Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
Tu pumpu z RSV4 sem myslel hodit na stupacky. Inac to sa mi zda byt hodne vydarena pumpa. Chcel sem ju puvodne hodit aj tu na fejzra, ale ma to inu roztez jak mam ja, skoda.
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Mam toto v plane aj u fejzra. tam len musim poradne pokukat jak je to tam s kablama k baterke. To ale necham asi az na zimu, teraz na to neni moc casu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 03.08.2021 12:49:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
strakon píše: oioi01> kdybych měl nějaký parametry, tak jo, ale nemám, a na nějaký crcání teď nemám v práci vůbec čas, ale sam, že když nic nebude, tak se do toho pustím, ale skoro nejraději bych bral ten karbonovej
Ty se prodavaji bud v paru anebo zasadne levej A nekrestansky peniz, samozrejme
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Jel jsem na Rsv 1000 2002 a melo otocene a jsem si jisty ze prepakovani tam bylo seriove...
Naposledy editováno 17.08.2021 00:13:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 16.08.2021 09:23:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
ale presnej postup vi venca.. Vasik nyvltu
Edit
Ted nevim zda mam tycku falco nebo jinou delsi, mam pocit ze vasik dycky chtel nakou jinou tycku.. Ale pokud jsem neco neprehkidnul.. Je to nez rezani
Naposledy editováno 17.08.2021 08:27:51
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Originalni stupačky totiz kloizou, kdyz se jede rychlejc.. Treba v Mejtě nebo v Mostě. Falco sice asi bude levnejsi, ale i tak to neco stat bude a stupacky od Jakuba jsou za par korun a uz nastavitelný, neklouzavy a s presunem nadobky zadni brzdy takze ti ta bude fungovat, to je dobry zase kdyz na tebe na okruhu vyjde jezdeni v mokru.
Ja sam zadni brzdu moc nepouzivam, protoze motor brzdi dobre, neumim to a hlavne mi zadni kolo po asfaltu jezdi trosicku smykem uz i tak, aniz bych zadni pouzival...
Ale jakmile krouzis za deste, nebo se ti nekde v horach rozprsi, je fajn, kdyz si brzdeni muzes pomoci zadku zjemnit, ve dvou pak je to i docela ucinny pokud potrebujes brzdit jen jemne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Dablicek200Mph píše: SPIJKER> Si se nějak rozvášnil.
Ale ma ve vsem pravdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
jinak toho 31. v Moste se zda ze budeme erezvéégankPyčoVole a s jednou V4s co vypada prakticky uplne stejne jako 1299 budem tvorit nejlepe znejici box v Mostě...
ja jen kdybys chtel prijet na kukacku.. a na jednu jizdu by ses asi i sveznul..na my.. i kdyz teda..gumy mm ted takovy divny..ty skvele lepivy dunlopy ..tam je ta predni sjeta uplne excentricky..ackoliff vzorek ma jeste skoro jak nova.. a zadek je vpravo skoro holej.. teda jako skoro uplne holej...
edit: jo a jakub veverka dela obcas stupacky pro kluky s V2 rotaxem.. s reverzem a dopravou myslim byl jeden par za 2400..nebo mozna jen 2,3...
Naposledy editováno 20.08.2021 13:14:09
motorky.bazos.cz/inzerat/141094378/aprilia-rsv-1000-r-2004.php
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |