mám najeto cca 72000 km a nemám s toho dobrý pocit
Autoškolácke auto co jazdí celý deň v meste s rozbehmi na križovatkách a s prave učiacou technikou rozjazdu vymení 3 spojky za čas niekoho,kto jazdí tie isté kilometre Praha Bratislava...
Chcem tým len povedať,že sú kilometre a kilometre a ďaleko viecej záleží,koľko krát je v zábere...
2 reakcí na tento příspěvek spojka
nechá se nějak zkontrolovat spojka nebo prostě odejde bez varování
u motorky bych to fakt neřešil, až se ti nebude zdát, tak ji prostě po sezoně výměn a je to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka
1 reakcí na tento příspěvek spojka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spojka
ja1 píše: vadna spojka se projeví tím že začne klouzat a již nejde doštelovat
Ono se na spojce něco šteluje ? Pokud se tedy bavíme o motorkách a ne o Jawách a veteránech.
FJRPEPA píše: Ono se na spojce něco šteluje ? Pokud se tedy bavíme o motorkách a ne o Jawách a veteránech.
Na lankovejch spojkach obvykle nejaky stelovani bejva. Ja treba na tl1000s mam stelovani na tom "sneku" co macka na tycku...
Na hydraulickejch se obvykle ubyvajici tloustka lamel kompenzuje sama...
Kazdopadne to vidim stejne jako mariano - zmerit tloustky lamel/plechu, delku pruzin, v servisnim manualu byvaji pro tyhle dily udane limitni rozmery
Jsou stroje, u kterých je znám konstrukční problém způsobující předčasnou smrt spojky. Např CRF250L kde je to špatným materiálem pružin. Jejich včasná výměna za lepší pružiny problém odstraní.
Naposledy editováno 01.08.2021 17:04:52