Jinak je to vážně slušná motorka, spíše na ježdění rovně a sprintování na semaforech než do zatáček
Rám mi tolik nevadí, jsem s VT čka zvyklý na kroucení v zatáčkách, takže mě to nepřekvapí, taky se pěkně vlní, jen ještě, jak poznám, že je to otevřená verze s v-boostem? V současné době mám VT 600, ale zjistil jsem, že mi to trochu nestačí, tak chci něco ve stylu chopper, ale s pořádnými koněmi a V max je přesně ono, takže se nemusím bát i starších fročníků ?, nejsem žádný zatáčkář a pořád se do zatáček trochu bojím, proto myslím, že by mi to i vyhovovalo, je to bomba.
Starsich rocniku se neboj. S tim v-boostem to je slozitejsi melo by to po otoceni klickem nasat a pak to jako cvaka to je prej boost ale nejlip to poznas podle cisla motoru. Na www.vmax.cz jsou ke stazeni cisla podle ktrerych to poznas ja mam treba 2LT to je kanadska verze otevrena, pak jsou japonsky, francouzky....atd je toho hodne. Do tech zatacek je to s maxem slozitejsi musis si predem rozmyslet jak tu zatacku projedes protoze kam ho posles tam jede ale pak kdyz se rozhodnes jinak uz snim moc nevymyslis ale neni to tak hrozny. Na rovinkach je bozi kdyz se sepne ten boost pri 6000 otackach tak to trha ruce.. to je narez rozhodne to neni tak hroznej stroj jak kazdej rika mam ho uz ctyri roky a nebudu ho menit