globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Malej problémek...
 
19.5.2008 v 12:06
Ahoj lidi,mám takovej problém,že moje sůza si řekla že bude stávkovat za lepší počasí,nebo co... blbě startuje(chytí na tři válce...ten jeden stávkující,hází jiskru,benzín do něj jde,tlaky má ok...svíce jsem zkoušel nové,cívky zaměnil a pořád to nejede,poradí někdo???

Naposledy editováno 20.05.2008 07:44:58

Malej problémek...

19.5.2008 v 12:08 | Nahoru | #1
nazdar...to řešíš až teďka?jsem myslel že už to máš vyřešený...a jak si dojel z Belfu?

Malej problémek...

19.5.2008 v 12:09 | Nahoru | #2
Nic si z toho nedělej, mě to jede jenom na jeden

Malej problémek...

19.5.2008 v 12:10 | Nahoru | #3
mishaCBR> ahoj,to řeším pořád...dojel jsem v pohodě,aj 220 to dalo,ale nějak už z toho nejsem...už přemejšlim že tam nalepim místo suzuki triumph...

Naposledy editováno 19.05.2008 12:22:10

Malej problémek...

19.5.2008 v 12:17 | Nahoru | #4
napada me zapalovani, muze davat malo a jiskra venku preskoci a ve valci uz ne (vetsi tlak atd.), ale to by asi nebezely 2 valce, protoze byva jeden vystup z CDI (TCI) pro 2 valce zaroven, ale vubec nevim jak je to u gsxf, u R6 byly 2 vystupy z CDI pro 4 civky (kazdy vystup pro 2 seriove zapojene civky, palily zaroven), me odesla civka a venku jiskru davala a ve valci ne, zjistil sem to zmerenim delky jiskry bez svicky (na takovym udelatoru), na zdravych civkach min 2.5cm, ta spatna max 6mm

Malej problémek...

19.5.2008 v 12:23 | Nahoru | #5
chrosh> do civek mi vedou 2 kabliky do kazdy...

Malej problémek...

19.5.2008 v 12:36 | Nahoru | #6
Jawaweb> navíc na jeden to jezdí nejlíp

Malej problémek...

19.5.2008 v 13:05 | Nahoru | #7
Tlaky myslíš kompresní tlaky?? nebo podtlaky ??
každopádně oba 2 problémy dělají tohle to.
Taky bych řekl bordel ve volnoběžné trisce v karbecu,
na gsx600f sem to řešil 4x až sem se konečně dokopal a dal tam 2x palivovej filtr, prostě jela na 4 válce až od 1/4 plynu

Malej problémek...

19.5.2008 v 13:15 | Nahoru | #8
Jurawood> to by mohlo bejt ono sefe,jede ale az od 4 az5 tisic...

Malej problémek...

19.5.2008 v 13:36 | Nahoru | #9
Jurawood> jo a jeste prosbicka,jak se dostanu k te volnobezne trysce a jak zjistim ty podtlaky?? dik za radu...

Malej problémek...

30.5.2008 v 11:55 | Nahoru | #10
tak uz mi to hrne...jsem zvedavej na jak dlouho,ale prej by to melo byt v pohode...

Malej problémek...

30.5.2008 v 12:42 | Nahoru | #11
tak to je fajne.
Jinak k trysce přes plovákovou komoru.
A k synchronizaci napojíš podtlakový manometry, nebo hadičku naplněnou vodou (tak sem to dělal já - hledej tady na fóru)
a sladíš to asi na 1800 otáčkách
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist