Přemýšlím nad 2T i 4T, rozum říká 4T ale kdoví jak to dopadne, na všem se svezu a budu vědět.

Spíš by mě zajímaly konkrétní nabídky, inzerci mám relativně prolezlou, ale třeba mě nějaká dobrá nabídka unikla.

Takže jestli někdo prodáváte nebo víte o motorkách typu WR 450,250, CRF-X, EXC 400, 300, 200, gas gas, TM enduro, Husaberg a husqwarna spíše ne, ale kdoví..
Čím novější tím líp, peněz mám cca 150 ale nemusím to nutně utratit všechno

díky moc :)


Naposledy editováno 18.05.2008 23:04:25

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:28 | Nahoru | #61
Kdyby byl rok 2010,tak ti prodám svoji CRF,ale teď je fakt brzy..
A co papíry? Tebou typované stroje je maj?

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:30 | Nahoru | #62

Vespa>prackarr> Suza mě "stačí" pořád, ale chci změnu, lepší podvozek a když už budu v tom tak menší váhu. Tobě XR600 taky stačilo, né, ale když máš na lepší tak proč to nezkusit


Tak to máš recht,dodnes si se slzou v oku vzpomenu....

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:30 | Nahoru | #63
RSWR- já si myslím,že podvozk všech tebou jmenovaných motorek by mu bohatě stačili,spíše si mslím,jestli neměl na té suze krpu ve vidli. [/quote]

Přesně tak, protože když jsem jezdil na MX/enduro trati společně na DRZ a TM300, tak DRZ fungovala o 100% lépe. Na TM300 EN (zánovní) byly tlumiče jak na supercross.........





Naposledy editováno 19.05.2008 19:33:20

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:32 | Nahoru | #64
RSWR> já sem měl vidle naprosté sériový, nebylo do nich lezeno (zátky naprosto nový bez stopy klíčů)
Vizuálně jsou stejný jako všechny ostatní DR-Z, jen spodky mají světlejší barvu než 07 S, ale to asi nic neznamená...
Každopádně ať dělám co dělám, tlumení je moc silný. Mohl bych je poslat nějakému ladičovi, ale to znamená objednat se půl roku dopředu a pak měsíc nebo víc nejezdit

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:33 | Nahoru | #65
RSWR> co říkáš na toto? Dobrá cena né?
Myslíš,že je to i s papíry?
http://www.tipmoto.c...450-f-blue-2008.html

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:35 | Nahoru | #66
prackarr> je to bez CZ TP, ale ten za příplatek (myslím 7.000,-Kč) dostaneš.

Vespator: já porovnávám sériové (original) tlumiče, ne laděné

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:37 | Nahoru | #67
RSWR> no však, moje jsou taky v sérii. Ale možná to byla jiná série než ty tvoje

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:38 | Nahoru | #68

RSWR>prackarr> je to bez CZ TP, ale ten za příplatek (myslím 7.000,-Kč) dostaneš.

Vespator: já porovnávám sériové (original) tlumiče, ne laděné


Já si chci CRFX nechat tak t tři rok apak uvidíme,ale pokud se situace nezmění,tak půjdu buď znova do Crf,nebo WR.Ale každopádně do 450.
Mě to 250 prostě nejde...

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:39 | Nahoru | #69

Vespa>já už sem na KTM třístovce kousek odjel a i párkrát startoval a šlo to na můj vkus těžko, sice u DR-Z je ta procedůra komplikovanější ale síla na páku je třeba menší a obvykle chytne napoprvý, ta KTM vždycky tak napodruhý..


už jsem to psal, já měl třístovky dvě a ze všech motorek co jsem kdy jezdil chytaly jednoznačně nejlíp, prakticky vždy na první šlápnutí, a podobnou zkušenost mají i další majitelé třístovek co znám. Možná jsi měl nějaký špatně nastavený nebo vadný kus

ovšem ten šestikvalt na 300EXC opravdu chyběl

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:52 | Nahoru | #70
Taky jsem už párkrát uvažoval něčem novějšim, ale pak jsem si znovu porovnal parametry, plusy a minusy ostatních 450 a zustal jsem u Zetka. Žádnej japonec 6ku stejně nemá, váha je na 4T taky OK (zvlášť u tvojí verze).
Když bych něco hledal, tak s váhou 100 kilo a míň, abych se mohl pěkně vyblbnout. To je ale věc kompromisů, který tu řeší všichni :o

Ale na druhou stranu chápu, že už je to 7 let stará motorka

Kámoš zrovna něco shání, tak mu zkusim doporučit ten tvuj kousek co prodáváš
nebo ti to vymění za Husku 410 s rozebranou převodovkou- čtyřkilo jako čtyřkilo ne

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:54 | Nahoru | #71

mikulas-JJ>Taky jsem už párkrát uvažoval něčem novějšim, ale pak jsem si znovu porovnal parametry, plusy a minusy ostatních 450 a zustal jsem u Zetka. Žádnej japonec 6ku stejně nemá, váha je na 4T taky OK (zvlášť u tvojí verze).
Když bych něco hledal, tak s váhou 100 kilo a míň, abych se mohl pěkně vyblbnout. To je ale věc kompromisů, který tu řeší všichni :o

Ale na druhou stranu chápu, že už je to 7 let stará motorka

Kámoš zrovna něco shání, tak mu zkusim doporučit ten tvuj kousek co prodáváš
nebo ti to vymění za Husku 410 s rozebranou převodovkou- čtyřkilo jako čtyřkilo ne



Kdopak prodává? Káťu nechce? Podívej se do PM

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:56 | Nahoru | #72
mikulas-JJ> když bych vyřešil ty tlumiče .... a trápit letošní KTMky na sedm let starým japonci taky není špatná zábava....

kurňa vy mě ten prodej nakonec ještě rozmluvíte

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 19:59 | Nahoru | #73

Přesně tak, protože když jsem jezdil na MX/enduro trati společně na DRZ a TM300, tak DRZ fungovala o 100% lépe. Na TM300 EN (zánovní) byly tlumiče jak na supercross.........



K tomu TM - vozil sem se na Joraellovým TM125 s Vöhlinsama a byl to rozdíl hodně velkej, i když říkal že je ještě bude nějak ladit

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 20:00 | Nahoru | #74
Vespa> DRZ 400 E na RedBullRomaniacs:

[img]

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 20:17 | Nahoru | #75
hAjPR: v PM nic nemam,ale posílam já.
Vespa: ty tlumiče, to je divný. Teď mam novej olej, jdou štelovat a víc neřešim (nejsem zas tak náročnej )

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 20:24 | Nahoru | #76
kazda bota jina.. to je znamka punku ??

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 21:03 | Nahoru | #77

Troj11>kazda bota jina.. to je znamka punku ??



....myslel si že je to známka punku

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 21:12 | Nahoru | #78
eště mu na helmě chybí nalepovací číro lol

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 23:08 | Nahoru | #79
A co tieto funglovky z USA??
http://www.countrycr...cia=view&id=8993
http://www.countrycr...cia=view&id=9014

Ked to prepocitac na CZ tak je to pomaly zadara - ak nepotrebujes papiere.
Tak ako je to s vykonom WR 250 F, ak do nej chcem ist po DR 350. Alebo radsej 450?
Vdaka

Sháním ostrý enduro

19.5.2008 v 23:18 | Nahoru | #80

Dusii>A co tieto funglovky z USA??
http://www.countrycr...cia=view&id=8993
http://www.countrycr...cia=view&id=9014

Ked to prepocitac na CZ tak je to pomaly zadara - ak nepotrebujes papiere.
Tak ako je to s vykonom WR 250 F, ak do nej chcem ist po DR 350. Alebo radsej 450?
Vdaka



nebo tady ale Vespa už má stejně všechno prolezlý
http://www.sauto.cz/...ilter_car_id=6279082
ale ten inzerát se mi nezdá moc objektivní.
na stránkách prodejce ani zmínka

Sháním ostrý enduro

20.5.2008 v 09:16 | Nahoru | #81
Nevím, ale k čemu enduro bez papírů? Dovoz z USA u nás zrovna moc jednoduše přihlásit nejde Většina těch endur nesmí jezdit ani v samotném USA po cestě, proto jsou taky tak levné. Když za mořem objevíš motku "street legal" tak ta cenovka je úplně jinde!
Teď to neberu z pohledu, že SPZka v lese je platná jak mrtvému zimník, ale spíš pro případ, že někde uděláš škodu nebo se jednoduše do něčeho připleteš a ani to nemusí být tvá vina. V takových případech pak bývá pojistka a platné doklady k nezaplacení. O řidičáku se ani nebavím

Sháním ostrý enduro

20.5.2008 v 09:20 | Nahoru | #82
RadiXS> Navíc na spoustu enduro závodů můžeš zapomenout, protože vyžadujou papíry :(

Sháním ostrý enduro

20.5.2008 v 09:31 | Nahoru | #83
RadiXS> tqkže ty WRka co inzerujou za 170 tis a podobně to je nesmysl ?
všude píšou že papíry jso uza příplatek cca 6 tis.
RSWR psal že s přihlášením žádný problém u těch motorek neni

Sháním ostrý enduro

20.5.2008 v 09:39 | Nahoru | #84
sla> Yamaha běžně dává hom. kit, což je fakt. Ale jestli ho mají i ty z USA, to netuším. Jak probíhá papírování při dovozu z USA taky netuším. Určo jde všechno, ale třeba zrovna u těch US verzí je jiný výfuk. Světla a elektrika by v kitu měly být, ale ten lauf nevím...
Já si motky vozím z A či D a tam není problém. Přihlášení vyjde na necelé 3tisíce a vše lze udělat legální cestou bez nějakého potvrzování vyjímek od výrobce atd.

Sháním ostrý enduro

20.5.2008 v 09:41 | Nahoru | #85
tohle mi napsal RSWR:

homologace dělají v Itálii u R.G.P., kde se dělají homologace pro EU verze WR.

K motorce dostaneš CZ TP a štítek na motorku jak u EU verze.

Sháním ostrý enduro

20.5.2008 v 10:08 | Nahoru | #86
Hmm, je to možné. Opravdu s dovozem z USA nemám zkušenosti. Jen vím, že tak lehké jak koupit moto z EU to není. A jak vidím, že je třeba něco chtít po taliánech tak brrr lol S těma klukama pracovitýma radši nechci nic mít

Sháním ostrý enduro

20.5.2008 v 11:23 | Nahoru | #87
prackarr> mě ta 300 zas tolik neoslovila, ale teď už jezdím zase trošku jinak... Ona každá motorka má zásadní plusy a zásadní mínusy
CRF-X super podvozek, asi bude držák, ale krátká převodovka, chudá "civilní" výbava (např. není termostat) drahá (nemůžu si ju dovolit)
WR450F slušnej podvozek, levná, trvanlivá ale ucukaná odspoda, z výběru nejtěžší a těžká spojka a řazení mě přišlo, zatím mě to nikdo nevyvrátil
KTM 450 - nejel sem
KTM 400 - neznám, ale slibuju si od ní hodně, líbí se mě šestikvalt
KTM 300 - asi dobrej kompromis, malá spotřeba na 2T + možno koupit větší nádrž ale vibrace a těžší nakopávání
KTM 200 - nejlehčí a nejvíc hárd, ale nejhorší na cestování (velká spotřeba)
TM 300 - nejostřejší, prej ale velký vibrace, malá nádrž, ale zase hodně levná
GasGas 300 - moc ho tady v diskuzi nevychválili, neznám, malá nádrž, ale potenciálně nejlepší jízdní vlastnosti z 300 dvoutaktů

ty wespo je mě tě, ty už musíš mít hlavu nafouklou jako kopačák

Sháním ostrý enduro

20.5.2008 v 12:39 | Nahoru | #88

RadiXS>Hmm, je to možné. Opravdu s dovozem z USA nemám zkušenosti. Jen vím, že tak lehké jak koupit moto z EU to není. A jak vidím, že je třeba něco chtít po taliánech tak brrr lol S těma klukama pracovitýma radši nechci nic mít



Pokud koupíš u autorizovaného dealera original EU Yamahu, tak kupuješ za cca 245.000,-Kč Yamahu, která je naprosto shodná s Americkou verzí. V Itálii firma R.G.P. na motorku napastí "homologační kit" a dodá dealerovi v Evropské unii. Na rám vyrazí VIN a originál VIN na krku řízení přelepí štítkem R.G.P. Italy.
U WR 450 F rok 2008 dávají Katalyzátor.

Sháním ostrý enduro

20.5.2008 v 12:40 | Nahoru | #89
pokud je u vás v blízkosti autorizovaný servis, kupte si husaberg od roku 03. Jednoduchá, ostrá a spolehlivá technika, na kterou je kdykoli vše k sehnání, což u jiných značek není zvykem, že?:)

Sháním ostrý enduro

20.5.2008 v 12:49 | Nahoru | #90
Vespo ber Gase EC 200. Váží 100kg, nádrž má na 9,5litru, základ motoru je z 300kila a fungl stojí 150 tkč. Chytá lehce a napoprvé i když startuješ se spojkou a máš tam kvalt.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist